Tehnični podatki

Motor
Tip

zračno/oljno hlajeni štiritaktni dvovaljni bokserski motor, štirje radialno razporejeni ventili na valj, dve odmični gredi v glavi motorja, centralna izravnalna gred

Vrtina x gib
101 mm x 73 mm
Delovna prostornina

1170 cm3

Največja moč
110 KM (81 kW) pri 7750 mi-1
Največji navor
116 Nm pri 6000 min-1
Kompresijsko razmerje
12,0 : 1
Vbrizgavanje goriva/krmiljenje motorja
elektronsko vbrizgavanje goriva prek dovodne cevi, elektronsko upravljanje motorja s prekinitvijo pri prekoračitvi, vžig z dvojno iskro
Prečiščevanje izpušnih plinov
regulirani tristezni katalizator v skladu z emisijskim razredom EU4
Število prevoženih kilometrov/poraba
Najvišja hitrost
več kot 200 km/h
Poraba na 100 km po svetovnem preskusnem ciklu za motorna kolesa (WMTC)
5,3 l
Vrsta goriva
neosvinčen bencin z oktanskim številom 95-98 (ROŠ) (nazivna nosilnost za bencin z oktanskim številom 98 (ROŠ))
Električni sistem
Alternator
trifazni alternator (720 W)
Akumulator
12 V/14 Ah, brez vzdrževanja
Prenos moči
Sklopka
hidravlična enoploščna suha sklopka
Menjalnik
šeststopenjski sinhronizirani menjalnik s spiralnim ozobjem
Sekundarni pogon
kardanski pogon
Vzmetenje/zavore
Okvir
tridelni okvir iz sprednjega in dvodelnega zadnjega podokvirja, nosilni motor/menjalnik, okvir za sopotnika se lahko odstrani za namen vožnje brez sopotnika
Vodilo sprednjega kolesa/elementi vzmetenja
teleskopske vilice s premerom notranje cevi 43 mm
Vodilo zadnjega kolesa/elementi vzmetenja
enojna nihajna roka iz litega aluminija z opornikom BMW Motorrad Paralever; sredinsko vpet blažilnik, neomejena nastavljivost prednapetosti vzmeti s kljukastim ključem, prilagodljivo blaženje pri povratnem gibu
Gib vzmeti spredaj/zadaj
125 mm / 120 mm
Medosna razdalja
1491 mm
Zaostajanje kolesa
103,9 mm
Kot krmilne glave
63,6°
Kolesa
lita platišča z naperami
Velikost platišča spredaj
3,50 x 17"
Velikost platišča zadaj
5,50 x 17”
Pnevmatika spredaj
120/70 ZR 17
Pnevmatika zadaj
180/55 ZR 17
Zavore spredaj
dvojna kolutna zavora, premer 320 mm, štiribatne fiksne čeljusti
Zavore zadaj
enojna kolutna zavora, premer 265 mm, dvobatne plavajoče zavorne čeljusti
ABS
BMW Motorrad ABS
Mere/mase
Višina sedeža, brez obremenitve

805 mm (prilagojeni sprednji sedež (dodatek): 795 mm)

Notranja dolžina razkoraka, brez obremenitve

1785 mm (prilagojen sprednji sedež (dodatek):  1775 mm)

Uporabna prostornina posode za gorivo
17 l
Rezerva (del prostornine posode za gorivo)
pribl. 3,5 l
Dolžina
2105 mm
Višina (z ogledaloma)
1105 mm
Širina (z ogledaloma)
920 mm
Masa praznega vozila z napolnjeno posodo za gorivo, pripravljenega na vožnjo

219 kg

1)
Dovoljena skupna masa
430 kg
Največja dovoljena obremenitev (s serijsko opremo)
210 kg

1) v skladu z Direktivo 93/93/EGS; z vsemi tekočinami, potrebnimi za delovanje; posoda za gorivo, napolnjena do najmanj 90 % uporabne prostornine

Serijska oprema

Oprema
  • jeklena posoda za gorivo, 17 l
  • enodelni sedež (višina sedeža: 805 mm)
  • namestiti je mogoče tudi okvir za sopotnika, zadnji sedež in sopotnikove nožne opore (glejte posebne dodatke)
  • isti ključ za ključavnico za vžig, posodo za gorivo in krmilo
  • stransko stojalo s prekinitvenim stikalom
  • prilagodljiva zavorna ročica in ročica sklopke – več nastavitev
  • priložena literatura in komplet orodja
Posebne lastnosti
  • BMW Motorrad ABS (možnost izklopa)
  • nožne opore
Električni sistem
  • luči in varnostne utripalke so stalno osvetljene
  • večfunkcijski zaslon na tahometru
  • električna vtičnica
  • podatkovno vodilo CAN s sistemom SWS (Single Wire System)
  • elektronska blokada zagona
  • diagnostični vmesnik
  • alternator (720 W)
  • beli smerniki in zadnja LD-luč
+ Izvedi več

Več individualnosti

Predelava s slogom.

Bogata ponudba posebne opreme in dodatkov vključuje tudi dve aluminijasti posodi za gorivo, platišča z žičnimi naperami ali karbonske dele HP. R nineT Racer je tudi optimalno pripravljen za namestitev posebej izdelanih delov, na primer novih obdelanih delov. Ker obožuje tako ustvarjalne roke kot samozavestno obračanje ročice za plin.

Več informacij