Oblikovanje občutka.
V oblikovalski ekipi BMW Motorrad delajo osupljive osebnosti. Vsak oblikovalec ima svoj stil in se na motociklistični sceni počuti kot doma. In prav vsak izmed njih doda svoj navdih in strast. Te različne oblike se nato združi v procesu oblikovanja: pokažejo se v vsaki novi stvaritvi družbe BMW Motorrad. Edgar Heinrich, vodja oblikovanja pri BMW Motorrad, predstavi oblikovalsko ekipo in proces oblikovanja pri družbi BMW Motorrad.
Edgar Heinrich
Vodja oblikovanja pri BMW Motorrad
Oblikovanje pripelje ideje v resničnost.
Oblikovanje pripelje ideje v resničnost.
Prvi korak v tem procesu je skica ideje na papirju. Temu sledijo še mnogi drugi koraki, npr. lepljenje načrta z lepilnim trakom, da se definirajo linije, plastično modeliranje, kjer se naredi odlitek tridimenzionalnega modela iz industrijskega plastelina, in 3D-modeliranje v virtualnem prostoru. Ob koncu ustvarjalnega procesa se določi tudi oblikovanje barv in materialov z več možnostmi za personalizacijo.
Edgar Heinrich
Vodja oblikovanja pri BMW Motorrad
Živeti in delati. Privoščite si vožnjo življenja.
Živeti in delati. Privoščite si vožnjo življenja.
»Tisti, ki so svoje motorno kolo pripeljali do skrajnosti, razumejo, kakšnim zahtevam mora ustrezati motorno kolo,« pravi Edgar Heinrich. Prav zato so vsi oblikovalci pri BMW Motorrad tudi sami zagreti motociklisti. Ker delajo na svojih konjičkih tudi v prostem času, jim to daje priložnost, da poleg standardne proizvodnje uvedejo tudi povsem edinstvene ideje. V garažah teh ustvarjalnih genijev se najde vse, od sodobnih do tehnološko naprednih in celo starodobnih motornih koles. Na pogostih izletih preizkušajo, kje so meje za uvajanje novih idej.
Edgar Heinrich
Vodja oblikovanja pri BMW Motorrad