S 1000 RR

od 17.950 €*
210 € mesečno* s financiranjem 3asy Ride

*Izračun velja za 3asy Ride • Finančni leasing za dobo 33 mesecev • 33% polog od MPC • zadnji obrok 33% • efektivna obrestna mera na dan 13. 4. 2018 znaša 3,37%. Gorenjska banka, d. d., Kranj, finančni partner BMW Financial Services v Sloveniji, si pridružuje pravico do spremembe pogojev financiranja.

Vsi motorji so dobavljeni z opremo, ki je zahtevana po zakonu. ( npr. odbojna stekla kot zahteva EUR4 standard ). Slike se lahko razlikujejo od dejanskega stanja.

BMW S 1000 RR.

Ikona med superšportniki.

RR je bil v razredu superšportnikov revolucionaren že od samega začetka. Nato se je motocikel še nadalje izpopolnjeval in dobival najnovejšo tehnologijo, njegov preizkušeni koncept pa je bil še dodatno izpiljen. En faktor pa je ves ta čas ostal nespremenjen – RR-ova impresivna krivulja moči, ki z vidika zmogljivosti še vedno postavlja standarde v svojem razredu.

Zdaj je S 1000 RR serijsko opremljen z dinamičnim nadzorom oprijema (DTC), kar zagotavlja še več vozne dinamike in varnosti na cesti. Rezultat tega je, da S 1000 RR ostaja čistokrven športni motocikel, najsi bo to na cesti ali na dirkališču. Njegova inovativna tehnologija omogoča bolj neposredno in intenzivno doživetje zmogljivosti kot kdajkoli prej.

Oblika S 1000 RR

Izberite vaš stil.

Dih jemajoča oblika, čistokrvni športnik; odločitev je vaša. S 1000 RR je dobavljiv v treh barvnih kombinacijah: granite grey metallic / black storm metallic, racing red one / light white one and light white one / lupin blue metallic / racing red one.

Racing red one / light white one

Močan in nezgrešljiv: z rdečo obrobo platišč RR poudarja svojo dinamičnost in športnost

Granite grey metallic / black storm metallic

Elegantna in skrivnostna barvan shema.

Light white uni / Lupin blue metallic / Racing red uni

Skupaj z belo obrobo platišč in z BMW Motosport barvno kombinacijo ta varianta nedvomno izkazuje športne gene.

Videz zmagovalca. Ali mišičnjaka. Ali borca.

RR je utelešenje superšportnika, kar velja tudi za njegovo obliko. Z značilno razčlenjeno sprednjo stranjo in asimetričnimi sprednjimi žarometi je izredno prepoznaven. S kot britev ostrimi linijami daje videz popolne čistosti, vse krivulje in oblike pa se dopolnjujejo do popolnosti. Od nosa do zadka izžareva ljubezen do ravnin in ovinkov, njegovo hrepenenje po izjemnih zmogljivostih pa je vidno na prvi pogled. RR z vami deli željo po čistem pospeševanju in hitrosti.
+ Izvedi več

Štirivaljni vrstni motor

146
kW (199 KM) pri 13500 min-1
999
cm3 prostornine
3,1
sekunde od 0 do 100 km/h
208
kg z napolnjeno posodo za gorivo, vozilo pripravljeno na vožnjo
Vodno/oljno hlajen štiritaktni štirivaljni vrstni motor

Prepričljivi tehnični podatki. Neprekosljiva zmogljivost.

Prepričljivi tehnični podatki. Neprekosljiva zmogljivost.

Tekočinsko hlajen štirivaljni vrstni motor motocikla S 1000 RR proizvede moč 146 kW (199 KM) pri 13500 min-1 in največji navor 113 Nm pri 10500 min-1. Izjemni tehnični podatki, ki jih bodo občutili vsi vozniki. Tej izjemni zmogljivosti je dodan še serijski dinamični nadzor oprijema (DTC), ki zagotavlja znatno večjo varnost.

+ Izvedi več

Doživite nepozabni zvok modela S 1000 RR

Vrhunci modela S 1000 RR

Razcepljena maska z veliko odprtino za dovod zraka.
Dirkalne zavorne ploščice.
Armaturna plošča z analognim indikatorjem hitrosti.
Ploščica BMW.
Značilen profil z režami.
Nihajna roka iz dirkalnega sveta.
Vitki zadek.
Izpušni sistem.

Večja zmogljivost je zagotovljena.

Večja zmogljivost je zagotovljena.

S številnimi podrobnostmi lahko še bolj intenzivno doživljate zmogljivost modela S 1000 RR ter hkrati ohranjate še večji nadzor v vseh prometnih razmerah. Trije motorni programi (»Rain«, »Sport« in »Race«) zagotavljajo optimalno usklajenost elektronske ročice za plin ter sistemov ABS in ASC tudi v spremenljivih razmerah. Dinamični nadzor oprijema (DTC) in ABS, zdaj oba nameščena serijsko, zagotavljata še večjo varnost. Elektronska ročica za plin omogoča še bolj natančno in neposredno odmerjanje izjemne moči tega motocikla.

Armaturna plošča z izjemno visoko ločljivostjo poleg trenutne hitrosti in števila vrtljajev motorja ponuja jasen prikaz izbranih nastavitev. Vse to vam omogoča, da imate v vsakem trenutku optimalen pregled nad zmogljivostjo in nastavitvami motocikla RR.

+ Izvedi več
Pregled vseh tehnoloških vrhuncev.
  • Izpušni sistem: optimiziran za voznika in pogonsko moč.

