R9T JAPAN PROJECT.

Novo poglavje v predelovanju.

Protagonisti: štirje japonski predelovalci, vsi svetovno priznani strokovnjaki na svojem področju. Zgodba: vsakemu izmed njih je bil zaupan motocikel BMW R nine T, ki ga je lahko svobodno predelal po lastnih željah. Vsem so bili skupni raznoliki vplivi dinamične japonske predelovalne scene.

Predvsem pa odnos brez popuščanja, individualnost in obsesivno posvečanje pozornosti podrobnostim. Ustvarjeni so bili izredno unikatni motocikli, vsak z značilnim pečatom svojega ustvarjalca. Rezultati so zdaleč presegli pričakovanja. Pravzaprav motocikli predstavljajo novo poglavje v zgodovini predelovanja.

Štirje predelovalci – ena misija.

Shiro Nakajima.

Shiro Nakajima.

Shiroh Nakajima je leta 2001 odprl predelovalnico Ritmo-Sereno. Znan je postal po svojem prilagojenem motociklu »Cafe Racer« znamke BMW. Zdaj dela v svojem novem studiu, 46Works, v mestu Yatsugatake na Japonskem. Izuril se je za izdelovanje in servisiranje prilagojenih motociklov. Prav tako izdeluje klasične avtomobilske dele, med drugim pa načrtuje, da bo začel izdelovati originalne blazine. Preden je Shiroh odprl svojo delavnico, je bil avtor in založnik avtomobilističnih revij in profesionalni glasbenik.

+ Izvedi več

Hideya Togashi

Hideya Togashi

Hideya Togashi je v letih 2006 in 2007 na avtomobilskem sejmu Hot Rod Custom Show (HRCS) v Yokohami prejel nagrado za najboljši motocikel. Njegove zasnove so bile predstavljene na sejmih prilagojenih motociklov v Evropi in tako si je Hideya pridobil svoj sloves v industriji. Posebno pozornost namenja zmogljivosti in zasnovi svojih motociklov. Zasnovane motocikle odlikuje preprostost in osebnostna naravnanost. Prav tako ponuja zasnove, ki temeljijo na novejših športnih modelih. Prepričan je, da bi se morala zmogljivost vedno odražati v večjem užitku v vožnji. Zagotavljanje večjega užitka v vožnji je njegova misija že od leta 2003, ko je odprl svojo delavnico Hide Motorcycle.

+ Izvedi več

Go Takamine.

Go Takamine.

Motocikli, kot so Harley Davidson, Triumph, Yamaha SR, XS in Kawasaki W650, so zabrisali meje in združili generacije. Chopperji, bobberji, trackerji in vintage motocikli MX predstavljajo povsem drugačne zasnove. Nezmotljiv občutek za cesto je eden od prepoznavnih znakov delavnice Brat Style že od njenega odprtja leta 1998. Nazadnje so začeli v delavnici izdelovati retro motocikle MX, ki temeljijo na modelu Yamaha SR. Go Takamine v delavnici Brat Style izdeluje vrsto originalnih delov in prilagojenih motociklov. Obenem tekmuje tudi na dirkah Twinshock MX.

+ Izvedi več

Kaichiroh Kurosu

Kaichiroh Kurosu

Kaichiroh Kurosu je v letih 2012 in 2013 na avtomobilskem sejmu Hot Rod Custom Show (HRCS) v mestu Jokohama prejel nagrado za najboljši motocikel. Na sejmu HRCS se za zmago poteguje več kot 650 tekmovalcev z vsega sveta. HRCS je vodilni svetovni sejem za prilagojene in standardne motocikle, konceptne zasnove in najboljše kreativne konstrukcije v svojem razredu. Njegova dvakratna zmaga je dokaz, da je Kaichiroh Kurosu med najboljšimi na svojem področju. Delavnico je odprl leta 2000. Svojo pozornost najbolj posveča podrobnostim. To dokazujejo čudoviti robovi in linije njegovih skrbno izdelanih delov, ki skupaj tvorijo motocikle edinstvenega videza.

+ Izvedi več

Štirje predelovalci – štiri filozofije

Štirje predelovalci – brezmejno občudovanje

Druge zgodbe, ki te utegnejo zanimati.
Primerna motorna kolesa.