100 let Make Life a Ride
Zgodbo BMW Motorrad zaznamuje želja po napredku. Vse od izzivov in uspehov. A tudi o neuspehih in vztrajnosti. Obupati ni bila nikoli ena od možnosti. Gre predvsem za ljudi, ki delijo strast: avanturist, sanjač, mislec, športnik, vizionar – tako moški kot ženske. Z velikimi zamislimi na dveh kolesih želijo narediti revolucijo na cestah. 100 let duha Make Life a Ride. Danes se v tem duhu obračamo nazaj in hkrati gledamo naprej: na dogodke in vrhunce v jubilejnem letu 2023. In veliko idej, ki bodo še prišle.
Ena zgodba, nešteto zgodb
Ljudje, ki so imeli ključno vlogo pri oblikovanju zgodovine motornih koles BMW, kršijo standarde. Vse se je začelo z glavnim konstruktorjem Maxom Frizom, ki je zasnoval prvi BMW Motorrad, predstavljen na nemškem avtomobilskem salonu 28. septembra 1923. Sledili so mu oblikovalci, dirkači in mojstri, ki so prav tako izpodbijali status quo. Rudolf Schleicher je imel vodilno vlogo pri razvoju motorja za BMW R 37, prvi športni model blagovne znamke BMW Motorrad, leta 1924. Ernst Jakob Henne je leta 1937 s popolnoma zaprtim vozilom BMW 500 Kompressor podrl hitrostni rekord z 279,503 km/h. Georg "Schorsch" Meier je bil prvi nebritanski dirkač, ki je leta 1939 z motornim kolesom BMW Kompressor zmagal na dirki Senior TT Isle of Man. Še dandanes razmišljajo napredno in razvijajo na primer nove koncepte vozil, ki temeljijo na novih pogonskih sistemih.

100 let na eni sliki
100 let v enem umetniškem delu: ta motiv na igriv in nazoren način prikazuje najpomembnejše trenutke 100-letne zgodovine BMW Motorrad. Katere mejnike lahko odkrijete: motor Boxer, pozo zmagovalca dirke Pariz-Dakar, jubilejni model z lokom, tovarno BMW Group v Berlinu in številne druge.
Vaša zgodba dopolnjuje našo x 100 let
“Max Friz –
Glavni konstruktor od leta 1917
Od leta 1917 je bil Max Friz glavni konstruktor pri BMW in se je posvetil svoji veliki strasti: razvoju motornega kolesa. V samo štirih tednih je na papirju pripravil celotno konstrukcijsko risbo. Septembra 2023 bo na nemškem avtomobilskem salonu predstavljena njegova vizija, BMW R 32. Ostalo je zgodovina
Hans A. Muth –
Prvi oblikovalec od leta 1971
Hans A. Muth je prvi oblikovalec, ki se je leta 1971 pridružil podjetju BMW Motorrad. Svojo strast do hitrosti je leta 1973 prenesel na cesto s prvim suer motornim kolesom BMW Motorrad. R 90 S je s svojim videzom požel val navdušenja. V zgodovini izdelkov BMW Motorrad se pojavljajo številne slogovne ikone.
Edgar Heinrich –
Podpredsednik za oblikovanje od leta 2012
Pod vodstvom Edgarja Heinricha sta bila od leta 2012 razvita kultni potovani enduro BMW R 1200 GS in super športno motorno kolo S 1000 RR ter številna druga motorna kolesa. Posveča pa se tudi elektrifikaciji mobilnosti, na primer pri razvoju avantgardnega električnega skuterja CE 04 ali vizijam, kot je AMBY 2022.
Dva modela za navdušence ob obletnici
Dva modela za navdušence ob obletnici
Leta 2023 bomo praznovali našo zgodovino z dvema modeloma Edition: BMW R 18 100 Years in BMW R nineT 100 Years. R nineT s kromiranim rezervoarjem in tehnologijo barvanja na krom spominja na model R 75/5 iz leta 1969. Z rezervoarjem v obliki solze je model R 18 povzet po zasnovi modela R 5 iz leta 1936. Oba modela za navdušence sta omejena na 1923 kosov.
100 let sloga in dodatkov
Odlično se ujemajo z obletnico: naša oblačila, dodatki in posebna oprema Edition 100 Years. Kosi so nezamenljivi, na primer zaradi edinstvenih podrobnosti, posebnih šivov ali retro oblik. Dodatke, kot so torbe in preproge za motorna kolesa, lahko med drugim prepoznate po znački 100 let, na voljo pa so v različnih oblikah in velikostih. Tukaj si oglejte izbor izdelkov iz kolekcije Edition 100 Years.