S 1000 RR

od 19.200 €*
225 € mesečno* s financiranjem 3asy Ride

*Izračun velja za 3asy Ride • Finančni leasing za dobo 33 mesecev • 33% polog od MPC • zadnji obrok 33% • efektivna obrestna mera na dan 11. 6. 2019 znaša 3,37%. Gorenjska banka, d. d., Kranj, finančni partner BMW Financial Services v Sloveniji, si pridružuje pravico do spremembe pogojev financiranja.

Vsi motorji so dobavljeni z opremo, ki je zahtevana po zakonu. ( npr. odbojna stekla kot zahteva EUR4 standard ). Slike se lahko razlikujejo od dejanskega stanja.

Vsi motorji so dobavljeni z opremo, ki je zahtevana po zakonu. ( npr. odbojna stekla kot zahteva EUR4 standard ). Slike se lahko razlikujejo od dejanskega stanja.

BMW S 1000 RR.

SUPERŠPORTNI MOTOCIKEL PRESEŽKOV.

Ko imate med nogami 152 kW (207 KM), ga vedno potiskate do meje v iskanju idealne linije. Nebrzdana moč žene vaš RR do skrajnosti – s 113 Nm največjega navora pri 11.000 vrt./ min in krivuljo navora vsaj 100 Nm v razponu od 5.500 do 14.500 vrt./min. Deset let po tem, ko je RR prve generacije prvič očaral svet motornih koles, zdaj vstopamo na naslednjo raven zmogljivosti. Prenovili smo skoraj vsako komponento na RR – od glave do pet. Rezultat: manjša masa in opazno večja zmogljivost. Ste pripravljeni na prvi štartni položaj in zmago? RR vas čaka.

OBLIKA S 1000 RR

Izberi svoj stil.

Bolj jasno kot kdajkoli prej se značaj tvojega motornega kolesa RR kaže že v barvah. Izbiraš lahko med novimi lakiranji v kovinski barvi Hockenheim Silver in znanimi barvami v univerzalni barvi Racing Red in univerzalni barvi Light White/kovinski barvi Racing Blue/univerzalni barvi Racing Red.

*/-->

Univerzalna barva Light White/kovinska barva Racing Blue/univerzalna barva Racing Red

Zavezan dirkaški tradiciji. Pošljite signal od daleč z našim večbarvnim lakom: zapeljite zelo zmogljiv paket, poln športnosti, okretnosti in dinamike.

*/-->

Univerzalna barva Racingred uni

Lak kričeče rdeče barve sporoča, kar vsakdo razume: ta superšportnik ima dirkalne gene in se je pripravljen soočiti z vsakim nasprotnikom.

*/-->

Kovinska barva Hockenheim Silver

Ime pove vse: kovinska barva Hockenheim Silver izraža vašo ljubezen do kultnih dirkališč tega sveta in do lova na idealno linijo.

Zasnovan za prvi štartni položaj.

Kdor ga pogleda, se takoj zave: Pred menoj stoji motorno kolo visoke zmogljivosti. Vsak del RR je bil zasnovan tako, da ga lahko kar najbolje izkoristite. Vzemimo na primer konstrukcijo okvirja z novo tehnologijo vzmetenja, zaradi katere je RR lažji in bolj natančen. Poleg tega ponuja ergonomsko popoln položaj sedenja, ki je edinstven zaradi spremenjenega okvirja in konstrukcije. Standardni LED-žarometi dajejo motornemu kolesu popolnoma dinamičen in agresiven videz. Sprednja smernika sta se z maske preselila na vzvratni ogledali in sta zdaj videti zelo estetsko, hkrati pa zagotavljata boljšo vidljivost. Gledano od zadaj, RR določa tempo v smislu oblikovanja in funkcionalnosti: tukaj je moto "vse v enem". Poleg lučke za registrsko tablico, nosilec registrske tablice zdaj vključuje tudi LED-smernika ter zadnjo in zavorno luč.

+ Izvedi več

Pripravljen za dirkališče.

Ko gre za vrhunsko zmogljivost, je RR vaš idealni partner. In ne samo na cesti, ampak tudi na dirkališču. V nekaj preprostih korakih lahko razstavite tako vzvratni ogledali kot nosilec registrske tablice in imate dirkalno motorno kolo.

