BMW Slovenija (v nadaljevanju „BMW“ svoje spletno mesto oblikuje tako, da je dostopno v skladu z določili zakona o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI). Ta izjava o dsotopnosti velja za vsebine na spletnem mestu www.bmw-motorrad.si.
Zakon o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI) ponudnike storitev med drugim zavezuje da morajo biti e-trgovinske storitve zasnovane tako, da so za osebe z različnimi oblikami oviranosti dostopne in uporabne na uobičajen način – brez posebnih težav in , praviloma, brez pomoči drugih. Te zahteve so podrobneje opredeljene v uredbi Zakon o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI), ki narekuje da je treba upoštevati najsodobnejše tehnološke smernice. Poleg tehničnih standardov zakonodaja določa tudi obveznost ponudnikov, da določene informacije uporabnikom zagotovijo v dostopni obliki.
1) Splošen opis storitve in pojasnila, potrebna za razumevanje njenega delovanja
BMW na svojem spletnem mestu ponuja različne e-trgovinske storitve (v nadaljevanju »storitve«), ki uporabnikom omogočajo nakup izdelkov in storitev prek spleta. Na voljo so naslednje storitve, ki so opisane spodaj.
Vsebina na spletu, ki ni del opisanih storitev, morda (še) ni popolnoma dostopna.
2) Spletno naročilo vozil
Naročanje vozila prek spleta se začne na domači strani spletnega mesta BMW Motorrad. Glede na razpoložljivost so na voljo različne možnosti za naročanje vozil:
2.1) Nakup/rezervacija
Stranke lahko pri pooblaščenih trgovcih BMW Motorrad vozila rezervirajo spletno prek spletnega mesta in si zagotovijo dostavo prek pooblaščenega trgovca BMW Motorrad.
2.2) Lizing
Stranke lahko izkoristijo BMW Slovenija Financial Services za vozila, ne da bi jih morali kupiti. Pri lizinški pogodbi na osnovi kilometrov so stranka vozila proti plačilu prepuščena po enakem mesečnem obroku. Višina obroka je odvisna od cene vozila in dogovorjene kilometraže ter časa delovanja. Čas trajanja praviloma znaša med 24 in 48 meseci. Poleg tega je mogoče skleniti servisne storitve, npr. delavniški servis ali servis pnevmatik.
Izvesti je mogoče enkratno posebno plačilo lizinga ob začetku pogodbe, da se zmanjša mesečni obrok. BMW Slovenija Financial Services lahko pri tem zahteva garancije, npr. jamstvo ali kavcijo. BMW Slovenija Financial Services ostaja lastnik vozila, stranka pa uporabnik vozila. V času lizinga je stranka odgovorna za zavarovanje, vzdrževanje in popravila vozila.
Med pogodbenim časom lizinga pogodbe ni mogoče prekiniti na običajen način. Pravica do izredne prekinitve ostaja.
Ob koncu pogodbenega časa trajanja je treba vozilo vrniti v ustreznem stanju glede na starost in pogodbeno kilometražo. Vozilo mora biti brez škode in pomanjkljivosti ter prometno in pogonsko varno. Pri tem normalne sledi obrabe ne veljajo kot škoda. Pri končnem obračunu se obračunajo presežna ali nedosežena kilometraža ter možne izgube. To lahko za stranko pomeni dodatne stroške.
2.3) Kredit
Stranke lahko s posojilno pogodbo z BMW Slovenija Financial Services prejmejo določeno vsoto denarja in to vsoto vrnejo v določenem času trajanja. V času trajanja se plačajo mesečni obroki BMW Slovenija Financial Services, ki prejme tudi dogovorjeno obrestno mero. Z obrestno mero stranke BMW Slovenija Financial Services plačajo, da jim za določen čas posodi denar.
Pri financiranju vozila se denar izplača posredniku posojila. Iz vsakega obroka se najprej pokrijejo tekoče obresti, prestali del obroka pa se uporabi za vračilo posojila. Obrestna mera ostane med celotnim trajanjem pogodbe enaka. Morda bodo morale stranke zagotoviti jamstvo. Nadaljnje informacije glede posojilne pogodbe z BMW Slovenija Financial Services najdete v posojilni pogodbi.
