od 21.100 €
od 263 € mesečno s financiranjem 3asy Ride
BMW S 1000 RR
RR je zdaj še osredotočen, še bolj natančen in usmerjen k čisti zmogljivosti. Za vse, ki zahtevajo več. Od sebe. Vsak krog. In s svojim RR. Povsem v smislu slogana #NeverStopChallenging. Predvsem tam, kjer se RR premika že od nekdaj, je vodilno delo v milimetrih. Zaradi tega smo RR na pomembnih mestih izostrili in razvijali: od novega senzorja kota krmiljenja s sistemom Brake Slide Assist in sistema Slide Control ter integracije komponent M prek izboljšav v elektroniki do kritičnih ročajev za predelavo motornega kolesa za dirkalno stezo. Vse to z jasnim ciljem – novi polarni položaji.
Vrhunci superšportnika
Težko si je predstavljati dirkališče brez njega – brez RR tudi ne
Težko si je predstavljati dirkališče brez njega – brez RR tudi ne
Odvisno od hitrosti, kompozitna plastična krilca proizvedejo do 17,1 kg aerodinamične potisne sile pri 300 km/h. Ta pritisna sila preprečuje nagnjenost kolesa pri pospeševanju: Vilice ostanejo v stiku s tlemi, kar pomeni, da DTC-ju ni treba toliko posegati. Na ta način lahko opazno in še bolj neposredno pretvorite pogonsko moč v pospeševanje.
Večja zmogljivost na zaslonu
Večja zmogljivost na zaslonu
Po krogih na dirkalni stezi čaka boks: Po izklopu/vklopu postopka vžiga boste vedno videli zadnji zaslon. Tako ostanete zbrani in osredotočeni na svoj način. Glede na vaše želje lahko izbirate med zaslonom Pure Ride in tremi različnimi osnovnimi zasloni. Pri hladnem motorju se prikaže smiselno maksimalno število vrtljajev. Z lučko za prestavljanje zdaj celoten merilnik vrtljajev utripa veliko bolj vidno. Z nastavitvami na zaslonu TFT zaradi jasnejših prikazov lahko sedaj še hitreje odčitate tovarniške nastavitve asistenčnih sistemov – kot so na primer ABS Pro, DTC ali DDC.
Strast biva v srcu – ko počiva
Sproščena strast: Ponovno smo vse naše izkušnje z dirkališča predali visoko zmogljivemu štirivaljnemu motorju BMW ShiftCam za RR: za povečanje zmogljivosti s 3 KM na 210 KM (154 kW). Airbox iz M RR zagotavlja posebno dober dovod zraka in boljše spremembe polnjenja. Tudi glave valjev z novo geometrijo kanalov in ojačanimi ležajnimi mostički prihajajo iz modela M RR. Optimizirali smo tudi serijskega asistenta za prestavljanje Pro. Zdaj omogoča tudi prestavljanje s prestavljanjem v višjo in nižjo prestavo. In poskrbi za izboljšano blaženje spremembe obremenitve – za večjo natančnost pri prestavljanju. Tudi verižnik ima zdaj več zob: tako kot M RR jih ima zdaj 46 namesto 45 zob – za več navora na ravninah.
Okvirni pogoji – dobesedno
Okvirni pogoji – dobesedno
Na milimetre natančno delo za več povratnih informacij in natančne vožnje: Paket M Chassis Kit z višjim podvozjem zadaj in nastavljivo vrtljivo točko nihajne roke je serijski. Izrezi okvirja zagotavljajo večjo bočno fleksibilnost. Kot glave krmila je bil sploščen za 0,5° na 66,4° in zamik vilic je zmanjšan za 3 mm na 26,5 mm: za še boljšo natančnost sprednjega kolesa. Demontaža zadnjega kolesa pa je bila praktično poenostavljena s pomočjo zaskočnih osnih puš in optimizacije zavornega sistema. Blaženje v načinu DDC Road, Dynamic in Race lahko zdaj izberete tudi v Race Pro 1 do 3. Tako se lahko z nastavitvami načina Race Pro 1 do 3 na podeželski cesti peljete s cestnim blaženjem.
