R 1200 RT

od 18.450 €*
216 € mesečno* s financiranjem 3asy Ride

*Izračun velja za 3asy Ride • Finančni leasing za dobo 33 mesecev • 33% polog od MPC • zadnji obrok 33% • efektivna obrestna mera na dan 13. 4. 2018 znaša 3,37%. Gorenjska banka, d. d., Kranj, finančni partner BMW Financial Services v Sloveniji, si pridružuje pravico do spremembe pogojev financiranja.

Vsi motorji so dobavljeni z opremo, ki je zahtevana po zakonu. ( npr. odbojna stekla kot zahteva EUR4 standard ). Slike se lahko razlikujejo od dejanskega stanja.

R 1200 RT.

Neskončen užitek k vožnji.

Večje udobje za intenzivnejše doživetje. BMW R 1200 RT je preoblikoval celoten segment klasičnih potovalnikov kot še noben motocikel doslej. R 1200 RT z lahko vodljivostjo uresničuje bistvo vsakega potovanja: doživeti pokrajino. Ne glede na to, ali ste sami ali s sopotnikom, vam novi R 1200 RT ponuja udobno in sproščeno vožnjo na vsakem potovanju.

Zasnova modela R 1200 RT

Izberite svoj slog.

Na voljo so tri barvne različice, ki omogočajo, da R 1200 RT zasije v pravi luči, poudarjajo dinamiko in udobje motocikla ter ustvarjajo mogočno in privlačno prezenco.

Carbon Black Metallic

Omikana, ekskluzivna in polna dinamike – to je stil Exclusive. In takšen je tudi njen videz.

Mars Red Metallic / Dark Slate Metallic Matt

Izvedba Sport vključuje prefinjeni barvi Mars Red Metallic in Dark Slate Metallic Matt, ki ustvarjata športni videz za samozavestno potovanje.

Alpine White

Svetla in elegantna: z barvo Alpine White se poistovetite s športno platjo modela R 1200 RT.

Opt. 719 Blue Planet Metallic

Barva Option 719 Blue Planet Metallic Spezial združuje najnovejšo tehnologijo barvanja s predanim ročnim delom.

Opt. 719 Sparkling Storm Metallic

Prefinjen poudarek pri barvi Option 719 Sparkling Storm Metallic Spezial – tradicionalen postopek ročnega barvanja.

Več dizajna. Več impresivnosti.

Že na prvi pogled je jasno, da je R 1200 RT član družine BMW Motorrad: značilna razcepljena maska daje pečat sprednji strani ter vliva motociklu dinamiko in izraznost. Dva okrogla žarometa na zunanji strani in podolgovat sredinski žaromet sestavljajo sprednjo stran, ki je značilna za BMW-jeve potovalnike, ter ustvarjajo nezgrešljiv videz – podnevi ali ponoči.
Zaradi prezračevalnega kanala je videti, kot da glava vozila lebdi nad bočnim pokrovom. Ta kombinacija glave vozila in stranskih pokrovov poudarja lahko okretnost vozila. Elegantno integriran sprednji blatnik zaključuje dinamični koncept sprednjega dela vozila. V raztegnjeno profilno linijo sta integrirana udoben nizki sedež in ergonomsko oblikovana potovalna posoda za gorivo s prepoznavnim območjem za kolena, ki zagotavlja še več udobja.
Tekoča interakcija aerodinamično oblikovanih površin izraža dinamičnost motocikla. Tudi elegantno oblikovani kovčki se usklajeno prilegajo v skladno celoto površin in linij. Tako je že na prvi pogled jasno, da R 1200 RT poleg dinamike obljublja tudi sproščeno udobje na dolgih vožnjah. In to obljubo zanesljivo izpolnjuje.
+ Izvedi več

dvovaljni bokserski motor

92
kW (125 KM) pri 7750 min-1
125
Nm največjega navora pri 6500 min-1
276
kg – masa praznega vozila z napolnjeno posodo za gorivo, pripravljenega na vožnjo
219
kg največje obremenitve
Zračno/tekočinsko hlajen štiritaktni dvovaljni bokserski motor

Več dinamične zmogljivosti. Več nadzora.

Več dinamične zmogljivosti. Več nadzora.

Novi RT je opremljen z zračno/vodno hlajenim BMW-jevim bokserskim motorjem, ki z velikim navorom in močjo 125 KM zagotavlja veliko pogonsko silo. S sistemom ASC in visokoaktivnim elektronsko krmiljenim vzmetenjem ga je mogoče zlahka obvladati, poleg tega pa ponuja odlično stabilnost na vsaki podeželski cesti. S pritiskom na gumb lahko aktivirate standardna programa »Road« in »Rain«, da motocikel popolnoma prilagodite vremenskim razmeram in cestišču.

Osnovno opremo zaključujejo ogrevani ročaji in potovalni računalnik Pro.

+ Izvedi več

Doživite zvok motocikla R 1200 RT

Vrhunci modela R 1200 RT

Žarometi in sprednja stran.
Armaturna plošča.
Vetrobran in prozoren zračni odbojnik.
Udobnejše sedenje.
Desni shranjevalni program.
Kovček.
Inovativni sklop za upravljanje zvočnega sistema.
Zadnja LED-luč.

Več opreme. Več udobja.

Več opreme. Več udobja.

