BMS-X zazna spodrsavanje zadnjega kolesa s primerjavo hitrosti sprednjega in zadnjega kolesa prek tipal ABS in podatkov, ki jih izmeri tipalo velikosti kota (tipalo nagiba). V teh primerih nadzor motorja sproži ustrezno zmanjšanje pogonskega navora z zmanjšanjem položaja vžiga, posegom v vbrizg goriva in vplivom na položaj valja plina.
V nasprotju s prejšnjimi sistemi ASC BMW Motorrad se pri nadzoru vedenja z nadzorom oprijema DTC prek zapletenih skupin senzorjev določi in upošteva tudi nagib. DTC deluje v kombinaciji s posameznimi načini vožnje, kar ves čas zagotavlja maksimalno varnost vožnje.
Nadzor oprijema DTC zagotavlja dragoceno podporo in je ogromen varnostni bonus za voznika med pospeševanjem, vendar podobno kot ABS ne more odpraviti fizičnih omejitev. Te omejitve lahko kljub temu presežete zaradi napačne presoje ali napake pri vožnji, kar se lahko v ekstremnih primerih konča s padcem. DTC (dinamični nadzor oprijema) pa vam vendarle pomaga pri boljši in predvsem varnejši uporabi možnosti dinamične vožnje. Za posebne potrebe, npr. dirke, se DTC (dinamični nadzor oprijema) lahko ločeno izklopi.
+ Izvedi več

Dodatne podrobnosti o tehnologiji