*Izračun velja za 3asy Ride • Finančni leasing za dobo 33 mesecev • 33% polog od MPC • zadnji obrok 33% • efektivna obrestna mera na dan 6. 8. 2020 znaša 3,37%. Gorenjska banka, d. d., Kranj, finančni partner BMW Financial Services v Sloveniji, si pridružuje pravico do spremembe pogojev financiranja.
BMW C 650 GT.
BMW C 650 GT je najnovejši in najbolj ekskluziven maksi skuter družbe BMW Motorrad. Elegantna in aerodinamična silhueta poudarja njegov elegantni značaj. Široka maska, udoben sedež in visoko vetrobransko steklo omogočajo udobne dolge vožnje ne glede na vremenske razmere. Poleg tega velik shranjevalni predal omogoča preprosto shranjevanje nakupljenih stvari, prtljage ali do dveh čelad. Inovativna varnostna funkcija je izbirni pomočnik za bočni pogled (SVA), ki je uporaben zlasti v urbanem okolju, saj voznika opozarja na približevanje vozil v mrtvem kotu pri hitrosti do 80 km/h.
Oblika C 650 GT
Izberi svoj stil.
Motorno kolo C 650 GT je na voljo v dveh privlačnih barvnih različicah: Novo kovinsko barvo Hockenheim Silver dopolnjuje kovinska barva Blackstorm ter oprema Option 719 s kovinsko barvo Sparkling Storm.
Pritegne poglede mimoidočih.
Dvovaljni vrstni motor
Zmogljiv pogon.
Zmogljiv pogon.
Z dinamičnim in zmogljivim vodno hlajenim vrstnim dvovaljnikom, ki proizvede 63 Nm navora in 44 kW (60 KM) moči za najvišjo hitrost 180 km/h, je skuter okretno vozilo za mesto in poskočni spremljevalec na dolgih vožnjah.
S prenovljeno sklopko in menjalnikom CVT skuter zdaj hitreje pospešuje pri nizkih hitrostih, na primer ob speljevanju pri semaforjih.
Različica z zmanjšano močjo (35 kW/48 KM) omogoča, da lahko v vožnji s skuterjem C 650 GT uživajo tudi mlajši od 25 let, ki imajo vozniško dovoljenje, izdano v EU.
Nov videz. Mogočen zvok.
C 650 GT ima nov izpušni sistem, ki je izdelan iz visokokakovostnega nerjavnega jekla. Poleg tega, da je izjemno vpadljiv, je tudi veliko lažji od predhodnika ter proizvaja manj emisij in hrupa. Zagotavlja tudi doneč in mogočnejši zvok.
Doživite zvok C 650 GT
Vrhunci modela C 650 GT
























Udobno po mestu.
Udobno po mestu.
C 650 GT je najbolj ekskluziven maksi skuter družbe BMW Motorrad. Vožnja je zdaj posebej udobna, kar omogočajo električno nastavljiv vetrobran in izbirni dodatki, kot so ogrevani ročaji in sedež. Skuter ponuja tudi največji shranjevalni predal v razredu, ki je nevidno integriran v raztegnjeno silhueto.
Inovativna varnostna funkcija je izbirni pomočnik za bočni pogled (SVA), ki je uporaben zlasti v urbanem okolju, saj voznika opozarja na približevanje vozil v mrtvem kotu pri hitrosti do 80 km/h.
Poleg protiblokirnega zavornega sistema (ABS) je C 650 GT zdaj serijsko opremljen tudi s polno delujočim protizdrsnim sistemom (ASC). Sistem ASC poveča varnost voznika z aktivnim posegom v krmiljenje motorja, zlasti v nepredvidljivih cestnih razmerah. Preprečuje na primer zdrsavanje zadnjega kolesa med vožnjo v dežju.
Nastavitev šasije in vzmetenja skuterja C 650 GT je popolnoma prenovljena. Vzmetno število vzmeti sprednjih vilic in zadnjega vzmetnega blažilnika je zmanjšano za 10 odstotkov. To zagotavlja bolj občutljiv odziv vozila brez zmanjšanja stabilnosti.
Dnevna luč se samodejno prilagaja okolju. Ko na primer zapeljete v predor, se samodejno preklopi na zasenčene luči in obratno. Vozniku ni več treba ročno prilagajati luči, zato se lažje osredotoči na promet.
C 650 GT zdaj omogoča še lažje dviganje. Kinematika glavnega stojala je prenovljena, zato je za dviganje skuterja zdaj potrebna 30 % manjša moč.
Intervju z Edgarjem Heinrichom
Po Indiji nazaj na Bavarsko.
Po kratkem službovanju v Indiji se je Edgar Heinrich vrnil v München, da bi vodil oblikovalsko ekipo BMW Motorrad. To je bila srečna vrnitev za motorističnega navdušenca, ki je svojo kariero začel pri družbi BMW leta 1986. Bil je na čelu več zasnov motornih vozil BMW: motornega kolesa relija Pariz–Dakar, modelov K 1200 S in R, HP2 Enduro, R 1150 GS, R 1200 GS in nazadnje S 1000 RR.
Preden je delal v indijski tovarni avtomobilov Bajaj, je sodeloval tudi pri zasnovi modela K 1600 GT in turnih motornih koles GTL, C 600 Sport in maksi skuterja C 650 GT. Vsa ta motorna kolesa so bila uspešna, razširila so obzorja uveljavljenemu tržnemu segmentu ter privabila veliko novih strank. V ekskluzivnem intervjuju z družbo BMW Motorrad Edgar Heinrich govori o svoji strasti do oblikovanja, zbiranja in obnavljanja vseh vrst motornih koles.