Posebna oprema motocikla R 1200 RT omogoča še preprostejše upravljanje in hkrati ponuja višjo raven udobja. Elektronsko vzmetenje BMW Dynamic ESA na primer prilagaja delovanje blaženja spreminjajočim se cestnim razmeram. Pripomoček za prestavljanje Pro Shift Assistant omogoča prestavljanje navzgor in navzdol brez uporabe sklopke. Posebna oprema Pro vključuje motorni program »Dynamic« in zagotavlja največjo mero zabave športno naravnanim dinamičnim motoristom. S tem dobite tudi sistem ABS Pro, dinamično zavorno luč in sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, s katerim je speljevanje na strmini otročje lahko.

Sistem za vožnjo brez ključa zagotavlja še več udobja. S tem sistemom mehanski kontaktni ključ postane odveč. Omogoča vam, da motor zaženete s pritiskom na gumb, če je ključ v bližini vozila – npr. v žepu jakne. Dodatna oprema vključuje tudi sistem centralnega zaklepanja za zaklepanje obeh kovčkov z daljinskim upravljalnikom, tempomat in veliko več.

+ Izvedi več
  • Profesionalni motorni programi

    Posebna oprema »Profesionalni motorni programi« vključuje tudi motorni program »Dynamic« in sistem za pomoč pri speljevanju v klanec. S programom »Dynamic« lahko odkrijete športno plat motocikla R 1200 RT. S sistemom za pomoč pri speljevanju v klanec ste bolj samozavestni pri speljevanju na strmini.

  • Pripomoček za prestavljanje Pro Shift Assistant

    Pri motociklu R 1200 RT je pripomoček za prestavljanje Pro Shift Assistant posebej prilagojen zahtevam potovalne vožnje. Kot pomoč za prestavljanje omogoča prestavljanje navzgor in navzdol brez uporabe sklopke. Vozniku tako ponuja znatno večje udobje in obenem dinamiko.
  • Delno aktivno vzmetenje Dynamic ESA

    Delno aktivna šasija BMW Motorrad Dynamic ESA zagotavlja optimalno vozno dinamiko v vseh razmerah: za najvišjo raven varnosti, zmogljivosti in udobja. Vzmetenje se samodejno prilagaja zaznanim pogojem glede na vozne razmere in voznikove vozne manevre. Pri zaviranju in pospeševanju se vozni položaj praktično ne spremeni, kar je pomembno povečanje varnosti, ki ga zagotavlja dinamično vzmetenje ESA: za še večjo smerno stabilnost.

  • Dnevna LED-luč

    Dnevna luč oddaja svetlobo v smeri vožnje z dvema prevodnikoma iz optičnih vlaken, ki sta v obliki optičnih prizem razporejena okrog žarometov za dolge luči. Podnevi se lahko namesto glavnega žarometa vklopi samodejno prek svetlobnega tipala ali ročno s pritiskom na gumb za dnevno luč. Ko se stemni ali ko zapeljete v predor, se samodejno preklopi na glavni žaromet. Dnevna luč omogoča, da je motocikel bolj viden in lažje opazen v primerjavi z drugimi udeleženci v prometu. Tehnologija LED se še enkrat izkaže za odlično rešitev, in sicer z majhno skupno porabo energije pri vklopljeni dnevni luči.

Več individualnosti

Dodatki za R 1200 RT.

Z originalnimi dodatki BMW Motorrad in ekskluzivno dodatno opremo BMW Motorrad Spezial lahko motocikel R 1200 RT prilagodite vsem svojim zahtevam in vožnjam.

Več informacij

BMW Motorrad Spezial

Naj se vidi vaš značaj.
Brez presenečenj, brez kompromisov. Z BMW Motorrad Spezial si naredite motor po svojem okusu in z najvišjimi standardi kvalitete.

BMW Motorrad Spezial nudi posebej visokokakovostno dizajnersko dodatno opremo, kot so ekskluzivni rezkani deli Option 719 in barve Spezial ali dodatki za večjo zmogljivost, ki jih najdete med deli HP.

Sodelovanje med strokovnjaki družbe BMW Motorrad za razvoj, ki se lahko pohvalijo z dolgoletnimi in raznolikimi izkušnjami, in združevanje kompleksnih proizvodnih postopkov s tradicionalnim obrtniškim znanjem je prineslo novo razumevanje izjemnosti in ekskluzivnosti.

Več informacij

Intervju z Edgarjem Heinrichom

Po Indiji nazaj na Bavarsko.

Intervju z Edgarjem Heinrichom, vodjo oblikovanja pri BMW Motorrad.

Po kratkem službovanju v Indiji se je Edgar Heinrich vrnil v München, da bi vodil oblikovalsko ekipo BMW Motorrad. To je bila srečna vrnitev za motorističnega navdušenca, ki je svojo kariero začel pri družbi BMW leta 1986. Bil je na čelu več zasnov motornih vozil BMW: motornega kolesa relija Pariz–Dakar, modelov K 1200 S in R, HP2 Enduro, R 1150 GS, R 1200 GS in nazadnje S 1000 RR.

Preden je delal v indijski tovarni avtomobilov Bajaj, je sodeloval tudi pri zasnovi modela K 1600 GT in turnih motornih koles GTL, C 600 Sport in maksi skuterja C 650 GT. Vsa ta motorna kolesa so bila uspešna, razširila so obzorja uveljavljenemu tržnemu segmentu ter privabila veliko novih strank. V ekskluzivnem intervjuju z družbo BMW Motorrad Edgar Heinrich govori o svoji strasti do oblikovanja, zbiranja in obnavljanja vseh vrst motornih koles.

Preberi več

Dodatki za R 1200 RT

Oblačila za vaše naslednje vožnje