HP4 RACE

750 motorjev / omejena serija

Samo za dirkališče

BMW HP4 RACE

Bistveni elementi, razviti do meje mogočega

HP4 RACE je več kot samo vsota sestavnih delov. Ta motocikel je čisto čustvo. Od razvoja pa vse do dirkalne steze je strast tista, ki je naredila ta motocikel takšen, kot je. Je gonilna sila inovacij in zasnovan za premikanje mej. Motocikel HP je prvi na svetu, ki ima popolnoma karbonski okvir in popolnoma karbonska kolesa. Z močjo 158 kW (215 KM) tehta samo 146 kilogramov (suha masa). Ročno izdelan za uresničitev sanj 750 navdušencev.

750 primerkov čiste zmogljivosti

HP4 RACE je mojstrovina bogatega inženirskega znanja. Prav vsakega od teh 750 dirkalnih strojev omejene serije so naši strokovnjaki ročno izdelali in opremili z oštevilčeno nalepko. Čista strast, ki je namenjena samo tistim, ki čutijo enako. Tistim, ki ne poznajo meja in ki gredo vedno korak dlje. Pionirjem, ki jim HP4 RACE ne samo izpolni zahteve, ampak jih na novo definira. Obstaja samo nekaj takšnih junakov. Natančneje: 750.

+ Izvedi več

Nov standard na področju izdelave lahkih delov.

Okvir motocikla HP4 RACE je izdelan iz neskončnih karbonskih vlaken in sega neprekinjeno od krmilne glave do tečaja nihajne roke. V primerjavi z običajnim okvirjem je kar štiri kilograme lažji. Pri karbonski tehnologiji motocikla BMW HP4 RACE ni poudarek na videzu, ampak na njenih značilnostih, ki omogočajo predizračun ter upoštevanje vzvoja in togosti glede na delovanje. Tog kot aluminij, trden kot jeklo. Vse prednosti karbonskega materiala smo pri kolesih popolnoma izkoristili, zato so izjemno prožna.

+ Izvedi več

Zasnova modela HP4 Race

HP4 RACE, ko stoji na mestu. Motiv z vrednostjo raritete.

Dovršenost do najmanjše podrobnosti.

HP4 RACE, v celoti razvit za dirkalno stezo, ima samonosilni karbonski sprednji del, ki z agresivnim razcepljenim nosom in usmerjenim zrakom dobesedno požira čelni veter. Polkrožno vetrobransko steklo zagotavlja vozniku optimalno zaščito in aerodinamični položaj. S popolno kombinacijo barvanih in karbonskih delov je HP4 RACE prava paša za oči, ko stoji na mestu. Tudi na področju barv je napočila nova doba. Z motociklom HP4 RACE predstavljamo nove športne barve HP Light White Uni Uni / Racing Blue Metallic / Racing Red Uni Uni.

+ Izvedi več

Štiritaktni štirivaljni vrstni motor

158
kW (215 KM) pri 13900 min-1 (najv. število vrtljajev 14500 min-1)
999
cm3 delovne prostornine
120
Nm navora
14.500
največje število min-1
Vodno/oljno hlajen štiritaktni štirivaljni vrstni motor

Ročno izdelan. Nastavljen za največjo zmogljivost.

Ročno izdelan. Nastavljen za največjo zmogljivost.

Motor motocikla HP4 RACE, izdelan v Berlinu, je nadgradnja motorja iz motociklov za svetovna prvenstva na dolge proge in WSBK. Moč motorja je 158 kW (215 KM), največje število vrtljajev pa je bilo povečano na 14500 min-1. Največji navor 120 Nm je dosežen pri 10000 min-1. Prvi servis, vključno z menjavo olja, se izvede, ko je motor utečen in preizkušen na preizkuševalni napravi naših strokovnjakov. Motor se pregleda z endoskopom in nastavijo se krmilni časi ter zračnost ventilov. To pomeni, da lahko HP4 RACE doseže svojo najvišjo zmogljivost na dirkalni stezi že takoj po dobavi.