Po izbiri razpoložljivi paket M spremeni vaš RR v vrhunski dirkalni stroj. Še nadalje zmanjša skupno maso za približno 3,5 kg do pičlih 193,5 kg. Poleg laka v treh barvah Light White/kovinska Racing Blue/Racing Red, kompozitnih platišč M Carbon, M-akumulatorja lahke konstrukcije, M-športnega sedeža, kompleta M-podvozja (zadnja dvižna cev in ležaj nihajne roke) dobite še način vožnje Pro z nastavljivimi načini Race Pro 1–3 in elektronske sisteme za pomoč vozniku, kot so stikalo DTC +/–, nastavitve ABS, nova določitev karakterističnega diagrama motorja, nadzor zdrsavanja, nadzor proti pretiranemu dvigovanju prednjega kolesa in še veliko več.

+ Izvedi več

Štirivaljni vrstni motor

152
kW (207 KM) pri 13500 min
100
Nm navora od 5,500 - 14,500 obratov/min
193.5
kg (DIN, skupaj z M paketom)
14,600
max obratov/min
S 1000 RR – vodno/oljno hlajen štiritaktni štirivaljni vrstni motor

Štirje valji in neprimerljiva zmogljivost.

Štirje valji in neprimerljiva zmogljivost.

Na novo zasnovan, štirivaljni motor je nov pogonski sklop RR. Ne samo da se je njegova največja moč povečala na 152 kW (207 KM) pri 13.500 vrt./min, ampak je bila optimizirana tudi krivulja navora. Zaradi nove tehnologije BMW ShiftCam, ki izbira čas odpiranja ventilov in dviganje ventilov s pomočjo odmične gredi, je tudi v nizkem in srednjem območju vrtljajev na voljo bistveno več navora in moči.

Poleg tega so bile prilagojene številne druge komponente za nadaljnjo optimizacijo mase, prostora in oblike. Med njimi so novi koncept časovnega diagrama, votli sesalni ventili iz titana in izboljšana ter samookrepljena večlamelna, zdrsna mokra sklopka (-20 N). Motor je zdaj 4 kg lažji in ožji, kar izboljša vozne lastnosti in ergonomijo. To boste opazili takoj, ko se boste prvič povzpeli nanj.

+ Izvedi več

DOŽIVITE DIRKALNI ZVOK RR.

POUDARKI RR

Pregled tehničnih poudarkov.
  • Že ko prvič pospešite, takoj opazite: odlična krivulja navora tega motornega kolesa je izjemna tudi pri nizkih in srednjih vrtljajih. To je predvsem po zaslugi tehnologije BMW ShiftCam. Sesalni ventili se po potrebi krmilijo s pomočjo spremenljivega krmiljenja odmične gredi. Odvisno od hitrosti se čas odpiranja ventilov in dviganje ventilov prilagodi, da se zagotovi najboljša zmogljivost za vas in vaš RR.

  • RR ima ABS in ABS Pro, odvisno od vašega načina vožnje: RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE ali RACE Pro –1 do 3. Sami se odločite, ali vaše motorno kolo potrebuje največjo stabilnost ali največjo možno zmogljivost.

  • Na cesti ali dirkališču: Ta funkcija je nujna. Ker s standardno funkcijo asistenta za prestavljanje Pro pretikate prestave brez pritiskanja sklopke gor in dol. Tako se lahko popolnoma osredotočite na cesto. Hkrati so bili vplivi obremenitve na karoserijo in zadnje kolo zmanjšani na minimum. Rezultat: hitrejši ste, bolj stabilni in lahko uživate v še večji zmogljivosti in imate na voljo več užitka v vožnji.

  • RR je po želji opremljen z DDC nove generacije. Zdaj je elektronski ventil nameščen vzporedno z mehanskim. Če je potrebno, se blaženje zmanjša ali poveča v 10 milisekundah prek obvodnega voda. Na avtocesti ali dirkališču se lahko vedno zanesete na popolno blaženje. Vzmeti blažilnikov pa lahko prilagodite tudi ročno.

  • Standardni LED-žarometi dajejo RR prenovljen, prepoznavno dinamičen in agresiven videz. To ne velja samo za prednja žarometa in smernika, ki sta bila z maske premaknjena na vzvratni ogledali na novem RR, ampak tudi za zadek, kjer so smernika, zavorna in zadnja luč združeni v eni komponenti.

