F 750 GS - Edition 40 Years GS

od 10.380 €*
122 € mesečno* s financiranjem 3asy Ride

*Izračun velja za 3asy Ride • Finančni leasing za dobo 33 mesecev • 33% polog od MPC • zadnji obrok 33% • efektivna obrestna mera na dan 6. 8. 2020 znaša 3,37%. Gorenjska banka, d. d., Kranj, finančni partner BMW Financial Services v Sloveniji, si pridružuje pravico do spremembe pogojev financiranja.

Izdaja F 750 GS »Edition 40 Years GS«

Postanite del legendarne zgodbe

Zgodba uspeha motornega kolesa GS se je začela v 80. letih: In od takrat je simbol radovednosti in neomejenih pustolovščin. F 750 GS v izdaji „Edition 40 Years GS“ predstavlja ta življenjski občutek: Predstavlja poklon legendi in zgodovini GS in odlikuje ga izrazita črno-rumena barva legendarnega R 100 GS. In tako takrat kot tudi danes ga lahko prepoznate po izraziti GS Flyline. Tehnične lastnosti modela F 750 GS - kot sta načina vožnje Pro in DTC - zagotavljata nadzorovan užitek v vožnji. Pustolovščina brez ovir: Pišite lastne zgodbe, postanite del skupnosti in živite v #SpiritofGS.

 

Vrhunci „Edition 40 Years GS“

Unikatna zasnova ob obletnici: Na osnovi R 100 GS z vzdevkom "Bumblebee" prepriča s svojim črno-rumenim videzom. Z privlačnimi elementi oblikovanja je legendarni videz resnična paša za oči, tako da motocikel sijoče blesti več kot 40 let zgodovine GS.

+ Izvedi več
Napis 40 Years GS v rumeni barvi
Napis 40 Years GS v rumeni barvi
Visokokakovosten zavorni sistem Brembo
Visokokakovosten zavorni sistem Brembo
Legendarni črno-rumeni videz
Legendarni črno-rumeni videz
Optični poudarek z rumenimi ščitniki za roke
Optični poudarek z rumenimi ščitniki za roke
Izrazit napis GS na sedežu
Izrazit napis GS na sedežu
Pokrov hladilnika GS
Pokrov hladilnika GS
Črna platišča
Črna platišča
Črno-rumen sedež
Črno-rumen sedež

F 750 GS – vedno dobra osnova

F 750 GS – vedno dobra osnova

Zunanji videz v slogu »Edition 40 Years GS«, v notranjosti popoln F 750 GS: z obsežnimi tehničnimi funkcijami, ki olajšajo začetek pustolovščine. Dynamic Traction Control (DTC), ABS Pro in način vožnje Pro zagotavljajo varno upravljanje v vsaki situaciji. Zmogljiv dvovaljni vrstni motor zagotavlja ustrezen pogon. Vse o raznolikih funkcijah in različicah F 750 GS.

+ Izvedi več

40 let spodbud za pustolovščine

Od Afrike do Srednje Azije: GS je v 40 letih prepotoval skoraj ves svet. Motocikel, ki obvlada vsak teren in vsako cesto - z močnim pogonom in elementi, ki premagujejo vse izzive. GS je pionir potovalnih enduro motociklov.

+ Izvedi več
1980
predstavitev prvega modela GS, R 80 G/S
6.
generacija motocikla GS s številnimi različicami modelov
40
let edinstvenih izkušenj z mitom GS
1.2
Do danes je bilo izdelanih že več kot 1.2 milijonov modelov motocikla GS

GS že 40 let predstavlja pustolovščine, radovednost ob raziskovanju neznanega in skupnost, ki z vsakim kilometrom živi #SpiritofGS. Zgodba o njegovem uspehu se je začela leta 1980 z R 80 G/S: Hitro je postal priljubljen motocikel za vse izzive na cesti in terenu.

+ Izvedi več
Od terenskih športov na cesto

1978 do 1980:

1978 BMW Motorrad poskrbi za senzacijo s predhodnikom prve GS: GS 80 na svetovnem prvenstvu Six Days osvoji dve zlati medalji. Razvila ga je interna razvojna ekipa brez uradnega naročila. Toda uspeh je inženirjem in mehanikom dokazal, da so imeli prav: Vaš motocikel je tako na terenu kot tudi na cesti poskrbel za izjemno zabavno vožnjo, in je bil predstavljen na trg leta 1980 z nekoliko spremenjenim imenom BMW R 80 G/S.