+ Izvedi več

Doživite zvok motocikla HP4 Race

Paket programske opreme 2D

Programska oprema za analizo in konfiguracijo motocikla HP4 Race.

Odkrijte

Vrhunci modela HP4 RACE

Samonosilni karbonski sprednji del z razcepljenim nosom
2D-armaturna plošča
Stikalna enota WSBK z ročico Brembo RCS
Vilice Öhlins FGR 300
Izpušni sistem iz čistega titana Akrapovič
Samonosilni karbonski zadek z GPS-miško 2D
Zavorno sedlo Brembo GP 4 PR
Vzmetni blažilnik Öhlins TTX 36 GP
Podrobnosti vrhuncev
  • Motor

    Moč in popolnost. Ohišje motorja je bilo izpopolnjeno do skrajnosti. Iz vseh delov, ki so pod nadtlakom, so bili odstranjeni tudi najmanjši zračni žepi. Ojnice iz lahkega in visokotrdnostnega jekla so usklajene na 0,5 g in se premikajo v natančno uravnoteženi ročični gredi. Štirje bati so usklajeni in optimizirani, tako da lahko prenesejo zvišano število vrtljajev in večje obremenitve. Najvišji regulirani tlak olja oljne črpalke je bil znižan s 6 na 5 barov, kar v kombinaciji z nizkoviskoznim oljem 0W40 ustvarja znatno manj izgube moči. Pri vsakem motorju HP4 RACE se preizkusi prostornina zgorevalne komore. Po utekanju motorja se zgorevalna komora pregleda z endoskopom, da se zaznajo morebitni trki bata ob streho zgorevalne komore. Motor, ki je utečen na preizkuševalni napravi, je mogoče popolnoma obremeniti že takoj na začetku.

  • Zavore

    Zavorna zmogljivost na najvišji ravni. Zavorno sedlo Brembo GP 4 PR je že dobro znano iz sveta Moto GP. Vključuje plavajoči (T) dirkalni zavorni kolut s premerom 320 mm. Debelina 6,75 mm omogoča, da prenese tudi največje obremenitve. Enodelno zavorno sedlo je odporno proti visokim temperaturam, zavorni sistem pa dodatno izboljšajo bati iz titana z zmanjšanim trenjem. Zavorna sedla so opremljena z dirkalnimi ploščicami Brembo/04.

  • Nožne opore in pripomoček za prestavljanje

    6-stopenjski menjalnik EVO ima skrajšane prestavne hode in vključuje sekundarni prenos. Za upravljanje menjalnika skrbi pripomoček za prestavljanje HP RACE Shift Assistant Pro. Voznik dobi jasne povratne informacije pri vsakem prestavljanju, ker ni vzmetnega zbiralnika. Kot je običajno v dirkalnem svetu, je delno prestavljanje odpravljeno, prva prestava pa je na vrhu. V prestave 2–6 se prestavlja navzdol. Po potrebi je mogoče mehanizem prestavljanja spremeniti v cestno obliko. Nadzor dviga sprednjega kolesa in največji navor motorja se prilagodita izbranemu načinu vožnje WET, INT, DRY1, DRY2. Omejevalnik hitrosti v boksih je pripravljen za uporabo, ko je izbrana prva prestava. Ko motocikel stoji na mestu, se samodejno zažene tudi nadzor speljevanja. To omogoči vozniku, da se popolnoma osredotoči na začetek dirke.

  • Krmilna glava in most vilic

    Vsak motocikel HP4 RACE ima karbonsko ploščico z zaporedno številko, ki je pritrjena na most vilic. Funkcionalno šasijo motocikla HP4 RACE je mogoče prilagoditi vsem vrstam dirkalnih stez. S spremenljivo nastavitvijo odmika lahko voznik prilagodi tovarniške nastavitve 30 mm z vstavki za 26–32 mm in 30–28 mm. Kot krmilne glave je za 0,5° bolj raven kot pri serijskem modelu s 65,5°. Prilagoditi ga je mogoče od +0,5° do +1°. Nastavitve omogočajo, da je mogoče doseči zaostajanje kolesa od 95 do 112 mm.

