Tehnični podatki

Motor
Zasnova

vodno/oljno hlajen štirivaljni štiritaktni vrstni motor, štirje ventili iz titana na valj, dve dirkalni odmični gredi v glavi motorja, rezkano oljno korito, ojnica Pankl, natančno uravnotežena in lažja ročična gred

Vrtina x gib

80 mm x 49,7 mm

Delovna prostornina

999 cm3

Nazivna moč

158 kW (215 KM) pri 13900 min-1 (največje število vrtljajev 14500 min-1)

Največji navor

120 Nm pri 10000 min-1

Kompresijsko razmerje

13,7–13,9 : 1

Priprava goriva

elektronsko dirkalno vbrizgavanje, spremenljiva dolžina sesalne cevi, štirje izbirni načini

Izpušni sistem

elektronsko dirkalno vbrizgavanje, spremenljiva dolžina sesalne cevi, štirje izbirni načini

Lastnosti vožnje/poraba
Najvišja hitrost

več kot 300 km/h

Kakovost goriva

neosvinčeni bencin super plus, najmanjše oktansko število 98 (ROŠ)

Električni sistem
Alternator

406 W

Akumulator

12 V/5 Ah, litij-ionski, brez vzdrževanja

Prenos moči
Sklopka

večlamelna sklopka v oljni kopeli s funkcijo proti zdrsavanju, mehansko upravljanje

 

 

 

 

Prenos moči

šeststopenjski dirkalni menjalnik (EVO) s stalno vklopljenimi ravnimi zobniki (prestave 1, 2, 4, 5 in 6)

Sekundarni pogon

16/43 (prilagodljiv kot del paketa opreme: pastorek 15, 16, 17, verižnik 41, 42, 43, 44, 45)

Nadzor oprijema

DTC, nastavljiv v 15 stopnjah

Motorna zavora

EBR, nastavljiva v 15 stopnjah

Šasija in vzmetenje/zavore
Okvir

karbonski samonosni okvir RTM z nastavitvijo kota krmilne glave in vrtenja nihajne roke, nosilni motor

Zadnji okvir

karbonski samonosni zadnji okvir z nastavitvijo višine sedeža (3 položaji, nastavitveno območje 30 mm)

Sprednje vzmetenje/vzmetni elementi

vilice Öhlins FGR 300 WSBK, nastavljivo blaženje za fazo stiskanja in povratnega giba, nastavljiva prednapetost vzmeti, nastavljiv stabilizator krmila Öhlins SD052, sistem za hitro menjavo sprednjega kolesa z vrtljivimi kraki vilic pri nameščenem pokrovu sprednjega kolesa (za menjavo kolesa ni treba odstraniti zavornih sedel), togost vzmeti 10,5 N/mm

Vodilo zadnjega kolesa/vzmetni elementi

aluminijasta nihajna roka WSBK, sredinsko vpet blažilnik Öhlins TTX 36 GP, nastavljivo blaženje za fazo stiskanja in povratnega giba, nastavljiva prednapetost vzmeti, nastavljivo zgornje vrtišče blažilnika (0/3 mm), nastavljiv odklon blažilnika (dolžina nateznega opornika), kontaktne površine za distančno pušo kolesa na napenjalnikih verige za preprosto/prostoročno namestitev kolesa, napenjalnik verige iz titana na zunanji strani, iz aluminija na notranji strani, nosilci za pomožno stojalo CFRP na nihajni roki, togost vzmeti 95 N/mm

Gib vzmeti spredaj/zadaj

130 mm/120 mm

Medosna razdalja

1440 mm

Zaostajanje kolesa

102,5 (nastavljivo med 95–112)

Kot krmilne glave

65,5° (nastavljivo 0,0°, +/–0,5°, +/–1°)

Natezni opornik

113 mm (spremenljivo nastavljiv +/–5 mm, brezstopenjsko v korakih po 0,1 mm)

Vrtenje nihajne roke

–3 mm v primerjavi s K46Mü3 (nastavljivo +–4 mm, +–3 mm, +–2 mm, +–1,0 mm) -> (oznaka HP4R »–2« ustreza K46MÜ3 »–3« = serijsko)

Dolžina nihajne roke

604 mm

Odmik mosta vilic

30 mm (nastavljivo 26 mm, 28 mm, 32 mm)

Kolesa

karbonska kolesa z distančnimi pušami, nameščenimi s stiskanjem, za preprosto namestitev kolesa

Mere sprednjega platišča

3,50 x 17"

Mere zadnjega platišča

6,00 x 17"

Sprednja pnevmatika

 

 

 

120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2

 

 

 

Zadnja pnevmatika

 

 

 

200/60 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2

 

 

 

Sprednja zavora

dvojna kolutna zavora Brembo Racing, plavajoča (T) zavorna koluta, premer 320 x 6,75 mm, štiribatno enodelno fiksno zavorno sedlo WSBK GP4-PR z bati iz titana, glavni valj Brembo Racing RCS19X18, vključno z nastavljivo zavorno ročico Brembo Racing, ročica sklopke Brembo Racing (brez stikala sklopke)

Zadnja zavora

enojna kolutna zavora Brembo Racing, štiribatno fiksno zavorno sedlo WSBK z bati iz titana, premer zavornega koluta 220 x 4,0 mm

Sistem nožnih opor

sistem togih nožnih opor, rezkanih iz aluminija in nastavljivih v 8 položajih 

Odzračevalni ventili na zavornih ceveh

ventili za hitro odzračevanje »Stahlbus« na vseh ustreznih položajih za odzračevanje zavor

Ergonomičnost krmila

spremenljivo nastavljiv zavoj krmila (15°)

Mere/mase
Višina sedeža pri neobremenjenem vozilu

831 mm (voznikov sedež nizko/visoko, 816 / 846 mm) 

Notranja ukrivljenost nog pri neobremenjenem vozilu

približno 1859 mm (voznikov sedež nizko/visoko, 1829 mm / približno 1889 mm)

Uporabna prostornina za gorivo

17,5 l

Rezerva

približno 4 l

Dolžina

2070

Višina

1193

Širina

777

Suha masa

146 kg

1)
Masa praznega vozila, pripravljenega za vožnjo, polna posoda za gorivo 1)

171,4 kg

1) v skladu z Direktivo 93/93/EGS; z vsemi tekočinami, potrebnimi za delovanje; posoda za gorivo, napolnjena do najmanj 90 % uporabne prostornine

Serijska oprema

Oprema
  • BMW Motorrad Race DTC (Dynamic Traction Control) +/–7
  • EBR (Engine Brake Regulation) +/–7
  • 4 načini vožnje (WET, INT, DRY1, DRY2)
  • 2D-beleženje podatkov/zapisovanje na ključ/čas kroga/GPS, 2D-armaturna plošča, 2D-beleženje podatkov, pripravljeno za tipala hoda vzmeti/tipala zavornega tlaka
  • omejevalnik hitrosti v boksih
  • nadzor speljevanja
  • sistem nastavljivih nožnih opor (8 položajev), nastavljivo krmilo (zavoj), most vilic z nastavitvijo odmika (spremenljiv kot del paketa opreme), nastavitev višine sedeža, nastavitev odklona kolesa (spremenljiv kot del paketa opreme)
  • pripomoček za prestavljanje (navzgor/navzdol) HP4 Race, vzorec prestavljanja že obrnjen ob dobavi
  • enota z gumbi WSBK
  • ščitnik zavorne ročice HP Race
  • sekundarni prenos spremenljiv kot del paketa opreme (pastorek 15, 16, 17 // verižnik 41, 42, 43, 44, 45) 
 
+ Izvedi več