 

Začetek zmagovalnega pohoda

1980 do 1987:

Z GS BMW Motorrad doseže popolno sintezo na terenu in cesti: Ne glede na podlago ima voznik svoj motocikel pod nadzorom v vsaki situaciji in uživa največje udobje tudi na daljših vožnjah. Vrhunec je prvič na svetu nameščena enostranska nihajna roka Monolever - zagotavlja manjšo težo in omogoča hitro menjavo zadnjega kolesa. Z R 80 G/S utrdi BMW Motorrad segment velikih udobnih potovalnih Enduro motociklov –, ki ga obvladuje še danes.

Privlačnost GS: več delovne prostornine, več moči

1987 do 1996:

Novi vrhunski model R 100 GS se zanaša na izjemno delovno prostornino - najmočnejši in najhitrejši enduro na trgu. Na zadnjem kolesu nameščena dvojna zgibna roka Paralever zagotavlja enostavno upravljanje tako na terenu kot na cesti. Znana po značilni črni in rumeni barvi kot »Bumblebee«. Barva je še danes pravi vrhunec za ljubitelje in letos krasi posebne modele »Edition 40 Years GS«.

Novo poglavje v segmentu potovalnih Enduro motociklov

1994 do 2003:

GS postaja ikona in se kljub temu vedno spreminja: Leta 1994 je bila predstavljen R 1100 GS, prvi enduro s štirivaljnim bokser motorjem. Prepriča z enostavnim upravljanjem na terenu in najboljšimi lastnostmi za dolga potovanja. Lastnosti potovalnih motorjev smo sistematično razvijali še naprej in leta 2002 je R 1150 GS Adventure še bolje prilagojen potrebam popotnikov na dolge razdalje - rodila se je serija Adventure.

Prehod z enovaljnega na dvovaljni motor

2000 do 2008:

Izjemno priljubljena modela Funduro F650 in F 650 ST, primerna za začetnike, doživljata spremenjen koncept motorja na začetku novega tisočletja. Zahvaljujoč novemu enovaljnemu motorju vozniki modelov F 650 GS in F 650 GS Dakar ne doživijo le zadostne motorizacije za vsakodnevno uporabo, temveč tudi značilen enduro občutek. Leta 2008 sta bila dva popolnoma na novo razvita modela enduro F 650 GS in F 800 GS opremljena z vodno hlajenim dvovaljnim vrstnim motorjem. Popolna pustolovščina tudi v srednjem razredu.

 

Od zračno do vodno hlajenega bokser motorja

2004 to 2017:

Leta 2004 je BMW Motorrad ponovno zasnoval R 1200 GS. Prejel je več delovne prostornine, moči in navora, zaradi česar je še bolj dinamičen na katerem koli terenu - s 30 kilogrami manj teže. Skoraj deset let pozneje začenja novo obdobje, saj inženirji BMW Motorrad opremljajo R 1200 GS z vodno hlajenim bokser motorjem - absolutna novost. Razen tega ima motocikel polaktivno vzmetenje z dinamičnim vzmetenjem Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), ki vodljivost in udobje vožnje povzdigne na novo raven.

 

GS je še močnejši

BMW Motorrad je v naslednjih letih nadaljeval delo na mitu GS. Priljubljen R 1250 GS se pokaže z nadaljnjo razvitim dvovaljnim bokser motorjem: Zahvaljujoč spremenljivemu krmiljenju odmične gredi BMW ShiftCam ponuja večjo moč v vseh območjih vrtljajev motorja in GS še dodatno izpopolnjuje. Poleg tega se modela srednjega razreda F 750 GS in F 850 GS nenehno razvijata in prinašata še večji užitek v vožnji z večjo delovno prostornino in spremenjenim podvozjem.

#spiritofgs

#SpiritofGS že 40 let združuje motoriste, njihova skupnost pa jih razširja po vsem svetu. Preprosto se odpeljite, doživite nove pustolovščine in odkrivajte neznano - skupaj pišemo vedno nove zgodbe. Naj vas skupnost GS navdihne za nove izkušnje. Doživite #SpiritofGS.

+ Izvedi več

Doživite pustolovščine skupnosti GS

Odpravite se na zanimive GS dogodivščine z našo novo serijo »Adventures of a Lifetime«.

 

+ Izvedi več

Več o #SpiritofGS

spinner