Longboard in motocikel.

Urbani športi: visoko nad mestom.

Chris in Guto sta se združila, da bi zavzela ceste v São Paulu in okoli njega. Poglejte, kako hitro dvojica pospešuje. Chris Northover je le dober fant, ki je tako zelo prevzet nad motociklizmom, da si je z njim ustvaril kariero. Guto je brazilski navdušenec nad rolkanjem z »longboardom« in rolka že več kot sedem let. Njuna strast za hitrost in vožnjo v ovinke ju združuje – ne glede na to, ali se vozita po dveh ali štirih kolesih. Naj ta strast prevzame tudi vas.

Chris in Guto.

Chris in Guto.

Veselje do vožnje v paru je skupna vez med Chrisom in njegovim prijateljem Gutom. Ali na motociklu ali na longboardu – vožnja je za oba tako poklic kot tudi poklicanost. Chris je pripotoval v Brazilijo, da bi se v gorah okoli São Paula podal na vožnjo z Gutom in nekaj drugimi prijatelji. Opremljeni z motocikli G 310 R in longboardi so se odpravili na pustolovščino, na kateri prav uživajo.

+ Izvedi več
Najboljša stvar pri rolkanju z longboardom je spust z gore z mojimi prijatelji. Rezanje ovinkov skupaj z njimi je enostavno enkratno! To je najboljši občutek!

Guto Negão

Intervju z Gutom

Guto Negão je pri svojih 27 letih že svetovni prvak v spustu z longboardom. Rolkanje je njegova strast, že odkar je dopolnil 20 let. Vse se je začelo kot hobi in le po naključju je odkril, kako dobro mu gre. Odločil se je, da bo tekmoval le za zabavo, čeprav se v rolkanju ni nikoli uril in z njim sploh ni imel izkušenj. Presenečen je bil nad svojim rezultatom in zdaj si je težko predstavljati, da bi tekmovanje potekalo brez njega. V tem intervjuju Guto govori o svojih doživetjih pri rolkanju z longboardom, o tem, kaj imajo skupnega longboardi in motocikli, ter o svojih načrtih za prihodnost.
Kako dolgo že rolkaš z longboardom?
Ko sem prvič stopil na longboard, sem bil star 20 let. Nekoga sem videl stati na njem in želel sem vedeti, kaj to sploh je.
Na kaj morajo biti začetniki pozorni?
Tistim, ki začnejo rolkati z longboardom, polagam na srce: obvezno nosite čelado in rokavice. Na začetku boste namreč pogosto padli, pri zaviranju pa boste obvezno morali uporabiti roke, zato potrebujete rokavice. Kolenčniki zagotavljajo še večjo zaščito.
Kako pogosto in na kakšen način treniraš, da si tako uspešen?
Trening je zelo enostaven. Gre bolj za funkcionalen trening. Poskušam okrepiti povezanost svojih gibov. Pravi trening je rolkanje samo. Idealno je, da rolkaš čim več in čim pogosteje. Najboljši način treniranja je, da je poleg tebe nekdo, ki te priganja, da postaneš še boljši. Zato potrebuješ veliko ekipo in gore. Najboljše je veliko gora, z veliko variacijami, različnimi zavoji in spreminjajočimi se hitrostmi.
+ Izvedi več
V prejšnjih nekaj letih si bil že na mnogih prireditvah. Katera je bila najboljša in zakaj?
Zagotovo Teutonia, zaradi velikih hitrosti. To je zelo tehnična dirka, ker se ne smeš skoraj nič premikati. Znajdeš se v »visokohitrostnem načinu« in ne moreš niti pogledati navzgor, ker se premikaš tako hitro in je veter tako močan, da lahko kadarkoli padeš z rolke. Bilo je res vznemirljivo, vendar mislim, da je bila do zdaj najbolj fantastična dirka v mojem življenju zadnja dirka – ko sem postal svetovni prvak.
Imaš zdaj, ko si postal svetovni prvak, še kakšne cilje, ki jih želiš doseči?
Moj cilj za leto 2016 je zagotovo, da spet postanem svetovni prvak. Definitivno želim zmagati v vseh dirkah, v katerih sodelujem. Seveda je mogoče, da postaneš svetovni prvak tudi, če kdaj pa kdaj pristaneš na drugem mestu, vendar jaz želim biti vedno zmagovalec.
Kolikšna je bila tvoja najvišja hitrost na longboardu?
Moja najvišja izmerjena hitrost med dirko je 119 km/h, moja osebna najvišja hitrost pa je 139 km/h. Vendar to ni uradno, ker tega ne morem dokazati.
Ali meniš, da imata motociklizem in rolkanje z longboardom kaj skupnega?
Kar imata motociklizem in rolkanje skupnega, je po mojem mnenju način nagibanja v zavojih in občutek asfalta pod kolesi. Menim, da je občutek pri nagibanju v zavoju pri polni hitrosti zelo podoben tako na motociklu kot na longboardu.
+ Izvedi več

Intervju s Chrisom Northoverjem

»Sem neusmiljen entuziast.«

Intervju z akrobatskim motociklistom in avtorjem Chrisom Northoverjem.

Izvedi več

Intenziven užitek v vožnji

BMW G 310 R.

Energičen motocikel je utelešenje užitka v vožnji. Izdelan je bil za živahna mesta in vse tiste, ki preprosto uživajo v vožnji z motocikli. Je okreten, lahko vodljiv in hkrati tudi športen. Vozniki vseh velikosti, tako nizki kot visoki, se na motociklu BMW G 310 R takoj počutijo kot doma.

Pojdi na G 310 R
Druge zgodbe, ki te utegnejo zanimati.
Primerna motorna kolesa.