BMW M 1000 RR

Racing like no other

Žene te volja po dosežkih. Tvoja strast te nadzira in žene naprej. Lov po še več opredeljuje vsako milisekundo: čisti motošport. Visoka zmogljivost, visokotehnološki material, vrhunska kakovost obdelave in ekskluzivnost do zadnje potankosti: model M RR je prvi model M BMW Motorrada. Njegovi geni izhajajo neposredno iz profesionalnega dirkalnega športa. Kot M RR in M RR s tekmovalnim paketom M Competition nudi čistokrvno dirkalno tehniko za najvišje zmogljivostne zahteve v motošportu ter perfekcioniste na cesti, ki jih žene adrenalin. Kajti #NeverStopChallenging je več kot zgolj obljuba. Je dolžnost.

Upor? Ne morete se mu upreti

Na sliki je M RR pred vrtečo se turbino ob vpadu sončnih žarkov.

Kombinacija glavnih značilnosti

Rezkani deli M in deli iz karbona M
Na sliki so rezkani deli M in deli iz karbona M modela M RR na območju sklopa nožne opore.
Zavorni sistem M
Na sliki je zavora M pri modelu M RR z modrim zavornim sedlom.
Zavihki kril M in visoko vetrobransko steklo
Na sliki so zavihki kril M na strani modela M RR.
Dizajn – nedvomno BMW M
Na sliki je asimetrični barvni koncept modela M RR z osnovnimi barvami svetlo modra, temno modra in rdeča.
Kolesa M iz karbona
Na sliki je povečan prikaz zadnjega kolesa iz karbona na modelu M RR.
Začetna animacija z logotipom M
Na sliki je začetna animacija z logotipom M na armaturni plošči modela M RR.
Izpušni sistem, v celoti iz titana
Na sliki je izpušni sistem modela M RR, ki je v celoti iz titana.
Čista moč: motor
Na sliki je motor modela M RR.

HITRO PROTISLOVJE: ČLOVEK LOVI ČAS, ČEPRAV UŽIVA V VSAKI MILISEKUNDI NA NJEM. 

 “

Tom Sykes

BMW Motorrad WorldSBK voznik

Born on the Racetrack

306
km/h največja hitrost
156
kW (212 KKM) pri 14.500 vrt./min
315
km/h največja hitrost (najm.) preneseno na dirkalno stezo
3,1
sekunde pri pospeševanju iz 0–100 km/h
Vodno/z oljem hlajen štirivaljni, štiritaktni vrstni motor

Iz čiste volje do zmage

Agregat modela M RR je bil razvit v dirkalnem športu in nato izpopolnjen za cesto. V ta namen smo dvignili zmogljivost štirivaljnega vrstnega motorja iz serije RR: za večji navor na srednjem območju. Prav tako pa smo največje število vrtljajev povečali za 500 vrt./min na 15.100 vrt./min. Batnice iz titana so lažje, vlečni vzvodi so 1,5 mm ožji, lijak Airboxa pa smo za boljšo menjavo polnjenja skrajšali: milimetrska dela za milisekunde. Tukaj so še 2-obročni kovani bati s prečnimi brazdami in glave valjev z novo geometrijo kanalov ter ojačenimi ležajnimi nosilci. Skupni rezultat: več dinamike in manjši masni vztrajnostni moment. Za krajše prestavljanje je tudi verižnik prejel dodatni zob, prav tako pa smo podaljšali verigo samo ter medosno razdaljo. Zdrsljiva sklopka deluje brez samodejne ojačitve – za popoln začetek dirke.

+ Izvedi več

Gre vse skozi do kosti – in tudi skozi asfalt

Pripravljen na vse – razen na kompromise

Na sliki so zavihki kril modela M RR.

Več pritiska: zavihki kril M

O zmagi in porazu odloča tudi potisna sila navzdol. Zavihki kril M iz karbona ustvarijo 16,3 kg potisne sile navzdol. V kombinaciji z visokim vetrobranskim steklom lahko sedaj večjo zmogljivost pretvoriš v čisto potisno silo. Pred zavojem, v zavoju in pri pospeševanju iz zavoja. Sprednje kolo pri tem vleče naravnost na temensko točko, vilice pa ohranjajo stik s tlemi, kar pomeni, da ima DTC manj dela. Vožnjo po zadnjem kolesu pa si lahko prihraniš za prečkanje ciljne črte.

