Povsod na poti, povsod doma.

Vsak GS je mejnik.

Vsaka zgodba o uspehu ima svoj začetek. Zgodba o uspehu serije GS se je začela leta 1980, ko je BMW Motorrad na jugu Francije predstavil prvi veliki motocikel za vse terene na svetu: R 80 G/S. Proizvajalec od tedaj postavlja standarde v tem segmentu motornih koles. Obenem pa nenehno piše nove zgodbe o uspehu.  

Pot do prvega enduro motocikla.

Pot do prvega enduro motocikla.

1978–1980: nobenega dvoma ni, da serija GS BMW izvira iz terenskega motociklizma. Inženirji in mehaniki iz podjetja so razvili svoje motocikle in ustvarili prototip, ki ga je bilo mogoče odobriti za uporabo na cestah, čeprav ni šlo za uradno naročilo za razvoj. Zaradi izvrstnih voznih lastnosti je ta prototip pritegnil pozornost na cestah in terenskih poteh, na primer na preizkušnji Six Days. S tem so prepričali vodstvo družbe BMW Motorrad, ki je dalo projektu zeleno luč. V manj kot 21 mesecih je BMW javnosti predstavil končni rezultat.  

+ Izvedi več

Nov razred vozil.

Nov razred vozil.

1980–1987: univerzalno motorno kolo za terenske poti in cestna potovanja? Da, obstaja. Z modelom R 80 G/S je bil dosežen popoln spoj terenske in cestne vožnje: serija G/S. Ta zaznamuje začetek obsežnega segmenta motociklov za vse terene, ki od tedaj prevladuje. Ne glede na to, ali vozi po avtocestah, podeželskih cestah in poteh ali neutrjenem terenu, ima voznik nadzor nad motornim kolesom v vsaki situaciji in lahko uživa v neverjetnem udobju tudi na daljših potovanjih. Enostranska nihajna roka pri vzmetenju na zadnjem kolesu je tehnični dosežek, znan kot »monolever«.  

+ Izvedi več

Druga generacija.

Druga generacija.

1987–1996: ključ do uspeha novega vrhunskega modela R 100 GS je večja delovna prostornina. V celoti predelani motocikel GS je postal najmočnejši in najhitrejši enduro na tržišču. Na zadnjem kolesu ima BMW-jev paralever, enostransko nihajno roko z navornim opornikom, ki zagotavlja boljšo vodljivost na terenskih poteh in neverjetno udobje pri vožnji na tlakovanih cestah. Ob zaključku proizvodnje se v velikem slogu predstavita standardna modela R 100 GS PD Classic in R 80 GS Basic.  

+ Izvedi več

Motorji s štiriventilno tehnologijo in model Adventure.

Motorji s štiriventilno tehnologijo in model Adventure.

1994–2003: BMW Motorrad se še naprej na novo izumlja. Leta 1994 se je na tržišču pojavil R 1100 GS: prvi enduro motocikel z motorjem s štiriventilno tehnologijo. Voznika očara z dobro vodljivostjo na terenskih poteh in neverjetnimi lastnostmi pri cestnih potovanjih. Njegov naslednik R 1150 GS nadaljuje zgodbo o uspehu, ki jo BMW Motorrad piše z motocikli za vse terene, kot tudi model R 1150 GS Adventure, ki se predstavi leta 2002 in je prilagojen potrebam voznikov, ki se odpravljajo na daljše vožnje.  

+ Izvedi več

GS z enovaljnim motorjem.

GS z enovaljnim motorjem.

2000–2007: po neverjetnem uspehu modelov Funduro F 650 in F 650 ST je BMW Motorrad leta 2000 predstavil predelano izvedenko enovaljnih motorjev. Z modeloma F 650 GS in F 650 GS Dakar lahko tudi začetniki občutijo značilni enduro občutek. Z vodno hlajenim enovaljnim motorjem je novi član družine dovolj motoriziran in je popolno motorno kolo za vsakdanjo uporabo. Tudi manjša izvedenka ima v genih zmagovanje, značilno za serijo GS: na reliju Dakar leta 1999 in 2000 je prva prečkala ciljno črto.  

+ Izvedi več

BMW R 1200 GS.

BMW R 1200 GS.

2004–2012: BMW Motorrad znova zadene žebljico na glavico, ko leta 2004 predstavi nov model v seriji GS. Motorno kolo ima zdaj večjo delovno prostornino, moč in navor, pri čemer je lažji za 30 kilogramov. Zaradi tega je vožnja na vseh terenih še bolj dinamična. Leta 2005 je sledila predstavitev modela R 1200 GS Adventure za svetovne popotnike. Modelu R 1200 GS se od njegove predstavitve stalno dodajajo izboljšave, ki segajo v najmanjše podrobnosti. S sistemom ESA (Electronic Suspension Adjustment), ki je na voljo od leta 2008, lahko voznik med vožnjo prilagodi šasijo in vzmetenje pogojem na cesti.

+ Izvedi več
Prenesi
  • Special edition 30 years GS
    PDF   |   5.69 MB   |   English

Še več članov družine

Motocikli BMW enduro z vzporednim dvovaljnim motorjem.

Motocikli BMW enduro z vzporednim dvovaljnim motorjem.

Po letu 2008: naslednika modela F 650 GS z enovaljnima motorjema sta F 800 GS in F 650 GS. V modelnem letu 2008 je BMW Motorrad predstavil popolnoma predelana enduro modela s tekočinsko hlajenim vrstnim motorjem in verižnim pogonom na zadnjem kolesu. Zdaj lahko vozniki tudi z motornima kolesoma srednjega razreda izkusijo duh pustolovščine in odlično vodljivost. Modela, primerna za dolge vožnje, sta že od vsega začetka v vrhu statističnih podatkov o registracijah.  

+ Izvedi več

Vodno hlajeni R 1200 GS.

Vodno hlajeni R 1200 GS.

Po letu 2013: ikona je še dodatno izboljšana. V celoti preoblikovani dvovaljni protibatni motor naznanja novo obdobje za model R 1200 GS. Inženirji podjetja BMW Motorrad so na model iz zgodbe o uspehu prvič namestili vodno hlajeni motor. Poleg tega ima motocikel zdaj več konjske moči in zagotavlja še boljšo zmogljivost zaradi večje vozne stabilnosti in natančnosti zaradi delno aktivnega vzmetenja Dynamic ESA. Voznik lahko izbira med petimi različnimi načini vožnje.  

+ Izvedi več
Druge zgodbe, ki te utegnejo zanimati.
Primerna motorna kolesa.