Inteligentni klic v sili (ECALL).
Pri nesreči motornega kolesa šteje vsaka minuta. BMW Motorrad je v namen zagotovitve takojšnje pomoči udeležencem v nesreči razvil izbirni dodatek „inteligentni klic v sili“ (ECALL). „Inteligentni klic v sili“ v primeru nesreče samodejno vzpostavi povezavo s klicnim centrom BMW, da se čim prej aktivira reševalna veriga in vzpostavi prvi stik z žrtvijo, če je to mogoče. Sistem se lahko sproži tudi ročno. Uporaba podobnih sistemov ECALL reševalnim službam dokazano omogoči, da hitreje prispejo na mesto nesreče.
BMW Motorrad je prvi proizvajalec, ki ta izbirni dodatek ponuja kot opcijo pri novih vozilih.
„Inteligentni klic v sili“ v primeru samodejne in ročne sprožitve pošlje koordinate vozila neposredno v klicni center, namesto da bi voznika povezal z lokalnim centrom za usklajevanje reševanja. S pomočjo teh podatkov se lahko poleg lokacije nesreče ugotovi tudi smer vožnje, zato lahko reševalne službe hitro prispejo tudi na lokacije, ki jih je težko določiti, kar predstavlja inovacijo v industriji motornih koles.
Ko klicni center prejme informacijo, poskuša vzpostaviti stik z žrtvijo. Za aktiviranje reševalne verige klicatelju ni treba posredovati nobenih dodatnih informacij. Edinstveno, kot je edinstven BMW: komuniciranje z žrtvijo in podpora se izvajata v jeziku, ki ga izbere stranka. Zato se lahko odgovore na prva pomembna vprašanja pridobi že pred prihodom reševalne službe.
Posledice trčenja in stanje motornega kolesa se prenesejo prek tipal na motornem kolesu, zato se lahko nesreče na zanesljiv način prepoznajo ter ločijo od tipičnih voznih situacij motornega kolesa. Voznik lahko ugotovi, ali je bil sprožen klic v sili, s pomočjo ikone na elektronski armaturni plošči in zvočnega signala. Za vzpostavitev glasovne komunikacije s klicnim centrom komunikacijski sistem v čeladi ni potreben, saj sta na desnem ročaju nameščena zvočnik in mikrofon.