Po Indiji nazaj na Bavarsko.
Po kratkem službovanju v Indiji se je Edgar Heinrich vrnil v München, da bi vodil oblikovalsko ekipo BMW Motorrad. To je bila srečna vrnitev za motorističnega navdušenca, ki je svojo kariero začel pri družbi BMW leta 1986. Bil je na čelu več zasnov motornih vozil BMW: motornega kolesa relija Pariz–Dakar, modelov K 1200 S in R, HP2 Enduro, R 1150 GS, R 1200 GS in nazadnje S 1000 RR.
Preden je delal v indijski tovarni avtomobilov Bajaj, je sodeloval tudi pri zasnovi modela K 1600 GT in turnih motornih koles GTL, C 600 Sport in maksi skuterja C 650 GT. Vsa ta motorna kolesa so bila uspešna, razširila so obzorja uveljavljenemu tržnemu segmentu ter privabila veliko novih strank. V ekskluzivnem intervjuju z družbo BMW Motorrad Edgar Heinrich govori o svoji strasti do oblikovanja, zbiranja in obnavljanja vseh vrst motornih koles.
Kako je bilo z modelom GS? Kako težko je izboljšati zasnovo, ne da bi popolnoma izkoreninili tradicijo?
Pri novih zasnovah gre pogosto za doseganje ravnotežja. Ne želiš izgubiti že obstoječih lastnikov modela GS. Vendar pa kot oblikovalec vedno želiš ustvariti nekaj novega. Spreminjanje tako uspešne zasnove je lahko kar malo strašljivo. Kako daleč greš? Kako daleč moraš iti? Dobro je, da nas veliko v ekipi vozi model GS in že živimo v življenjskem slogu GS. Zato vemo, kaj želimo od modela GS. Odlično se je izšlo pri R 1200 GS. Zelo pomembno je bilo ustvariti pristen GS. Takega, ki je zvest svojim koreninam, s klasičnim videzom in zasnovo, a z novo in dinamično izvedbo.
Kaj je trenutno v tvoji garaži?
Trenutno je v moji garaži 16 motornih koles. Vključno z nekaterimi obnovljenimi klasičnimi modeli. Ali ima človek lahko kdaj dovolj motornih koles? Imam HP2, R 51/3, R 24, R 100 GS model Pariz–Dakar, nekaj Ducatijev, staro motorno kolo Matchless in motorno kolo Enfield iz časa, ko sem bil v Indiji, ki je »scramblerirano«. Imam tudi odlično originalno Vespo iz leta 1961. Imam celo motor proizvajalca Gas Gas, ki sem ga vozil na tekmovanjih. Imam tudi CB 650, CB550 in Hondo Dominator.
Edgar Heinrich, vodja oblikovanja pri BMW Motorrad