2.4) Povpraševanje glede ponudbe in svetovanja
Stranke lahko pri pooblaščenih trgovcih BMW Motorrad zahtevajo osebno svetovanje, tako da navedejo svoje osebne podatke.
2.5) Zamenjava
Stranke lahko navedejo svoj interes glede zamenjave svojega vozila prek sodelujočih trgovcev za zamenjavo vozil in prejmejo nezavezujočo ocenjeno vrednost, tako da vnesejo svoje osebne podatke in podatke o vozilu. Obstajajo različne možnosti za upravljanje teh možnosti:
Odločitev med nakupom, lizingom ali financiranjem se sprejme po izbiri vozila v okviru postopka nakupa.
V primeru lizinga ali financiranja sledi v postopku nakupa oddaja spletne vloge za finančno storitev. Ta spletna vloga je na voljo na spletnih straneh BMW Financial Services.
Med postopkom nakupa lahko kupci izrazijo zanimanje za odkup svojega vozila prek sodelujočih trgovcev za odkup vozil in prejmejo neobvezujočo oceno z vnosom svojih osebnih podatkov ter podatkov o vozilu.
Za oddajo naročila vozila uporabniški račun BMW (BMW ID) ni potreben – v tem primeru lahko naročilo oddate kot gost.
3) Dodatna oprema in storitve
V iskalniku originalne dodatne opreme BMW Motorrad stranke lahko najdejo dodatno opremo. V različnih kategorijah izdelkov lahko iščejo dodatke za vozila in pri trgovcih BMW Motorrad povprašajo za ponudbo.
V iskalniku novih vozil ali konfiguratorju lahko stranke glede na razpoložljivost dodatno k vozilu prek spletnega mesta izberejo tudi izbrane dele, dodatke in dodatno opremo. Stranke lahko poleg tega glede na razpoložljivost v iskalniku novih vozil ali konfiguratorju dodatno k vozilu prek spletnega mesta izberejo pakete za servisne ter vzdrževalne storitve za vozilo.
4) Oblačila in dodatki
V spletni trgovini BMW Motorrad najdete kolekcije in dodatke za stranke. Iščete lahko v različnih kategorijah izdelkov in tudi prek filtra izdelkov ter izdelke kupite prek spleta.
5) Spletno naročanje na servisni termin
Stranke lahko prek spletnega obrazca za naročanje rezervirajo servisni termin pri pooblaščenem servisnem partnerju BMW Motorrad, tako da izberejo želene individualne storitve za vozilo, ki ga posedujejo, in termin. Za uporabo potrebujete BMW ID in vozilo mora biti povezano z BMW ID.
6) Testna vožnja
Stranke lahko prek spletnega obrazca rezervirajo testno vožnjo v vozilu želene serije modela, tako da navedejo svoje osebne podatke in izberejo želeni datum ter čas in pooblaščenega trgovca BMW Motorrad, pri katerem želijo izvesti testno vožnjo.
7) Skladnost z zahtevami dostopnosti
BMW Slovenija si na različne načine prizadeva zagotoviti, da je njegovo spletno mesto dostopno in pripravljeno za uporabo s tehnologijami za podporo uporabnikom. V ta namen je razvoj spletnih mest usklajen s tehničnimi zahtevami evropskega standarda EN 301 549 in merili uspešnosti iz Smernic za dostopnost spletnih vsebin (WCAG) 2.1, navedenimi v tem standardu, na ravneh A in AA.
Ustrezne podstrani spletnega mesta prav tako zagotavljajo informacije, zahtevane v skladu z zakonom o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI) na dostopen način.
8) Podatek o pristojnem organu za nadzor trga
Nadzor nad izvajanjem ZDPSI opravljajo organi, kot je Tržni inšpektorat RS za proizvode, ter resorni nadzorni organi za storitve. Zakon določa vrste prekrškov in sankcije za kršitve dostopnosti.
9) Povratne informacije in kontakt
Prosto nas kontaktirajte, če imate kakršnakoli vprašanja..
E-naslov: info.si@bmw.com
Telefon: +386 1 777 45 40
Od ponedeljka do petka, med 8:00 in 18:00.
10) Posodobitev izjave
Ta izjava o dostopnosti je bila nazadnje posodobljena 28. 06. 2025.