Tehnični podatkki

Motor

Tip

Vodno/z oljem hlajen štirivaljni vrstni motor s štirimi titanovimi ventili na valj in spremenljivim krmiljenjem vstopne odmične gredi BMW Shiftcam

Vrtina x gib

80 mm x 49,7 mm

Delovna prostornina

999 ccm       

Nazivna moč

156 kW (212 KM) pri 14.500 vrt./min

Največji navor

113 Nm pri 11.000 vrt./min

Kompresijsko razmerje

13.5: 1   

Priprava goriva

Elektronsko vbrizgavanje, spremenljiva dolžina sesalne cevi

Prečiščevanje izpušnih plinov

Reguliran tripotni katalizator, standard izpušnih plinov EU-5

Zmogljivost

Najvišja hitrost

306 km/h

Poraba goriva na 100 km po WMTC

6,5 l

Emisije CO2 po WMTC

151 g/km

Vrsta goriva

Neosvinčen bencin Super(plus) z oktanskim številom 95-98 (ROZ)
(Regulacija klenkanja; nazivna moč pri 98 ROZ)

Električni sistem

Generator

450 W

M akumulator

12 V/5 Ah,  litijevi ioni

Prenos

Sklopka

Večkolutna oljna kopel (t. i. Anti-Hopping)

Menjalnik

Šeststopenjski sinhroniziran menjalnik z ravnim ozobjem zobnika

Pomožni pogon

Veriga 525 17/46

Nadzor oprijema

BMW Motorrad DTC

Podvozje / Zavore

Okvir

Aluminijasti mostni okvir z nosilnim motorjem

Vodilo sprednjega kolesa/vzmetenje

Naokrog obrnjene teleskopske vilice s premerom drsne cevi 45 mm, vzmetno prednapetostjo in nastavljivo stopnjo vleka in tlaka

Vodilo zadnjega kolesa/vzmetenje

Dvoročne nihajne vilice z aluminijasto podlogo in centralno vzmetno nogo, nastavljiva vzmetna prednapetost in nastavljiva stopnja vleka in tlaka

Hod vzmetenja spredaj/zadaj

120 mm / 117

Medosna razdalja

1.457 mm

Zaostajanje koles

99,8 mm

Kot krmilne glave

66,4°

Kolesa

Kolesa M iz karbona

Dimenzije sprednjega platišča

3,50 x 17"

Dimenzije zadnjega platišča

6,00 x 17"

Pnevmatika spredaj

120/70 ZR 17

Pnevmatika zadaj

200/55 ZR 17

Zavora spredaj

Dvokolutna zavora M s premerom 320 mm, plavajoče uležajena, radialno štiribatno fiksno sedlo

Zavora zadaj

Enokolutna zavora M s premerom 220 mm, dvobatno fiksno sedlo

ABS

BMW Motorrad Race ABS, delno integriran

ABS Pro

ABS Pro z različno uskladitvijo načinov vožnje Rain, Road, Dynamic, brez ABS Pro v načinu Race in način Race Pro 1-3

Mere/Teža

Višina sedeža v neobremenjenem stanju

832 mm

Notranja dolžina razkoraka v neobremenjenem stanju

1.845 mm

Uporabna prostornina rezervoarja

16,5 l

od tega rezerva

pribl. 4 l

Dolžina

2.073 mm

Višina (brez ogledal)

1.197 mm

Širina (z ogledaloma)

848 mm

Suha teža

170 kg (tekmovalni paket M Competition 169,8 kg) brez akumulatorja

Teža brez obremenitve, vozilo pripravljeno za vožnjo, z napolnjenim rezervoarjem 1)

192 kg (tekmovalni paket M Competition 191,8 kg) brez akumulatorja

1)
Dovoljena skupna teža

407 kg

Obremenitev (s serijsko opremo)

212 kg

1) Po Uredbi (EU) 168/2013 z vso opremo, potrebno za delovanje, s serijsko opremo, pri čemer mora biti uporabna prostornina rezervoarja vsaj 90-odstotno napolnjena.

Oprema

Serijska oprema:

  • Visoko vetrobransko steklo
  • BMW Motorrad ABS in ABS PRO
  • 7 načinov vožnje Pro (Rain, Road, Dynamic, Race, Race Pro 1-3)
  • Omejevalo Pit-Lane
  • Launch Control
  • Dinamični nadzor zdrsavanja (DTC) +/- Shift
  • Wheelie Control
  • Slide Control
  • Samodejna pomoč pri speljevanju na klancu (HSC) Pro
  • Dinamična kontrola zavore (DBC)
  • Pripomoček za prestavljanje Pro Shift Assistant
  • Zaslon TFT
  • LED-žarometi, vzvratna luč in smerniki
  • Ogrevani ročaji
  • Tempomat
  • Oprema šasije M Chassis Kit z višjim uležajenjem zadka in vrtljivo točko nihajnih vilic

Posebna oprema:

  • Tekmovalni paket M Competition z zavorno ročico in ročico za sklopko M, nožne opore za voznika M, ščitniki za motor M, varovalo zavorne ročice M, paket M Carbon, eloksirane nihajne vilice, veriga M Endurance, M GPS Laptrigger, paket za sopotnikov sedež vklj. s pokrivalom za sopotnikov sedež
  • Protivlomna alarmna naprava

Dodatna oprema:

  • Zaščitna mrežica za hladilnik
  • Zatemnjeno vetrobransko steklo
  • Vetrobransko steklo bubble zatemnjeno
  • Grelnik za pnevmatike M
  • M Datalogger in M Laptrigger
  • Komplet pokrovov M
+ Izvedi več

Oblikuj svoje motorno kolo M RR

Ne glede na to, ali za dirkalno stezo ali cesto. Iz svojega motornega kolesa M RR si ustvari svoj individualni M RR.

Konfiguriraj zdaj
spinner