+ Izvedi več

Intuitivne, jasne, iskrene, neposredne – takšne bi morale biti povratne informacije.

Intuitivne, jasne, iskrene, neposredne – takšne bi morale biti povratne informacije.

Naprej te bo pripeljalo samo to, kar čutiš. Podvozje in geometrija modela M RR sta dovršena za dirkalno stezo. Za večjo zmogljivost na stezi in v boksih. Tako vedenje med vožnjo ter izravnava zavornega in pogonskega navora nudijo več občutka za sprednje in zadnje kolo. Tudi na podeželski cesti. Zaradi daljše medosne razdalje se model M RR pri tem veliko bolje nagiba. Enostavno nastavljiva vrtljiva točka nihajne vilice je na novo skalirana in povečana. Nova zadnja os pa zahvaljujoč prilagojenemu zavornemu sedlu omogoča hitro menjavo zadnjega kolesa. Tukaj se steza skozi bokse neposredno zlije s tvojo voljo v popolnost.

+ Izvedi več

Brezkompromisno pospeševanje – toda obratno

Zavorno sedlo, ki je bilo po našem mnenju že tako ali tako najboljše na trgu, smo razvili še naprej. En rezultat, tri besede: Best in Class. Za višjo stabilnost pritisne točke smo dodatno optimizirali ravnovesje tekočin. Poleg serijske zavorne obloge je opcijsko na voljo še ena dodatna. Ta izhaja iz svetovnega prvenstva dirk na dolge proge in je predvidena izključno za dirkalno stezo. Skupaj z medsebojno usklajeno kombinacijo armature/zavornega sedla smo tako ustvarili največjo zavorno stabilnost in povratne informacije ter optimalno uskladitev z RACE ABS-om. Zavora modela M je tako absolutna referenca.

+ Izvedi več

3 leta garancije

Vozite naprej in naprej in naprej. Dajemo vam dodatno leto.

Zdaj 3-letna garancija za vse motocikle.

Izvedite več

Tako so videti zmagovalci

Dve izvedbi, en cilj: Pure Performance

Vsak model M RR prestavlja absolutno predanost in zagnanost. V osnovni različici je izdelan za dirkalni šport in delo na grame ter milisekunde. S tekmovalnim paketom M Competition navdušuje z rezkanimi deli M in deli iz karbona M, s čimer poudarja športni videz.

M RR v univerzalni barvi Lightwhite/M Motorsport

Rojen na dirkalni stezi. In prav tja te s tvojim motornim kolesom M RR vedno znova tudi vleče. Vedno v na milimetre natančnem iskanju po popolnosti.

M RR s tekmovalnim paketom M Competition

Tukaj se srečajo izkušnje na dirkalni stezi, kot je M GPS Laptrigger, in dizajn v popolnosti. Poleg tega pa boš pritegnil veliko pogledov med svojo vožnjo po cesti.

Krožne steze ne poznajo konca – kot je tudi popolnost ne

Krožne steze ne poznajo konca – kot je tudi popolnost ne

Ali je mogoče preseči popolnost? Odloči se sam: M RR je na voljo kot osnovna različica in opcijsko kot M RR s tekmovalnim paketom Competition. Poleg tega ti nudimo številne dodatne dele M Performance Parts, s katerim lahko po svojih željah opremiš in oblikuješ svoje motorno kolo M RR. Številne dele je mogoče hitro namestiti, tako da lahko iz cestne različice svoje motorno kolo M RR v samo nekaj minutah spremeniš v stroj za dirkalno stezo. Vendar pa tudi tukaj obstaja še višja stopnja: M RR z dirkalnimi deli M Performance Race Parts – tukaj šteje samo še dirkalna steza.

+ Izvedi več

Najmočnejša črka na svetu

M je po vsem svetu sinonim za uspehe v dirkalnem športu in označuje voznike s še posebej visokimi zahtevami glede zmogljivosti, ekskluzivnosti in individualnosti. Tukaj lahko izveš več o modelu M RR in družini M.

Odkrijte zdaj

Doživite zmogljivost na lastni koži

spinner