BMW Motorrad je prvi proizvajalec, ki ta izbirni dodatek ponuja kot opcijo pri novih vozilih.

„Inteligentni klic v sili“ v primeru samodejne in ročne sprožitve pošlje koordinate vozila neposredno v klicni center, namesto da bi voznika povezal z lokalnim centrom za usklajevanje reševanja. S pomočjo teh podatkov se lahko poleg lokacije nesreče ugotovi tudi smer vožnje, zato lahko reševalne službe hitro prispejo tudi na lokacije, ki jih je težko določiti, kar predstavlja inovacijo v industriji motornih koles.

Ko klicni center prejme informacijo, poskuša vzpostaviti stik z žrtvijo. Za aktiviranje reševalne verige klicatelju ni treba posredovati nobenih dodatnih informacij. Edinstveno, kot je edinstven BMW: komuniciranje z žrtvijo in podpora se izvajata v jeziku, ki ga izbere stranka. Zato se lahko odgovore na prva pomembna vprašanja pridobi že pred prihodom reševalne službe.

+ Izvedi več

Posledice trčenja in stanje motornega kolesa se prenesejo prek tipal na motornem kolesu, zato se lahko nesreče na zanesljiv način prepoznajo ter ločijo od tipičnih voznih situacij motornega kolesa. Voznik lahko ugotovi, ali je bil sprožen klic v sili, s pomočjo ikone na elektronski armaturni plošči in zvočnega signala. Za vzpostavitev glasovne komunikacije s klicnim centrom komunikacijski sistem v čeladi ni potreben, saj sta na desnem ročaju nameščena zvočnik in mikrofon.

+ Izvedi več
„Inteligentni klic v sili“ vključuje naslednje scenarije:
  • 1. scenarij: samodejna sprožitev zaradi hudega padca/trčenja (npr. čelno trčenje pri visoki hitrosti)
    V primeru hudega padca ali trčenja se klic v sili sproži samodejno. Vzpostavi se glasovna komunikacija z voznikom, vendar v tem primeru ni nujno potrebna. V primeru hude nesreče se takoj sprožijo reševalne dejavnosti.
  • 2. scenarij: samodejna sprožitev zaradi manjšega padca/trčenja (npr. zdrs sprednjega kolesa pri nizki hitrosti)
    Pri manjših nesrečah se „inteligentni klic v sili“ sproži s kratko zakasnitvijo. S tem se vozniku omogoči, da klic v sili ročno prekliče, če pomoč reševalnih služb ni potrebna. Če se ECALL ne prekliče, se vzpostavi glasovna komunikacija, da se oceni resnost nesreče.
  • 3. scenarij: ročna sprožitev v izrednih razmerah
    V tem primeru, na primer pri klicanju pomoči za druge žrtve, se klic v sili sproži s pritiskom in pridržanjem gumba SOS na ročaju, da se vzpostavi glasovna komunikacija. Ta glasovna komunikacija je v primeru ročnega aktiviranja potrebna za sprožitev nadaljnjih ukrepov. V tem scenariju lahko žrtev klic v sili tudi prekine s pritiskom na gumb SOS ali izklopom motorja. Ročna sprožitev „inteligentnega klica v sili“ je možna le, ko je motorno kolo na mestu in vžig vklopljen.
Vozniku za sprožitev sistema ni treba omogočiti kartice SIM in ne nastanejo nobeni dodatni stroški za uporabo podatkovnih storitev. „Inteligentni klic v sili“ je aktiven od samega začetka vožnje in pripravljen za uporabo ves čas, da lahko v primeru nesreče takoj pokliče pomoč. S tem prihrani dragoceni čas, ki lahko v primeru hude nesreče predstavlja razliko med življenjem in smrtjo. Ob uporabi sistema ECALL v avtomobilih se je večkrat izkazalo, da reševalne službe s pomočjo tega varnostnega sistema prispejo na kraj nesreče od 40 do 50 odstotkov prej kot sicer. Zanesljivo ločevanje od dogodkov, ki niso nesreče, omogoča obsežen in inteligenten sistem tipal za zaznavanje trkov. „Inteligentni klic v sili“ uporablja gostovanje, zato vedno uporabi najboljše možno omrežje ne glede na lokacijo nesreče. Prenesejo se le informacije o času in lokaciji motornega kolesa, identifikacijski številki vozila in maternem jeziku uporabnika. V sistem se ne shranijo nobeni drugi podatki o uporabniku. Na primer, zaznavanje hitrosti ali stalni zahtevki za posredovanje lokacije se ne izvajajo.
Za zagotovitev kakovosti storite na zahtevani visoki ravni bo „inteligentni klic v sili“ pred uvedbo obsežno preizkušen v ustreznih državah, nato pa bo na voljo postopno. „Inteligentni klic v sili“ bo kmalu na voljo v Nemčiji, nato pa bo postopno uveden tudi v drugih državah. Za več informacij se obrnite na svojega trgovca.
Inteligentni klic v sili se lahko uporablja v naslednjih državah: Avstrija, Belgija, Francija, Irska, Italija, Luksemburg, Monako, Nemčija, Nizozemska, Norveška (2/2018), Poljska, Portugalska, San Marino, Švedska (9/2017), Švica, Španija, Vatikan in Združeno kraljestvo.
Omrežje ECALL se nenehno širi. Inteligentni klic v sili bo tekom leta razširjen na druge države.
+ Izvedi več
Pogoji in Politika zasebnosti
  • Terms and Conditions
    MP3   |   0.84 MB

Dodatne podrobnosti o tehnologiji