  • Stikalna enota

    Rezkana plošča z gumbi iz aluminija ponuja vse pomembne nastavitve za vožnjo z izjemno natančnostjo delovanja. Na levi strani je mogoče preklopiti zaslone armaturne plošče in izvesti vse nastavitve sistemov DTC in EBR. Na desni strani so nastavitve za načine vožnje (WET, INT, DRY1, DRY2), gumb za zagon, omejevalnik hitrosti v boksih in stikalo za izklop v sili.

  • Sedež in ergonomičnost

    Optimalna ergonomičnost za vse voznike. Standardna višina sedeža je 831 mm, najnižja nastavitev sedeža (–15 mm) je 816 mm in najvišja nastavitev sedeža (+15 mm) je 846 mm. Poleg tega ima sistem rezkanih nožnih opor 8 različnih nastavitev. Zavoj krmila je mogoče prilagoditi za 15°.

  • DTC in EBR

    Dinamični nadzor oprijema prejema podatke iz tipala kotne hitrosti na novem položaju. Oprijem je mogoče nastaviti v območju od +7 do –7 in voznik lahko izbira med štirimi motornimi programi. Načini WET, INT, DRY1 in DRY2 se razlikujejo glede na progresivne nastavitve prestav, relativni največji navor in način delovanja nadzora dviga sprednjega kolesa. Skupaj z motorno zavoro (EBR) lahko voznik vpliva na značilnosti zaviranja in pospeševanja ter vožnjo optimalno prilagodi razmeram na dirkalni stezi. 

  • Karbonska kolesa

    Platišča iz karbonskih vlaken in posebej zasnovana kolesa prihranijo dodatnih 1540 g v primerjavi s kovanimi platišči. Znatno zmanjšane mere platišč, zlasti obseg, pridejo močno do izraza pri vsakem spreminjanju smeri in zaviranju. Pri povezovanju materialov je optimalno pozitivno zaklepanje doseženo s krčenjem in vtiskanjem dodatnih delov, kot je držalo nosilca verige iz aluminija. To omogoča, da se popolnoma odpravi uporaba rešitev z vstavljanjem, in še dodatno poveča stabilnost.

  • Vijaki iz titana

    Suha masa 146 kg (prazna masa po standardu DIN: 171 kg) je izjemen dosežek. Vsaka komponenta je bila optimizirana glede teže oziroma odstranjena, če ni potrebna. Preverjene so bile tudi najmanjše podrobnosti, da smo s tem prihranili kakšen gram ter ohranili delovanje na isti ravni ali ga celo izboljšali. Za motor in okvir so na primer uporabljeni vijaki iz titana. Z velikostmi 6, 8 in 10 so poleg mase prihranki očitni tudi pri potrebnem orodju.

Podrobnosti o motociklu HP4 RACE

Strokovnjaki pojasnjujejo vrhunce

Video

Predstavitev tovarne v Berlinu

V zakulisju: proizvodnja motocikla HP4 RACE

Video

Zasledovanje nemogočega

HP4 RACE

Za mnoge meja pomeni konec zgodbe. Za nekatere pa je meja šele začetek. Motocikel HP4 RACE je dokaz strasti tistih, ki radi preizkušajo svoje meje. V vsakem primeru gre za nekaj, česar si prej ni bilo mogoče zamisliti.

Preberi več

Dodatki za HP4 Race

Vpadljiv videz na stezi

BMW Motorrad Motorsport

BMW Motorrad Race Trophy

Več informacij

Več modelov Sport

Zasledovanje nemogočega

HP4 RACE

Za mnoge meja pomeni konec zgodbe. Za nekatere pa je meja šele začetek. Motocikel HP4 RACE je dokaz strasti tistih, ki radi preizkušajo svoje meje. V vsakem primeru gre za nekaj, česar si prej ni bilo mogoče zamisliti.

Preberi več