od 38.575 €*
od 453 € na mesec z 3asy Ride
Motorno kolo BMW M 1000 RR 50 Years M
24. maj 1972. BMW Motorsport GmbH in današnji BMW M GmbH začneta delovati. Cilj je jasno določen in za takratne razmere revolucionaren: vse dirkaške dejavnosti BMW-ja se združijo in profesionalizirajo pod eno streho. Motošport postane s svojimi raznolikimi izzivi gonilo za izdelavo vozil in motorjev. Markantni prepoznavni znak je kultni emblem BMW Motorsport s tremi barvami: modro, rdečo in vijolično.
M RR 50 Years M: skoraj 100 let motociklističnega dirkaškega duha in 50 let zgodovine motošporta, združena v enem samem ekskluzivnem motornem kolesu.
“Astrid Neudecker,
Produktna vodja
BMW M je že 50 let sinonim za ambicije in strast, dirkaško tehnologijo in dirkaške uspehe, pa tudi za popolnost in vrhunsko zmogljivost avtomobilov ter motornih koles po vsem svetu. Ta zgodovinska DNK je vdelana v model M RR 50 Years M. S svojimi izjemnimi geni je ustvarjen za vse, ki zahtevajo posebno visoko zmogljivost, ekskluzivnost in individualnost.
Model M na prvi pogled
Born on the Racetrack
Model M RR 50 Years M je serijsko opremljen s paketom M Competition s karbonskimi in rezkanimi deli M, verigo M Endurance, nihalko iz eloksiranega aluminija, paketom Sozius ter aktivacijsko kodo za M GPS Laptrigger.
Več kot le simbol
Več kot le simbol
Modra za BMW, rdeča za motošport in temno modra za edinstveno kombinacijo obeh: enotna pojava je bila revolucionarna že leta 1972. Leta 1978 je logotip dobil še tri barvne trakove, ki so nagnjeni k črki M, in tako dodatno poudarjajo hitrost in dinamiko. Zasnoval ga je Giorgio Giugiaro, Italdesign. In vse do danes ni izgubil svojega sijaja.
Dirkaška DNK do zadnje podrobnosti
Dirkaška DNK do zadnje podrobnosti
M RR 50 Years M je brezkompromisno usmerjen k zmogljivosti tudi zunaj cest: Ker je s kompletom pokrovov M, montažnimi stojali Sport z nastavki za montažno stojalo in preprogo za motorna kolesa M RR pripravljen na vsako dirkališče in nove uspehe.
Podjetje je kot človek. Če se ukvarja s športom, je v dobri kondiciji, navdušujoče in zmogljivejše.
“Robert A. Lutz
Član uprave 1972 družbe BMW AG za prodajo
Ikone zgodovine M Motorsport

Užitek v zmogljivosti
Leta 1973 je bil BMW 3.0 CSL prvi dirkalnik, ki je v evropskem prvenstvu dirkalnih avtomobilov tekmoval v barvah logotipa M. Barve, ki zaznamujejo celoten videz ekipe in tako podpirajo neponovljiv ekipni duh. Kratica CSL pomeni Coupé Sport Leichtbau (lahka izdelava športnega kupeja). In ne brez razloga: z brezkompromisnim delom na vozilu so prihranili skoraj 200 kg teže.
Leta 1976 sta Helmut Dähne in Hans Otto Butenuth na legendarni dirki Senior Tourist Trophy na otoku Man v razredu serijskih motorjev z delovno prostornino do 1000 ccm postavila najhitrejši čas v razredu Production TT. Tudi tu je bilo vloženega veliko dela: R 90 S je bilo optimiziran za dirkanje in izboljšan z novo izjemno oblogo. Tudi v preteklih letih sta naša modela RR in M RR vedno znova zaznamovala razred TT.

Vznemirljivo navdušenje
Leta 1978 se je superšportni avtomobil BMW M1 postavil na start dirke serije M1 Procar. Prvič je na vozilu poleg črt mogoče videti tudi logotip M. Dosledno: tudi oblikovanje karoserije modela M 1, ki navdušuje še danes, je delo Giorgia Guigiare. Cestna različica je takrat povzročila senzacijo ne le zaradi svojega videza, temveč tudi kot »najhitrejši športni avtomobil v Nemčiji«.
Leta 1985 so barve M ponovno na najvišji stopnički zmagovalnega odra: Belgijec Gaston Rahier je s svojim tovarniškim dirkalnikom GS 1000 drugič zapored zmagal na reliju Pariz Dakar. Potem ko je bil Hubert Auriol s svojim BMW uspešen že v prejšnjih letih 1981 in 1983. Modra, rdeča in vijolična so tudi v redko poseljenih predelih sveta sinonim za zmogljivost, ekipni duh in zmage v avtomobilskem športu.