Motor
Tip

zračno/oljno hlajeni štiritaktni dvovaljni bokserskii motor, štirje radialno razporejeni ventili na valj, dve odmični gredi v glavi motorja, centralna izravnalna gred

Vrtina x gib
101 mm x 73 mm
Delovna prostornina

1170 cm3

Največja moč
81 kW (110 HP) pri 7550 min-1
Največji navor
119 Nm at 6000 min-1
Kompresijsko razmerje
12,0 : 1
Dovod goriva
elektronsko vbrizgavanje goriva
Prečiščevanje izpušnih plinov

regulirani tristezni katalizator v skladu z emisijskim razredom EU4

Lastnosti vožnje/poraba
Najvišja hitrost
več kot 200 km/h
Poraba na 100 km po svetovnem preskusnem ciklu za motorna kolesa (WMTC)

5,3 l

Vrsta goriva
neosvinčen bencin z oktanskim številom 95-98 (ROŠ) (nazivna nosilnost za bencin z oktanskim številom 98 (ROŠ))
Električni sistem
Alternator
trifazni alternator (600 W)
Akumulator
12 V/14 Ah, brez vzdrževanja
Prenos moči
Sklopka
hidravlična enoploščna suha sklopka
Menjalnik
šeststopenjski sinhronizirani menjalnik s spiralnim ozobjem
Sekundarni pogon
kardanski pogon
Vzmetenje/zavore
Okvir
štiridelni okvir iz sprednjega in tridelnega zadnjega podokvirja, nosilni motor/menjalnik, okvir za sopotnika se lahko odstrani za namen vožnje brez sopotnika
Vodilo sprednjega kolesa/elementi vzmetenja
obrnjene teleskopske vilice s premerom notranje cevi 46 mm
Vodilo zadnjega kolesa/elementi vzmetenja
enostranska nihajna roka iz litega aluminija z opornikom BMW Motorrad Paralever; sredinsko vpet blažilnik, brezstopenjsko hidravlično nastavljiva prednapetost vzmeti z ročnim kolesom z ročajem, prilagodljivo blaženje pri povratnem gibu
Gib vzmeti spredaj/zadaj
120 mm / 120 mm
Medosna razdalja
1476 mm
Zaostajanje kolesa
102,5 mm
Kot krmilne glave
64,5 mm
Kolesa
platišča z naperami
Velikost platišč spredaj
3,50 x 17"
Velikost platišča zadaj
5,50 x 17”
Pnevmatika spredaj
120/70 ZR 17
Pnevmatika zadaj
180/55 ZR 17
Zavore spredaj
dvojna kolutna zavora, plavajoča zavorna koluta, premer 320 mm, štiribatne zavorne čeljusti, radialno vpetje
Zavore zadaj
enojna kolutna zavora, premer 220 mm, dvobatne plavajoče zavorne čeljusti
ABS
BMW Motorrad ABS
Mere/mase
Dolžina
2220 mm
Širina (z ogledaloma)
890 mm
Višina (brez ogledal)
1265 mm
Višina sedeža, brez obremenitve

805 mm (prilagojeni sprednji sedež (dodatek): 795 mm)

Notranja dolžina razkoraka, brez obremenitve

1785 mm (prilagojen sprednji sedež (dodatek): 1775 mm)

Masa praznega vozila z napolnjeno posodo za gorivo, pripravljenega na vožnjo: 209 kg
222 kg
1)
Dovoljena skupna masa
208 kg
Največja dovoljena obremenitev (s serijsko opremo)
208 kg
Uporabna prostornina posode za gorivo
18 l
Rezerva (del prostornine posode za gorivo)
pribl. 3 l

1) v skladu z Direktivo 93/93/EGS; z vsemi tekočinami, potrebnimi za delovanje; posoda za gorivo, napolnjena do najmanj 90 % uporabne prostornine

Serijska oprema

Oprema
  • dvodelni sedež (višina sedeža: 805 mm; dolžina razkoraka: 1785 mm)
  • isti ključ za ključavnico za vžig, krmilo in pokrov posode za gorivo
  • vgrajena ključavnica za vžig in zaklepanje/odklepanje krmila
  • možnost odstranitve sopotnikovih nožnih opor z okvirjem za sopotnika
  • prilagodljiva zavorna ročica in ročica sklopke – več nastavitev
  • priložena literatura in komplet orodja

Posebne lastnosti
  • okvir za sopotnika se lahko odstrani za namen vožnje brez sopotnika
  • dvobarvna aluminijasta posoda za gorivo

Električni sistem
  • sistem varnostnih utripalk in stalno vklopljene luči
  • višinsko nastavljivi žarometi v prosti obliki: okrogli žarometi s kromiranim obročem, logotipom BMW in kovanim nosilcem
  • večfunkcijski zaslon s potovalnim računalnikom: digitalna ura, prikaz aktivne prestave, števec skupno prevoženih kilometrov, dvojni števec dnevno prevoženih kilometrov, prikaz povprečne hitrosti, prikaz povprečne porabe goriva; prikaz datuma za servis in preostale razdalje do servisa; pokriti kilometri, prikazani na števcu rezerve goriva; lučka za prikaz napake/upravljanje motorja; stanje ogrevanih ročajev (če so nameščeni)
  • armaturna plošča z merilnikom hitrosti in merilnikom števila vrtljajev
  • električna vtičnica
  • podatkovno vodilo CAN s sistemom SWS (Single Wire System)
  • elektronska blokada zagona
  • diagnostični vmesnik
  • 600-W alternator
  • beli smerniki in zadnja LED-luč
+ Izvedi več

Več individualnosti

Ustvarjen za prilagajanje.

Razvoj R nineT je bil že na samem začetku osredotočen na njegov modularni koncept. Tako ima kar največ možnosti predelave. Ker je možnih nešteto strokovnih in osebnih sprememb, R nineT prebudi svojega lastnika in izkoristi njegov potencial.

Več informacij