*Na slikah je lahko dodatna oprema in dodatki, ki so na voljo za doplačilo. Nezavezujoča priporočena cena proizvajalca, vklj. z 22% DDV, brez prevoza in pakiranja. Lahko pride do sprememb in napak. **Izračun velja za 3asy Ride • Finančni leasing za dobo 33 mesecev • 33% polog od MPC • zadnji obrok 33% • efektivna obrestna mera na dan 11. 10. 2022 znaša 3,37%. Gorenjska banka, d. d., Kranj, finančni partner BMW Financial Services v Sloveniji, si pridružuje pravico do spremembe pogojev financiranja.

BMW M 1000 RR

Racing like no other

Za vse, ki jih obvladuje njihova strast in ki od sebe vedno znova zahtevajo več. Za vse, ki ne želijo zavreči milimetrov in milisekund: BMW M RR je super motorno kolo, homologirano za dirkalni šport. Izpopolnili so ga v vetrovniku in naprej razvili na dirkališču. Aerodinamične optimizacije in uporaba karbona znatno povečajo največjo hitrost na 314 km/h. Motor in podvozje sta nespremenjeno zmogljiva in neposredna. Model M RR do podrobnosti predstavlja absolutno zmogljivost in ekskluzivnost. Povsem tipičen model M.

Vendar se stopnjuje tudi tukaj: naša dirkalna podpora za motošport BMW Motorrad Motorsport Race Support – prav tako tipična miselnost #NeverStopChallenging.

Kombinacija glavnih značilnosti

Visokokakovostni rezkani deli M
Sklop nožnih opor modela M 1000 RR
Zmogljiva zavora M
Zavora modela M 1000 RR
Optimizirana aerodinamika z novimi krilci
Krilce modela M 1000 RR
Markantni sprednji del z vetrobranom
Sprednji del in vetrobran M 1000 RR
Lahka karbonska platišča M Carbon z dizajnom traku
Karbonska platišča M Carbon z dizajnom trakov modela M 1000 RR
Ekskluzivna animacija zagona M
Logotip M na zaslonu TFT modela M 1000 RR
Masno optimiziran izpušni sistem iz titana
Izpušni sistem iz titana modela M 1000 RR
Optimiziran motor ShiftCam
Motor modela M 1000 RR

Vožnja kot v zavetrju

Vožnja kot v zavetrju

Optimizirana sprednja in bočna obloga iz karbona zagotavlja večjo zmogljivost in večjo končno hitrost za 8 km/h. Poleg tega nova aerodinamika razbremeni voznika tako, da zmanjša pritisk vetra: za dolgotrajen, hiter, osredotočen način vožnje. Novo oblikovana karbonska krilca M povečajo pritisno silo sprednjega kolesa za do 6,3 kg – tudi v nagnjenem položaju, ter poskrbijo za 22,6 kg odgona pri 300 km/h: za več zaupanja v večje nagnjene položaje in večje hitrosti v ovinkih.

+ Izvedi več

Izkoristiti veter sebi v prid

Izkoristiti veter sebi v prid

V sodelovanju s strokovnjaki pri BMW Motorsport so nastali zavorni kanali M Brake Ducts in opcijski zračni kolesni pokrov M Aero Wheel Cover. Zavorni kanali M Brake Ducts so vgrajeni neposredno v nove sprednje blatnike, ki so bili optimizirani za večji pretok zraka okoli nosilcev vilic in zavornih sedel. Zavorni kanali M Brake Ducts, ki so bile prvič uporabljeni pri serijskem motornem kolesu, zmanjšujejo temperaturo zavornih sedel. Zračni kolesni pokrov M Aero Wheel Cover, prav tako izdelan iz vidnega karbona, zmanjšuje vrtinčenje zraka na sprednjem kolesu in zagotavlja poln potencial na dolgih ravninah pri hitrostih od 250 km/h naprej.

+ Izvedi več
156
kW (212 KM) pri 14.500 vrt./min
314
km/h največja hitrost
192
kg DIN teža praznega vozila
113
Nm pri 11.000 vrt./min maksimalni navor
Vodno/z oljem hlajen štirivaljni, štiritaktni vrstni motor z BMW ShiftCam

Odločajo milimetri – tudi v motorju

Pogon modela M RR z največjim številom vrtljajev 15.100 vrt./min se je izkazal pri WSBK. Pri do milimetra natančnem delu je bistvenega pomena stopnja zmogljivosti: Vstopni kanali, ki so v celoti obdelani s CNC, lahki 2-obročni kovani bati z optimiziranimi batnimi obročki za občutno zmanjšano porabo olja, ozki in lahki nihajni vzvodi, titanovi ventili, optimizirane odmične gredi in v primerjavi z modelom S 1000 RR za 340 g lažje titanove ojnice Pankl za zmanjšano trenje so le nekatere značilnosti. K temu je treba dodati še tehnologijo BMW ShiftCam za spreminjanje časa krmiljenja ventilov in hoda ventilov ter sesalni sistem s krajšimi sesalnimi lijaki za optimizirane menjave obremenitve pri visokih hitrostih. Za popoln zagon do zmage pa deluje drsna sklopka brez samodejnega ojačanja.

+ Izvedi več

Jasne povratne informacije – ne samo v boksu

Najboljši občutek za sprednje in zadnje kolo ter dih jemajoča natančnost cilja: Srce podvozja je okvir mostu, izdelan iz aluminija, ki ga dopolnjujeta obrnjena vilica in osrednja vzmetna noga s kinematiko Full Floater Pro za občutno večjo zmogljivost podvozja. Dosledno in brezkompromisno a najboljši dirkalni čas usmerjeno podvozje navdušuje tudi z adrenalinsko gnane perfekcioniste na podeželski cesti.