  • Merilo v segmentu super motociklov: zaslon TFT na RR. S 6,5-palčnim zaslonom imate popoln pregled. Izbirate lahko med zaslonom Pure Ride, ki je omejen na bistvene prikaze, ali enim od treh zaslonov Core Ride, ki prikazujejo druge pomembne informacije. Vse je pod nadzorom z večnamenskim upravljalnikom: preprosto krmarite po meniju 6,5-palčnega zaslona TFT in dostopajte do različnih funkcij in nastavitev – ne da bi umaknili roko s krmila. S tem ohranite popoln nadzor nad vsem.

  • Ne le da je novi RR precej lažji s pičlih 197 kg, ampak ima tudi popolno ergonomijo. Okvir, rezervoar, sedež, zadek in opore za noge so bili spremenjeni za večjo oporo, svobodo gibanja, več povratnih informacij in boljše zaprtje v predelu kolen.

    Prepletanje rezkanih opor za noge in nove ergonomije krmila z M-sedežem, skupaj s še več povratnih informacij, vam nudi neutrudno vožnjo, hkrati pa vam omogoča daljšo vožnjo ter možnost, da se osredotočite na doseganje hitrejših časov kroga.

  • Novi RR je opremljen z aluminijasto nihajno roko ter vam omogoča boljšo razporeditev moči in manjši odziv podvozja med pospeševanjem – kot v motošportu. S tem se občutno zmanjša obraba pnevmatik. Standardni blažilnik novega RR je zdaj še bolj oddaljen od motorja in je zato manj izpostavljen vročini. Poleg tega je bil nameščen večji bat blažilnika, kar se kaže v stalni stopnji blaženja v vseh voznih razmerah.

  • S standardnim sedežem boste takoj opazili naslednje: ta sistem je bil zasnovan z odlično povratno informacijo. Ne omogoča le večje svobode gibanja, ampak tudi popolno količino stika z motociklom med vožnjo. Višina standardnega sedeža je 824 mm, notranja dolžina razkoraka pa 1.829 mm.
    Poleg standardnega sedeža je za novi RR na voljo tudi M športni sedež. Prevleka, ki je odporna proti zdrsu, in trša pena varčujeta z energijo pri močnem pospeševanju ali zaviranju in prinašata večjo stabilnost motornemu kolesu. M športni sedež je del paketa M. Na voljo je v treh višinah sedeža (814 mm, 824 mm in 849 mm) kot posebna dodatna oprema.

  • Svoj RR lahko tako hitro spremenite iz potovalnega motocikla v dirkalni stroj: zadnja luč, LED-smernika in lučka za registrsko tablico so pritrjeni na enoto nosilca registrske tablice. Velika prednost tega je, da lahko v samo nekaj preprostih korakih odstranite nosilec registrske tablice ter njeno osvetlitev in že ste pripravljeni za najboljši čas kroga na dirkališču.

  • Na RR so standardni štirje načini vožnje: RAIN, ROAD, DYNAMIC in RACE. Vsi štirje so popolnoma prilagojeni ustreznim pogojem in zagotavljajo večjo zmogljivost ali večjo stabilnost in varnost, kot želeno. Predvsem dirkači bodo prišli na svoj račun z načinom vožnje Pro iz posebne dodatne opreme. Vključeni načini RACE Pro 1, RACE Pro 2 in RACE Pro 3 se lahko individualno prilagajajo motorju (dušilka), motorni zavori, nadzoru proti zdrsu (DTC), nadzoru proti pretiranemu dvigovanju prednjega kolesa (DTC), ABS in ABS Pro – tako da lahko dosežete najboljšo možno zmogljivost na vsakem dirkališču. Prav tako imate dostop do dodatnih funkcij, kot so Launch Control, omejevalnik hitrosti za postanek v boksih, pomoč pri speljevanju na klancu Pro (HSC Pro) in dinamični nadzor zaviranja (DBC). In še posebni sistem za pomoč vozniku: elektronski dinamični nadzor blažilnikov (DDC). Največje blaženje se lahko po potrebi zmanjša v 10 milisekundah s pomočjo obvodnega ventila, ki ga krmili DDC. To pomeni največjo zmogljivost v vsakem trenutku zaradi stika s cesto, ki vam omogoča natančnost dirkalne vožnje zaradi optimalne, kristalno jasne povratne informacije.

Tehnologija za največjo zmogljivost v vsaki situaciji.

