Gorivo za dušo na dirkališču.

Štiritaktni izziv na sprinterskih dirkah bokserjev.

Vse se vrti okoli bokserjev: predelovalci, kot so Kengo Kimura, Hayden Roberts ali Jens vom Brauck, so zasnovali ustvarjalne interpretacije sodobnih motornih koles s protibatnim motorjem in jih poslali v dirko. Da pokurijo gorivo za dušo na dirkališču.

Duša se napolni z nabojem energije, ki jo oddajajo bokserji, dirkači in gledalci. To je definicija goriva za dušo.

Nate Kern

dirkač z motornimi kolesi

Strokovnjak za flat track proti motokrosistu. Na startno črto dirkalne steze se postavita dve osebi, ki z užitkom umažeta svoji motorni kolesi: Joy Lewis in Kengo Kimura. To bo njuna prva sprinterska dirka. Z bleščeče zloščenimi motorji na čistem asfaltu. Ko Laura dvigne startno zastavico, zdrvita po dirkalni stezi. Nekaj trenutkov zatem je dirka končana in Joy z zmagoslavnim nasmehom na obrazu zamahne v zrak. Kengo ji čestita.

+ Izvedi več

Kot športni avto iz sedemdesetih

»Vesel sem, da je ni položilo po tleh in da se ni zaletela v bale sena,« se pošali Joyin mož Hayden Robert in potreplja svojega Scramblerja. Ta je prvi bokser, ki ga je predelovalec izdelal. Običajno predeluje stare motorje, zato se je moral privaditi na elektronske dele sodobnega štiritaktnega motorja. »Sčasoma mi ni bil več tako tuj in spoznal sem, kako preprosto vse deluje. Vsaka podrobnost je dobro premišljena, deli pa so prepleteni med seboj.«

 

+ Izvedi več

Predelovalec je navdih dobil v stilu BMW-jevega športnega avta iz sedemdesetih. Zlata barva in karirasti sedež sta poklon tej dobi. »Šefica je imela velikokrat glavno besedo,« pove Hayden in pogleda ženo. Joy stoji za snežno belim izpušnim sistemom. Črne in bele črte na njenih nohtih se ponovijo na njeni klasični čeladi in ohišju žarometov scramblerja. Par, ki jima dušo ogreva gorivo, ima nezmotljiv stil; vintage stil poosebljata bolje kot kdorkoli.

+ Izvedi več

Scrambler v stilu Heiwa

Tako kot Hayden je prvič nastopil z bokserjem tudi Kengo Kimura. Njegova prava stroka so japonska starodobna motorna kolesa. Kengo-san je predelovalec že 26 let. Njegova delavnica za predelovanje Heiwa Motorcycle je med najboljšimi na svetu. Stil Heiwa je nezgrešljiv na njegovi predelavi modela R nineT Scrambler: obris, majhna posoda za gorivo in estetika do zadnje podrobnosti. »To je bilo zame res nekaj popolnoma novega – ne samo BMW in bokser,« se spominja.

 

+ Izvedi več

»Stranke si običajno zamislijo nekaj točno določenega. Pri BMW-ju pa so rekli samo: naredi, kar hočeš.« Najprej je Kengo-san zapeljal kolo R nineT Scrambler na dolgo testno vožnji, da bi spoznal njegove posebnosti. Motorno kolo mora imeti značilen stil Heiwa, vendar ne sme ovirati zmogljivosti izvirnika. »Na Japonskem je poudarek vedno na dizajnu. Tu pa je pomembna tudi zmogljivost, kar je zame novo.«  

+ Izvedi več

Espresso in klobasa s karijem

Nekdo daje poseben poudarek na zmogljivost: Nate Kern. Ameriški dirkač je zasvojen s hitrostjo in se ne vda niti za en meter – pa naj tekmuje s svetovnim prvakom Kevinom Schwantzem ali dirkačico flat tracka Joy Lewis. Vseeno pa se ljubitelj modela R nineT nikoli ne pozabi zabavati na dirkalni stezi. »Ko se zabavaš, si mnogo hitrejši,« pravi. Nato se postavi za startno črto, pokaže zobe, navije motor in iztegne levo roko pred seboj kot plavut. »Boljša aerodinamika,« kasneje pojasni.

 

+ Izvedi več

Nate očara občinstvo. Že v krogu za ogrevanje požanje največji aplavz. In nikogar ne potrepljajo po rami tolikokrat kot Nata. Res ima vse: je hiter, zabaven in zelo zagnan. Kaj ga žene? »Klobasa s karijem. To je res odlična spodbuda. Obožujem klobaso s karijem. Vedno si govorim: če zmagaš, greš lahko na klobaso s karijem. In deluje!« Še kakšen namig, kako postati tako hiter kot on? »Prej spijem espresso.«  

+ Izvedi več

Prva izdelava modela R nine T Scrambler

Tonska vaja. Grmenje protibatnega motorja. Jens vom Brauck usmeri pogled na 200 metrov pred sabo. Pozna progo na 201 meter – po njej je dirkal že neštetokrat. Je eden najpomembnejših predelovalcev, ki na festivalu Glemseck 101 predstavljajo svoje najnovejše mojstrovine, iščejo nov navdih in se predvsem udeležijo sprinterske dirke. Bokserji so za Jensa novo področje. Bil je prvi, ki je predelal model R nineT Scrambler in pogumno dodal svoj prepoznaven podpis – predvsem s stilsko in funkcionalno zasnovo.

+ Izvedi več

Največji izziv je predstavljala posoda za gorivo, ki je zdaj občutno ožja in šest centimetrov krajša kot pri izvirniku. Celotna interpretacija scramblerja, ki so jo ustvarili v delavnici JvB, je okrnjena in minimalistična. »Vedno se trudim čim več izločiti. Tako gresta zmogljivost in videz z roko v roki. Nikoli ne izdelam motorja, ki se ga ne da voziti.« Vozljivost dokaže na dirkalni stezi. »Ko se zastavica dvigne, si želiš le pritisniti na pedal in se zabavati,« pravi. Zrak je v plamenih. Gorivo ogreva dušo.

+ Izvedi več

R nineT Scrambler

Zapuščina

Več informacij
Druge zgodbe, ki vas utegnejo zanimati.