    Zadnji dušilnik z dvojnim izpuhom zagotavlja večji navor v območju manjšega števila vrtljajev motorja ter izboljšanje polnilnega cikla. To prav tako znižuje protitlak izpušnih plinov za večjo moč. Skladnost z novim standardom EU-4 in standardom za hrup je zagotovljena brez izgube moči.
  • Nadzor blaženja (DDC): nastavitev v milisekundah.
    Dinamični nadzor blaženja (DDC) v nekaj milisekundah optimalno prilagodi elektronsko šasijo voznim razmeram. Krmilna enota sistema DDC v 10-milisekundnih intervalih obdela kopico podatkov, na primer o oprijemu, nagibu in odzivanju blažilnikov. Za vas kot voznika to pomeni, da je RR v vsakem trenutku optimalno nastavljen glede stiskanja in povratnega giba blažilnika. Kompromisi pri nastavitvah vzmetenja so zdaj stvar preteklosti.
  • Nadzor oprijema (DTC): popolna nastavitev tudi v nagnjenem položaju.
    Dinamični nadzor oprijema (DTC), ki je zdaj serijsko vgrajen, pomembno prispeva k visoki ravni dinamike vožnje in izjemni varnosti v cestnem prometu. Dinamični nadzor oprijema zagotavlja nepogrešljivo pomoč predvsem v spreminjajočih se voznih pogojih, na površinah z nizko stopnjo oprijema in v primeru nenadnih velikih sprememb koeficientov trenja. Tipala sistema ABS in tipalo kotne hitrosti zaznavajo zdrs zadnjega kolesa, kar omogoča, da se krmilni sistem motorja prilagodi za največji možni oprijem. Sistem DTC zaznava tudi nagib vozila, ki ga upošteva pri nadzoru delovanja. Sistem DTC je optimalno nastavljen za trenutno izbran način vožnje. Skupaj s profesionalnim načinom vožnje funkcija za nastavitev sistema DTC omogoča individualno prilagoditev nadzora oprijema različnim pogojem oprijema. Sistem DTC se ločeno kombinira z vsakim od različnih načinov vožnje, kar v vsakem trenutku zagotavlja največjo varnost vožnje.
  • Šasija: popolna okretnost in oprijem.

    Z idealno kombinacijo krmilnega kota (66,5°), medosne razdalje (1438 mm) in vrtišča nihajne roke je dosežena optimalno razmerje med okretnostjo in smerno stabilnostjo. Šasija motocikla S 1000 RR je nastavljena za čisto vozno zmogljivost. Geometrija vzmetenja zagotavlja vozniku odličen občutek za sprednji del. Izjemna okretnost, preprosta vodljivost, mehanski oprijem zadnjega kolesa in povratne informacije za mejno območje zadnjega kolesa poudarjajo intenzivno doživetje vožnje z modelom S 1000 RR.
  • Pripomoček za prestavljanje Pro Shift Assistant: prestavljanje iz dirkalnega sveta.

    Pro Shift Assistant je funkcija, ki jo dirkači poznajo in obožujejo. S funkcijo predplina omogoča prestavljanje navzgor ali navzdol brez uporabe sklopke, kar pomeni, da imate krmilo vedno trdno v rokah. Poleg tega se vpliv spremembe obremenitve na zadnje kolo znatno zmanjša, kar zagotavlja večjo smerno stabilnost. In nenazadnje, pripomoček Pro shift assistant tudi skrajša prestavni čas. Hitro vam bo prirasel k srcu – in ne samo, ko ste na mejnem območju.
  • Kovana platišča: z dirkalne steze na cesto.

    Od pnevmatik in platišč je odvisen stik s cestno površino. Izberite najboljšo rešitev: kovana platišča HP so na voljo kot izbirni dodatek in imajo cestno homologacijo. Mere: SP C 120/70 ZR 17 spredaj in SP 200/55 ZR 17 zadaj. Ni treba posebej poudarjati, da je dinamični nadzor oprijema (DTC), ki je zdaj vgrajen serijsko, natančno prilagojen meram pnevmatik, kar zagotavlja optimalno delovanje med pospeševanjem.
  • Motorni programi/profesionalni motorni program: za vsako cesto, za vsakega voznika

    Novi S 1000 RR je serijsko opremljen z motornimi programi Rain, Sport in Race ter sistemom ABS. Kot izbirni dodatek za profesionalni motorni program je mogoče dodati tudi načina »Slick« in »User«. Način User omogoča, da nastavite nastavitev sistema DDC, ki je drugačna kot v načinu Slick. Na ta način lahko med vožnjo s pritiskom gumba izberete in preizkusite dve nastavitvi šasije.
  • Zaslon: več informacij na dosegu roke.

    Armaturna plošča motocikla S 1000 RR z izjemno visoko ločljivostjo poleg trenutne hitrosti in števila vrtljajev motorja ponuja jasen prikaz izbranih nastavitev za natančne in hitre informacije. Med drugim je na voljo tudi prikaz naslednjih vrednosti in funkcij: nastavitev za sistem DDC in dirkališče, nagnjeni položaj, zmanjšanje delovanja sistema DTC, časovnik za krog in upočasnjevanje sistema ABS v m/s².

Več zmogljivosti

Posebna oprema in dodatki.

Zagotovite si odločilno prednost: imejte še več od vsake vožnje z visokokakovostnimi deli HP ter bogato ponudbo posebne opreme in originalnih dodatkov BMW Motorrad.

Več informacij

Dovršena zmogljivost in stil

Dodatki za S 1000 RR

Vpadljiv videz na stezi