od 17.012 €*
BMW R nineT Urban G/S v izdaji „Edition 40 Years GS“
Črno-rumeni dizajn izdaje „Edition 40 Years GS“ je poklon legendarnim prvotnim potovalnim endurom znamke BMW Motorrad. Predvsem modelu R 100 GS. Markantni poudarki jasno spominjajo na motor, ki se ga je takrat hitro prejel vzdevek „Bumblebee“. Pri današnjem modelu R nineT Urban G/S „Edition 40 Years GS“ rezkani pokrovi glave valjev Option 719 in rumene zaščite za roke kažejo ljubezen do podrobnosti. Videz dopolnjujejo terenske pnevmatike in visoko nameščena izpušna cev Scrambler. Optično pa spominjajo na 40 let zgodovine GS, polne doživetij.
Vrhunci izdaje „Edition 40 Years GS“
Nezamenljivi dizajn modela R nineT Urban G/S in legendarni videz „Bumblebee“: edinstven videz poln zgodovine in uspeha.
























R nineT Urban G/S – fascinantna osnova
R nineT Urban G/S – fascinantna osnova
R nineT Urban G/S navdušuje. Njegov edinstven videz, sodoben bokser, geometrija in uravnovešeno vedenje pri vožnji obljubljajo čisto zabavo v vožnji. Po zaslugi številnih možnosti individualizacije pa si lahko ustvariš povsem svoj motor. Pri tem boš z motornim kolesom po mestu prav tako suvereno na poti kot pri spontanih izletih po makadamu in terenski vožnji zunaj asfaltiranih cest. Ime je program: R nineT Urban G/S.
40 let spodbud za pustolovščine
Optični vzor modela R nineT Urban G/S: GS je v 40 letih prepotoval skoraj ves svet. Od Afrike do srednje Azije: Motor, ki obvlada vsak teren in vsako cesto - z močnim pogonom in elementi, ki premagujejo vse izzive. GS je pionir med potovalnimi motorji enduro.
GS že 40 let predstavlja pustolovščine, radovednost ob raziskovanju neznanega in skupnost, ki z vsakim kilometrom živi #SpiritofGS. Zgodba o njegovem uspehu se je začela leta 1980 z R 80 G/S: Hitro je postal priljubljen motocikel za vse izzive na cesti in terenu.
1978 do 1980:
1978 BMW Motorrad poskrbi za senzacijo s predhodnikom prve GS: GS 80 na svetovnem prvenstvu Six Days osvoji dve zlati medalji. Razvila ga je interna razvojna ekipa brez uradnega naročila. Toda uspeh je inženirjem in mehanikom dokazal, da so imeli prav: Vaš motocikel je tako na terenu kot tudi na cesti poskrbel za izjemno zabavno vožnjo, in je bil predstavljen na trg leta 1980 z nekoliko spremenjenim imenom BMW R 80 G/S.
1980 do 1987:
Z GS BMW Motorrad doseže popolno sintezo na terenu in cesti: Ne glede na podlago ima voznik svoj motocikel pod nadzorom v vsaki situaciji in uživa največje udobje tudi na daljših vožnjah. Vrhunec je prvič na svetu nameščena enostranska nihajna roka Monolever - zagotavlja manjšo težo in omogoča hitro menjavo zadnjega kolesa. Z R 80 G/S utrdi BMW Motorrad segment velikih udobnih potovalnih Enduro motociklov –, ki ga obvladuje še danes.
1987 do 1996:
Novi vrhunski model R 100 GS se zanaša na izjemno delovno prostornino - najmočnejši in najhitrejši enduro na trgu. Na zadnjem kolesu nameščena dvojna zgibna roka Paralever zagotavlja enostavno upravljanje tako na terenu kot na cesti. Znana po značilni črni in rumeni barvi kot »Bumblebee«. Barva je še danes pravi vrhunec za ljubitelje in letos krasi posebne modele »Edition 40 Years GS«.
1994 do 2003:
GS postaja ikona in se kljub temu vedno spreminja: Leta 1994 je bila predstavljen R 1100 GS, prvi enduro s štirivaljnim bokser motorjem. Prepriča z enostavnim upravljanjem na terenu in najboljšimi lastnostmi za dolga potovanja. Lastnosti potovalnih motorjev smo sistematično razvijali še naprej in leta 2002 je R 1150 GS Adventure še bolje prilagojen potrebam popotnikov na dolge razdalje - rodila se je serija Adventure.
2000 do 2008:
Izjemno priljubljena modela Funduro F650 in F 650 ST, primerna za začetnike, doživljata spremenjen koncept motorja na začetku novega tisočletja. Zahvaljujoč novemu enovaljnemu motorju vozniki modelov F 650 GS in F 650 GS Dakar ne doživijo le zadostne motorizacije za vsakodnevno uporabo, temveč tudi značilen enduro občutek. Leta 2008 sta bila dva popolnoma na novo razvita modela enduro F 650 GS in F 800 GS opremljena z vodno hlajenim dvovaljnim vrstnim motorjem. Popolna pustolovščina tudi v srednjem razredu.
2004 to 2017:
Leta 2004 je BMW Motorrad ponovno zasnoval R 1200 GS. Prejel je več delovne prostornine, moči in navora, zaradi česar je še bolj dinamičen na katerem koli terenu - s 30 kilogrami manj teže. Skoraj deset let pozneje začenja novo obdobje, saj inženirji BMW Motorrad opremljajo R 1200 GS z vodno hlajenim bokser motorjem - absolutna novost. Razen tega ima motocikel polaktivno vzmetenje z dinamičnim vzmetenjem Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), ki vodljivost in udobje vožnje povzdigne na novo raven.
BMW Motorrad je v naslednjih letih nadaljeval delo na mitu GS. Priljubljen R 1250 GS se pokaže z nadaljnjo razvitim dvovaljnim bokser motorjem: Zahvaljujoč spremenljivemu krmiljenju odmične gredi BMW ShiftCam ponuja večjo moč v vseh območjih vrtljajev motorja in GS še dodatno izpopolnjuje. Poleg tega se modela srednjega razreda F 750 GS in F 850 GS nenehno razvijata in prinašata še večji užitek v vožnji z večjo delovno prostornino in spremenjenim podvozjem.
3 leta garancije
Vozite naprej in naprej in naprej. Dajemo vam dodatno leto.
Zdaj 3-letna garancija za vse motocikle.
#SpiritOfGS
#SpiritOfGS že 40 let združuje motoriste, njegova skupnost pa jih razširja po vsem svetu. Preprosto se odpeljite, doživite nove pustolovščine in odkrivajte neznano – skupaj pišemo vedno nove zgodbe. Naj vas skupnost GS navdihne za nove izkušnje. Doživite #SpiritOfGS.
Doživite pustolovščine skupnosti GS
Odpravite se na zanimive GS dogodivščine z našo novo serijo „Adventures of a Lifetime“.