Največja zmogljivost – tudi vprašanje nastavitve

Prave zmagovalce odlikuje lastni svoj potencial do milisekund: Launch Control modela M RR podpira popoln začetek dirke, Pit-Lane-Limiter pa ve, kdaj je treba zmogljivost brzdati. Asistent za prestavljanje Pro poskrbi pri vsaki menjavi prestave za hitro prestavljanje brez pritiskanja na sklopko. Za dirkalni način je prestavno shemo mogoče enostavno obrniti. Poleg tega služijo skupno 7 načinov vožnje, dve nastavljivi karakteristiki računalnika motorja ter trikratna nastavitev potisnega momenta motorja optimalni prilagoditvi trenutni poti. Vse je mogoče odčitati na 6,5-palčnem zaslonu TFT.

Brezkompromisno pospeševanje – toda obratno

Po enem letu uporabe v WSBK in na dirkalnih stezah tega sveta za zavoro M še vedno velja: Best in Class. Pravzaprav še boljša. Novo razviti zavorni kanali M Brake Ducts namreč glede na dirkalno stezo hladijo zavorne kolute za do 10 stopinj – za še večjo zmogljivost in bolj konstantno točko upora. Skupaj z medsebojno usklajeno kombinacijo armature/zavornega sedla smo tako ustvarili največjo zavorno stabilnost in jasne povratne informacije ter optimalno uskladitev z Race ABS-om. Zavora modela M je in ostaja tako absolutna referenca.

+ Izvedi več

3 leta brezskrbnosti

Ride on & on & on. Mi vam podarimo še dodatno leto. 

Ob nakupu motornega kolesa poleg zakonsko določene garancije takoj prejmete še dodatno leto brezskrbnosti.

Več o tem

Tako so videti zmagovalci

Dve izvedbi, en cilj: čista zmogljivost

Model M RR je na voljo v dveh izvedbah: Kot osnovna različica in model M RR s tekmovalnim paketom M Competition. Pri tem je vsak model M RR zasnovan z jasno zahtevo: zmaga. In prav to predstavljata obe različici z absolutno predanostjo in čisto željo po zmogljivosti.

Univerzalna barva Lightwhite/M Motorsport

Osnovna različica modela M RR je super motorno kolo, homologirano za dirkalni šport. Ima vse, kar ga naredi hitrega in tako ustvarja idealno osnovo za dirkalne ekipe.

Kovinska barva Blackstorm/M Motorsport

Več zmogljivosti, več ekskluzivnosti – več je komaj še mogoče: Model M RR s tekmovalnim paketom M Competition. Tu naletita estetika in ekskluzivnost na brezkompromisno dirkalno tehnologijo.

Po liniji – dobesedno

Aerodinamično optimiziran sprednji del z oblogo iz vidnega karbona s trakovi v dizajnu M do podrobnosti izraža željo po zmagi – celo na novo oblikovan nosilec obloge je iz karbona. In prav tako na novo oblikovan zadek poskrbi za še bolj dinamično motorno kolo M RR. Tudi okvir za registrsko tablico z integrirano svetlobno enoto je postal še bolj kompakten. Z novim kabelskim spletom in vtiči LWS zadnjega smernika je M RR zdaj še hitreje pripravljen za dirkalno stezo. V ta namen so bili optimizirani tudi vtiča za smernika spredaj.

+ Izvedi več

Še več dirkalnega športa

Tekmovalni paket M Competition

Tekmovalni paket M Competition

Dirkalni šport sreča estetiko: tekmovalni paket M Competition vključuje M GPS Laptrigger s pripadajočo aktivacijsko kodo, zračne kolesne pokrove M Aero Wheel Cover, eloksirano in 220 g lažjo nihalko ter z DLC premazano verigo M Endurance, ki je prijazna za vzdrževanje. K temu je treba prišteti še karbonski paket M Carbon z visokokakovostnimi elementi iz vidnega karbona in sestavnimi deli, prevlečenimi s prozornim lakom, paket rezkanih delov M z novo, za 150 g lažjo nožno oporo M in karbonskim pokrovom Sozius ter paketom Sozius.

+ Izvedi več

Drugi športni dodatki

Drugi športni dodatki

Obsežna dodatna oprema in originalni pribor BMW Motorrad dodatno izostrijo model M RR in ga natančno prilagodijo potrebam voznika ali proge. Tako lahko pokrov sopotnikovega sedeža M Carbon uporabite kot držalo za GPS-miško ali akcijsko kamero. Tudi v tekmovalnem paketu M Competition vključen 6-kratni nastavljiv sklop nožnih opor M podpira dirkalno-športni način vožnje – tako kot enojni sedež M Endurance, ki omogoča poševne položaje z več nadzora.

+ Izvedi več
Kolaž treh slik motornega kolesa M 1000 RR na dirkalni stezi

Ko je dirkalna steza glasbena podlaga življenja

Boj za stopničke. Delo na milimetrih in milisekundah. Pripravljenost dati vse od sebe – na stezi in v boksu: Za dirkalne ekipe in strokovnjake nudi dirkalna podpora BMW Motorrad Race Support predelave za povečanje učinkovitosti. Od kompleta motorja in kompleta elektronike do dirkalnega izpušnega sistema in še veliko več.

Na dirkalno podporo Race Support external-link-arrow-slim

Še več zmogljivosti

spinner