Vožnja skozi ovinke je na novo definirana
Vožnja skozi ovinke je na novo definirana
Dodatna oprema Način vožnje Pro in prvič vgrajen senzor kota krmiljenja omogočata dve funkciji: Brake Slide Assist za upočasnjevanje in DTC Slide Control za pospeševanje. S pomočjo senzorja kota krmiljenja se določi vaš kot drsenja, na podlagi katerega DTC poskrbi za optimalen zdrs. Pri tem je nastavitev DTC 2 in 3 optimizirana za dirkalne steze in gladke proge. Po Powerslide vas sistem Brake Slide Assist podpira pri upočasnjevanju, da z ABS-zaviranjem sprednjega in zadnjega kolesa zdrsi v ovinek.
Natančno prilagojeno vašim potrebam
- Paket M
- Paket Dynamic
- Paket Race
- Carbon paket
- Paket rezkanih delov M
Paket M še poudari športni profil modela RR. Ekskluzivna univerzalna barva Lightwhite/M Motorsport je vključena samo v ta paket in daje motornemu kolesu močan videz. Paket obsega: športni sedež M za optimalno podporo pri lovljenju tistih odločilnih milisekund. Karbonska kolesa M z optimizirano težo in trakovi M za maksimalno vozno dinamiko. Ali alternativno izbrana M kovana platišča. Poleg tega sklop nožnih opor M in črn pokrov posode za gorivo.
Paket Dynamic izboljša dirkalno-športne lastnosti modela RR za še večjo zmogljivost in udobje. Paket vključuje: elektronsko podvozje DDC, ki je tukaj ekskluzivno in primerno za dirke, za optimalno blaženje in optimalen stik s cestiščem v vsaki vozni situaciji. Kot tudi načini vožnje Pro s 3 dodatnimi načini vožnje Race Pro in drugimi ustreznimi nastavitvami za dirkalno stezo, kot so Launch Control, Pit Lane Limiter, Wheelie Control in Brake Slide Assist, Slide Control. Vključeni so tudi elektronska regulacija hitrosti in ogrevani ročaji.
Paket Race optimizira RR za voznike z dirkalnimi ambicijami. Paket vključuje: verigo M Endurance, ki zahteva malo vzdrževanja in je optimizirana za težo. Kot tudi M izpušni sistem iz titana znamke Akrapovič, ki je na voljo izključno v paketu, za še bolj športen videz z občutno manjšo težo ali alternativno visokokakovosten športni dušilec zvoka iz titana.
Visokokakovostni Carbon paket učinkovito dopolnjuje perfekten izgled in Superbike-Optiko motorja. Paket vključuje: sprednji in zadnji blatnik, ščitnik verige in pokrov zobnikov ter zgornje stranske dele oklepa. Sestavni deli iz lahkega CFK, ki so povzeti iz dirkaškega sveta, s seboj prinašajo športni navdih, obenem pa delujejo v skladu z najstrožjimi zahtevami, ki jih določa svet vrhunske tehnologije.
Paket rezkanih delov M s kakovostnimi komponentami in ekskluzivno oznako M poudarja športni značaj motornega kolesa. Paket vsebuje: Rezkani deli iz anodiziranega aluminija, vključno z zložljivimi in nastavljivimi ročicami sklopke in ročne zavore, vključno s ščitnikom zavorne ročice – oprema z največjo vrednostjo.
Dizajn je več kot videz
Three variants, one character.
No matter which variant you choose: in this case, not millimetres or milliseconds are crucial, it’s all about your preferences. However, one thing is clear: each RR is geared towards pure performance.
3 leta brezskrbnosti
Ride on & on & on. Mi vam podarimo še dodatno leto.
Ob nakupu motornega kolesa poleg zakonsko določene garancije takoj prejmete še dodatno leto brezskrbnosti.
Športnost se je podedovala dominantno
Super športen in brezkompromisno kompakten. Te temeljne oblikovalske vrednosti modela RR smo ohranili. In poleg tega smo jih izostrili: od sprednjega dela z aerodinamično optimiziranim vetrobranskim steklom in lučmi v osupljivem dizajnu LED do stranskih oblog s krilcem in kratkega in dinamičnega zadnjega dela. Nosilec registrske tablice, ki ga je enostavno odstraniti, in opcijski pokrov sopotnikovega sedeža za zadnji sedež dokazujeta: Tudi dizajn modela RR smo do zadnjega podorobnosti prilagodili zmogljivosti.