Eden za vse, vsi za enega.

»Pomagal ti bom, vendar še vedno želim zmagati.«
Ko je bilo najtežje, so si ekipe pomagale tudi med sabo.
To so znova in znova dokazale na dolgih dnevnih etapah in med posebnimi preizkusi. Člani posamezne ekipe si niso pomagali le med sabo – ko je bilo treba stopiti skupaj, je ena ekipa drugi pomagala brez vprašanj. »Enkrat je članu naše ekipe počila pnevmatika. Ekipa Nemčije nam je pomagala rešiti težavo. Saj bi jo lahko sami, pa so vseeno vztrajali,« je povedal Oliver Twigg iz ekipe Velike Britanije in še dodal: »Kljub tekmovalnemu značaju dirke se je zares čutilo pravo tovarištvo. Nekako v smislu: Pomagal ti bom, vendar še vedno želim zmagati.«
+ Izvedi več

Spoznavanje ekipnega duha.

Ekipa Alp.

Spoznavanje ekipnega duha.

Nekateri motoristi so že sodelovali v izzivu GS pred mednarodno dirko GS Trophy. Vendar so tam večinoma tekmovali posamezno in jim ni bilo treba upoštevati drugih članov ekipe. Na tem vzdržljivostnem izzivu pa so bili tekmovalci razdeljeni v ekipe s tremi člani. To je bila za nekatere motoriste nova izkušnja. »Sprva se nismo dobro ujeli. Vendar pa je bilo učenje sodelovanja v skupini čudovita izkušnja. Še posebej, ker sem prej vedno vozil sam,« je povedal Alfred Scheurer iz ekipe Alp.

+ Izvedi več

Skupaj na pot do Tajske.

Ekipa Kitajske je na dirko na Tajskem pripotovala na motociklih.

Skupaj na pot do Tajske.

V želji, da bi na mednarodni dirki GS Trophy kot ekipa dobro nastopili, so se številni odločili, da se srečajo že pred tekmovanjem. Nekateri kot ekipa Kitajske so se celo odločili, da bodo skupaj pripotovali na Tajsko. »Odločili smo se, da bomo na Tajsko pripotovali kot ekipa na svojih motociklih. Res nismo želeli samo priti z letalom. In na tej turi smo se močneje povezali kot ekipa,« je povedal Liang Wen-Hao. Ekipa Kitajske je potreboval vsega skupaj štiri dni, da je pripotovala na območje Chiang Mai.

+ Izvedi več
Vozniki motociklov GS s celega sveta: udeleženci mednarodne dirke GS Trophy 2016.

Ženska ekipa, ki se je zapisala v zgodovino.

V zadnji letih je na mednarodnih dirkah GS Trophy nekaj manjkalo: voznice motociklov GS. A to se je v 2016 spremenilo. Stéphanie Bouisson iz Francije, Amy Harburg iz Avstralije in Morag Campbell iz Južne Afrike so sestavljale prvo žensko ekipo na mednarodni dirki GS Trophy. Čeprav je bila ženska ekipa konkurenca vsem drugim ekipam, je kljub temu prejela veliko podpore.
O predaji niso razmišljale.
»Fantje so bili izjemni in so nam pomagali pri vseh nalogah. Navijali so za nas in vpili naša imena,« je povedala Morgan Campbell med tekmovanjem. Voznice so dokazale, da premorejo vse, kar je potrebno na tej sicer večinoma moški dirki: motoristične veščine, spretnost in vzdržljivost. O predaji niso razmišljale. Niti takrat, ko so morale dvigniti 238-kilogramski motocikel GS čez en meter in pol debelo drevesno deblo.
+ Izvedi več
»Fantje so bili izjemni in so nam pomagali pri vseh nalogah.

Morag Campbell, mednarodna ženska ekipa

Kakšna pa je bila zate mednarodna dirka GS Trophy?

Fernando Deneka iz ekipe Brazilije:

Fernando Deneka iz ekipe Brazilije:

»Čeprav ekipa Brazilije ni bila tako uspešna, je bilo sodelovati na dirki vseeno enkratna izkušnja. Tajska je prečudovita, ljudje so izjemno prijazni in motocikel BMW R 1200 GS je dokazal svojo kakovost. Ta izkušnja ima posebno mesto v mojem življenju.«

+ Izvedi več

Cory Villeneuve iz ekipe Kanade:

Cory Villeneuve iz ekipe Kanade:

»Tekmovanje je preseglo vsa moja pričakovanja. Bilo je res izvrstno in zelo smo se zabavali. Vse je bilo popolno. Pri BMW Motorrad so opravili izvrstno delo in zares lahko rečem, da sem užival na dirki GS Trophy. Hvaležen sem za priložnost.«

+ Izvedi več

Jan Zlabek iz ekipe CEEU (Srednja in Vzhodna Evropa):

Jan Zlabek iz ekipe CEEU (Srednja in Vzhodna Evropa):

»Na različnih poteh smo se dobro zabavali. Uživali smo v razgledu in ob srečevanju z domačini. Morali smo sicer kar veliko prevoziti, poleg tega pa smo veliko časa porabili tudi za načrtovanje, srečevanje, prehranjevanje in preverjanje rezultatov – na dirki GS Trophy res ni veliko prostega časa.«

+ Izvedi več

Sébastien Saphores iz ekipe Francije:

Sébastien Saphores iz ekipe Francije:

»To je bila čudovita izkušnja. Še posebej noro je bilo prečkati reko na motociklu. V Franciji to ni mogoče, ker ni dovoljeno.«

+ Izvedi več

Leoncio Reynoso Sosa iz ekipe Mehike:

Leoncio Reynoso Sosa iz ekipe Mehike:

»Tekmovanje v organizaciji BMW Motorrad je bilo izvrstno. Star sem šele 18 let, ampak si ga bom zapomnil do konca življenja. Če bo mogoče, bi se rad tekmovanja še kdaj udeležil.«

+ Izvedi več
Druge zgodbe, ki te utegnejo zanimati.
Primerna motorna kolesa.