»Sem neusmiljen entuziast.«

Intervju z akrobatskim motociklistom in avtorjem Chrisom Northoverjem.

Tekmovanje »Park 'n' Ride«

Chris Northover je popoln voznik za tekmovanje »Park 'n' Ride«. Motocikel G 310 R pozna od začetka do konca in nihče ga ne more ukaniti, ko pride do užitka v vožnji, saj se na dveh kolesih počuti kot doma. Kot akrobatski motociklist je vedno vesel, ko je na vrsti nekaj akcije. Zato smo Chrisa postavili pred nov izziv. Za na pot: G 310 R in njegov prijatelj Guto. Kaj so počeli Chris, G 310 R in Guto, kako so opravili izziv in koga so srečali, si lahko ogledate tukaj.

+ Izvedi več

Mnogi te poznajo iz videoposnetka »Storm the embassy«. Kako si prišel do tako nore zamisli?

Pravzaprav nisem načrtoval, da bo videoposnetek postal takšna atrakcija. Dober prijatelj, s katerim sem že prej naredil nekaj videoposnetkov, mi je rekel, da ima dostop v prazno stavbo. To je izvedelo neko podjetje, ki nam je zagotovilo motocikle, da jih preizkusimo – vse je potekalo gladko. Snemali smo štiri dni in res uživali pri izmišljevanju novih akrobatskih točk. Pravzaprav nisem bil prepričan, ali bom lahko izvedel vse točke. A moj prijatelj me je ves čas vzpodbujal – tako nisem izgubil vneme. Nikoli si ne bi mislili, da si bo videoposnetek ogledalo več kot štiri milijone ljudi.

+ Izvedi več
Kako si se začel ukvarjati z motociklizmom?
To ni bila odločitev, ki bi jo sprejel. Enostavno me motocikli navdušujejo že od malih nog. Moj oče je dirkal z avtomobili in motocikli. Moj mlajši brat je prav tako postal dirkač in zdaj sodeluje v avtomobilskih dirkah. Bilo je samoumevno, da se bom tudi jaz nekoč ukvarjal z motociklizmom. Definitivno se bolj zabavam na motociklu. Na njem se počutim svobodnega. Dogajanje doživljaš pobližje in bolj osebno kot v avtomobilu. Uživam v obojem, vendar mi vožnja z motociklom pomeni več svobode. Sem neusmiljen entuziast. Ni pomembno, s čim se soočam, nikoli mi ni dovolj. Še posebej, kadar gre za motocikle ali rolke.
Kako ti je uspelo motociklizem pretvoriti v poklic?
Kot otrok sem sanjal o tem, da bi nekoč postal svetovni prvak. Na vrtu sem vedno prirejal majhne dirke. Ko se nisem mogel voziti z motociklom, sem kolesaril v gorah. Starejši sem bil, bolj sem si želel dirkati. Najbolj sem si želel, da bi bilo moje življenje prepleteno z motociklizmom. Sprva sem mislil, da lahko to dosežem le, če postanem profesionalni dirkač. Pozneje sem se zavedel, da obstaja veliko načinov, kako voziti motocikel, se pri tem zabavati in biti za to plačan – in to je zdaj moja služba.
+ Izvedi več
Vedno sem si želel, da bi bilo moje življenje prepleteno z motociklizmom.

Chris Northover

Motocikel G 310 R je bil oblikovan z željo po motorističnem videzu. Z motociklom Double R si že dirkal. Meniš, da je njegov vpliv viden na G 310 R?
Na G 310 R je zagotovo vplival motociklizem. Še posebej po karoseriji je razvidno, da to ni nek dolgočasen motocikel za kratke razdalje. Ima športni videz, ki spominja na njegova prednika S 1000 R in S 1000 RR. Vožnja je športna in BMW-jeve motoristične barve lepo poosebljajo njegovo zapuščino. V São Paulu vsi vozijo motocikel in G 310 R tu izstopa. Med vsemi mestnimi motocikli in motocikli za kratke razdalje – in nato G 310 R. Bomba! Sredi vsega dogajanja s to dirkaško opremo in dinamičnim zadnjim koncem.
Ali je ta motocikel izpolnil tvoja pričakovanja?
Vožnja z G 310 R je bila res zabavna. Sprva sem nekaj časa preživel v studiu in samo sedel na njem, ne da bi ga vozil – povsem me je očaral. In zdaj sem dejansko prišel v Brazilijo in se z njim spuščam z gora, da potujem naokoli in ubiram pot skozi promet – res nepopisno. Ta motocikel je bilo res enkratno preizkusiti. Je lahek, vendar se še vedno zdi, da podvozje pripada velikemu motornemu kolesu. Je lahko vodljiv in v ovinkih se lahko zaneseš nanj. Med snemanjem v Braziliji sem se res zabaval z dirkanjem na motorju po gorah. Samo za užitek. G 310 R se definitivno zdi kot BMW. Čeprav je manjši – še vedno vem, da sedim na pravem BMW-ju. Bistvena je visoka kakovost, vse je dobro premišljeno in užitek v vožnji je še večji.
Si avtor in pišeš za revije. Kako bi opisal motocikel G 310 R v enem stavku?
Užitek v lahki, a intenzivni vožnji. To ni stavek, pravzaprav bi moral biti v tem boljši. G 310 R je popoln uvod v svet doživetij BMW Motorrad za katerega koli voznika. Užitek v enostavni vožnji z najbolj kakovostnim motociklom, ki ga lahko voziš vsak dan.
Kaj imata skupnega motociklizem in rolkanje z longboardom?
Kar veliko. Način, kako se nagneš v ovinku, in občutek asfalta pod kolesi. In če narediš napako, takoj začutiš asfalt. Gre za podobna športa in podoben občutek. Še vedno se v manjši meri ukvarjam z rolkanjem. Ko sem bil mlajši, sem v tem zelo užival, a postopoma sem popolnoma preklopil na motocikle. Zdaj je rolkanje zame bolj preteklost.
+ Izvedi več

Chris na G 310 R.

Chris na G 310 R.

Že na snemanju je Chris vedel, da bo vožnja z motociklom G 310 R zelo zabavna. Nato je dobil priložnost, da se z G 310 R prvič zapelje po São Paulu. Takoj je bil presenečen, da je tako lahko vodljiv. Prav tako ga je navdušilo to, da se G 310 R zdi kot večji BMW. Njegov zaključek: G 310 R je popoln uvod v svet doživetij BMW Motorrad za katerega koli voznika. Intenziven užitek v vožnji s pravim BMW-jem, ki ga lahko voziš vsak dan.

+ Izvedi več

Izzovite mesto.

Z motociklom G 310 R skozi São Paulo.

Izvedi več

Intenziven užitek v vožnji

BMW G 310 R.

Energičen motocikel je utelešenje užitka v vožnji. Izdelan je bil za živahna mesta in vse tiste, ki preprosto uživajo v vožnji z motocikli. Je okreten, lahko vodljiv in hkrati tudi športen. Vozniki vseh velikosti, tako nizki kot visoki, se na motociklu BMW G 310 R takoj počutijo kot doma.

O motociklu G 310 R
Druge zgodbe, ki te utegnejo zanimati.
Primerna motorna kolesa.
spinner