RR je tehnični vrhunec s cestnim oprijemom: štirje standardni načini RAIN, ROAD, DYNAMIC in RACE že pokrivajo številne sloge vožnje v različnih pogojih. Način Pro kot posebna dodatna oprema vas popelje v svet dirkanja s tremi dodatnimi načini RACE Pro 1, RACE Pro 2 in RACE Pro 3, vklj. s funkcijami, kot so Launch Control, omejevalnik hitrosti za postanek v boksih, pomoč pri speljevanju na klancu Pro (HSC Pro) in dinamični nadzor zaviranja (DBC). Z večnamenskim upravljalnikom lahko prek polno barvnega 6,5-palčnega zaslona TFT nastavite naslednje nastavitve: odziv dušilke, vklj. s karakterističnim diagramom motorja, zaviralnim navorom motorja, nadzorom proti zdrsu (DTC), nadzorom proti pretiranemu dvigovanju prednjega kolesa, ABS-om in dinamičnim nadzorom blažilnikov (DDC). S pritiskom gumba pa lahko nastavitve prilagodite tudi med vožnjo prek stikala DTC +/–. Zaradi najnovejše šestosne senzorske tehnologije in predkrmiljenja navora je podpora DTC še posebej tekoča in močna. Postopek poteka ne glede na prestavo, hitrost in naklon.

Z DTC nove generacije dobite učinkovitejši, zmogljivejši in varnejši nadzor proti zdrsu in s tem še večjo potisno silo.

+ Izvedi več

Večja stabilnost in boljši izkoristek sile.

Večja stabilnost in boljši izkoristek sile.

Novi RR ima kot edini serijski superšportni motocikel, homologiran za cestno uporabo, aluminijasto podvozje, ki se je prej uporabljalo samo na dirkališču. 0,3 kg manjša masa znatno zmanjša nevzmetene mase in povzroči bistveno manjši odziv podvozja med pospeševanjem. Poleg tega je blažilnik, ki ga je mogoče prilagoditi v smislu stiskanja in povratnega hoda, nameščen dlje od motorja in je zato manj izpostavljen vročini. To prinaša pomembne prednosti za blažilnik. S spremembo razmerja vzmetne noge z 1,9 : 1 na 1,65 : 1 in z namestitvijo večjega bata blažilnika je bilo mogoče izbrati manjši koeficient vzmeti. To zmanjšanje trenja povečuje udobje in zmogljivost, saj se kopičenje moči v vzmetni nogi zgodi hitro in natančno. Celoten sistem je tako veliko bolj prijazen do pnevmatik.

+ Izvedi več

Popolno blaženje na vseh progah.

Popolno blaženje na vseh progah.

S posebno dodatno opremo dinamičnega nadzora blažilnikov (DDC) je bila na novo razvita filozofija krmiljenja elektronskega podvozja, kot tudi mehanskih komponent blaženja. Ne glede na to, ali ste na podeželski cesti ali dirkališču – elektronsko krmiljen ventil vedno zagotavlja optimalno blaženje, odvisno od načina vožnje in namena. Zdaj je vzporedno z mehanskim ventilom. Če je potrebno, se blaženje zmanjša ali poveča v 10 milisekundah prek obvodnega ventila. Na novo eloksirana plavajoča batnica je zelo občutljiva. Če je potrebno, lahko paket podložk prilagodijo tudi strokovnjaki za podvozje.

Blaženje na vilicah se tukaj uravnava pavšalno in v fazah stiskanja in povratnega hoda. Obe fazi se v vilicah krmilita posamično s pomočjo linearnega položaja senzorja. Vzmetenje pa lahko prilagodite tudi ročno, če je potrebno.

+ Izvedi več

PODATKI IN OPREMA

Zmogljivost, ki jo lahko vidite.

RR se ne boji izziva. To ni razvidno le iz njegove športne oblike, temveč tudi zaradi tehnologije, ki je skrita znotraj.

PODATKI & OPREMA

PRIVLAČNO IN ŠPORTNO

Obleka ProRace.

ProRace je dirkalni kombinezon, ki popolnoma ustreza RR. Z največjo svobodo gibanja in varnostnimi funkcijami, ki jih potrebujete med dirkanjem. Naredite ProRace svoj kombinezon po meri in ga oblikujte s konfiguratorjem.

Izvedite več

MOČAN VIDEZ NA CESTI