od 22.590 €
od 282 € mesečno s financiranjem 3asy Ride
BMW M 1000 R
Dosezite svoje meje z M 1000 R. Na kratko M R. Superbike sreča dinamični Roadster. Njegovi geni so iz športnega oddeleka M in dirkališča. Brutalnih 210 KM in največja hitrost 280 km/h. Imejte vedno vse pod nadzorom – na podeželski cesti ali na dirkališču. Veliko odpušča, a nikoli ne miruje. Barve M poudarjajo to, kar ne sme biti spregledano, zvok motorja kliče: „Zaženite motor!“ #NeverStopChallenging
Ščepec norosti
Popolnost M: stranska aerodinamična krilca
Popolnost M: stranska aerodinamična krilca
Popolnost se skriva v podrobnostih. Da se preveč drzni ne bi povzpeli previsoko, je M 1000 R opremljen s posebnim aerodinamičnim dodatkom - stranskimi krilci, ki pri hitrosti 220 km/h povečajo obremenitev sprednjega kolesa za 11 kg in poskrbijo za povečano stabilnost v vožnji, kasnejše zaviranje in hitrejše pospeševanje iz ovinkov.
Izkušnja M: elektronika
Izkušnja M: elektronika
Čista izkušnja modela M: 6,5-palčni zaslon TFT vas z animacijo ob zagonu M pozdravi v ekskluzivnem krogu visoko zmogljivih voznikov. Ena od štirih različic zaslona se zaradi spominske funkcije samodejno prikaže po zagonu. Optimizacija modela M za dirkalno stezo: Z novim utripanjem ob prestavljanju utripa celoten merilnik vrtljajev, ko je dosežena nastavljena hitrost.
Dominanca M: motor
Motor super motornega kolesa je izpopolnjen za model Hyper Roadster: Štirivaljni motor iz modela RR s tehnologijo BMW ShiftCam vas iz 0 na 100 km/h katapultira v 3,2 sekundah. Z največjim številom vrtljajev 14.600 vrt./min je model M R zagotovo naš najmočnejši Roadster. Pri hitrosti nad 10.000 vrt./min občutite več navora in pospeševanja. V prenosu moči je model M R stopnjo višje v primerjavi z modelom RR: S 47 namesto 46 zobi v sekundarnem prestavnem razmerju in krajši prenos v 4., 5. in 6 prestavo. Prestava – za v zmogljivost usmerjeno vožnjo po podeželski cesti. Asistent za prestavljanje Pro pri tem omogoča hitro prestavljanje v višjo in nižjoprestavo. Zgoščen zvok iz končnega glušnika iz titana to poudarja impresivno.
Občutek vožnje M: podvozje
Občutek vožnje M: podvozje
Jasne povratne informacije in dih jemajoča natančnost cilja: podvozje s serijskim sistemom DDC ter popolnoma nastavljivi vzmetni elementi, nastavljivi blažilniki krmila in rezkano vpetje krmila. Za model M R smo ga predelali z RR na zahteve dinamičnega Roadsterja. Nova ergonomija in novo krmilo poskrbita za položaj sedenja, osredotočen na sprednje kolo.
Inteligenca M: asistenti
Inteligenca M: asistenti
Namesto dopinga: Vrhunska zmogljivost po zaslugi vrhunskih asistentov. Tri karakteristike računalnika motorja, povezane z načini vožnje Rain, Road, Dynamic, Race in Race Pro, zagotavljajo optimalen odzivni čas. Glede na način vožnje sistem DTC zagotavlja najvišjo stopnjo varnosti in maksimalno vozno dinamiko. Asistent za drsenje zavore pa vas podpira pri zdrsih med zaviranjem v ovinkih.
Upornik med Hyper Roadsterji
Rojen v kraju M
Belo ali črno: Tukaj ni sivih con. Vendar ne glede na to, ali se odločiš za model M R ali M R s tekmovalnim paketom M Competition, vedno izbereš pravi model M – v ekskluzivnih barvah z asimetričnimi barvnimi odtenki na sprednjem delu.
3 leta brezskrbnosti
Ride on & on & on. Mi vam podarimo še dodatno leto.
Ob nakupu motornega kolesa poleg zakonsko določene garancije takoj prejmete še dodatno leto brezskrbnosti.
Izjava M: dizajn
Izjava M: dizajn
Dominantni sprednji del, agresiven zadnji del: Model M R je v najboljši formi. Vsedete se na sedež modela M v popolni višini in ga primite za razširjeno cevasto krmilo z lasersko vgraviranim napisom »BMW M 1000 R«. Vaš pogled pade na ogledala in krmilo. Zvok je vklopljen, luč sveti: Logotip M se prikaže v LED-žarometu. Veste: Cesta je tvoja.
Kakovosten tekmovalni paket M Competition
Kakovosten tekmovalni paket M Competition
Več ne gre. Ekskluzivni karbonski deli M, kot so zadnji blatnik in zaščita verige, prednji blatnik, obloge rezervoarja, pokrov Airbox s trakovi, spojler, pokrov pastorka, aktivacijska koda za M GSP Laptrigger, paket M Sozius in rezkana nožna opora M za voznika: Tega motornega kolesa ni mogoče prekositi. In ne zaustaviti: s karbonskimi platišči M z zmanjšanjem teže za 1,6 kg.