Definirana moč v ravni liniji

R 18 Dragster v dizajnu Roland Sands

Roland Sands je znan po drznih dizajnih z dirkaškim vplivom. Združuje različne sloge in ne pozna meja. Pri predelavi R 18 so ga navdihnili dnevi, ko je pri dirkah v pospeševanju dirkal njegov oče: Mišičast model potovalnega motornega kolesa je zmanjšan na bistvo, ter je popolnoma prilagojen za najvišjo hitrost na ravni liniji. In nastal je model Dragster z ravnimi linijami z ikonskim bokser motorjem - R 18 Dragster.

Profile description

Motorno kolo

R 18 Dragster

Delavnica

Roland Sands Design (RSD)

Predelovalec

Roland Sands

Osnova

R 18

Letnik/Leto predelave

2020/2020

Kategorija

Dragster

Dizajn, ki premika meje

Dizajn, ki premika meje

Roland Sands je znan po tem, da kombinira različne sloge in ustvarja nove zvrsti. In vedno začne s skico. Na tej se približa osnovni obliki motornega kolesa in preverja možnosti njegovih geometrij. In kot sam pravi: »Prava čarovnija se zgodi na koncu, ko skice prebudimo v življenje.«. Vsako predelano motorno kolo je učni postopek – tudi po več kot 200 predelanih motornih kolesih. »Vsakič želimo razumeti zvrst, ki jo predelujemo. To nam predstavlja ključ pri doseganju avtentičnega in funkcionalnega rezultata«, pojasnjuje.

+ Izvedi več

Model Dragster z ravnimi linijami, z ikonskim, impresivnim bokser motorjem. Gremo dirkat?

 “

Roland Sands

Roland Sands Design

»Moj oče je dirkal na dirkah v pospeševanju«, razlaga Roland Sands. Odraščal je obdan z edinstvenimi motornimi kolesi – in je kasneje tudi sam 10 let dirkal. To ga je navdihnilo, da je »motorno kolo zmanjšal na bistvo, ga oblikoval tako, da je na ravni progi peljal hitreje.« Cilj je bil ravno oblikovan model Dragster, v katerem bije srce močnega »Big Boxer« motorja. V ta namen so Roland Sands in njegova ekipa popolnoma razstavili R18 in popolnoma spremenili njegovo obliko. Rezultat: model R 18 Dragster.

+ Izvedi več

Podrobnosti motocikla

Okvir

Z odstranitvijo vzmetenja in pribl. 25 kg teže z okvirja in nihajnega vzvoda so dosegli togost motornega kolesa in nizek položaj okvirja.

Karoserija

Standardna karoserija s prilagojenim sprednjim in zadnjim blatnikom, sprednji del superšportnika S 1000 RR, posebej za to motorno kolo izdelan sedež, roka za zavore in ročka za sklopko iz serije BMW x RSD, kolesa, pokrov ventilov, sprednja zaščita, žaromet in prikazi.

Prednje vzmetenjea

Prvotno »upside-down« vzmetenje R 18 s črnim 19 x 3-palčnim večjim BMW x Roland Sands platiščem, ter posebej izdelano gladko pnevmatiko podjetja Dunlop.

Obese zadnjega kolesa

Nihajni vzvod zadnjega kolesa z zmanjšano težo s črnim 17 x 6-palčnim večjim BMW x Roland Sands platiščem in oglatimi gladkimi pnevmatikami za dirke v pospeševanju z motornimi kolesi, zagotavljajo napadalen in klasičen videz dirk v pospeševanju.

Izpuh

Po meri izdelan izpuh s cevmi iz nerjavnega jekla v kombinaciji z nekoliko prilagojenimi BMW x RSD končnimi pokrovi za povečan pretok izpušnih plinov.

Barva

Klasična BMW modra barva v dveh odtenkih z originalnimi linijami.

Classic Cruiser at top speed

Roland Sands and his team removed the suspension and about 23 kg weight from the frame and rear wheel swinging arm. This lowered the bike and gave it the stiff shape of a dragster designed for maximum speed. The original length of the bike with the classic cruiser line from the extended front to the rear wheel has been kept. The front comes from the BMW Superbike S 1000 RR – giving the bike a sporty, distinctive look.

+ Izvedi več

»Najtežji del je bila elektronika. Zaradi dodanega vbrizgavanja dušikovega oksida, odstranjenega serijskega izpuha in drastično spremembo dovoda, je bil to izjemno velik eksperiment. Ampak kljub temu nam je uspelo,« pravi Sands.

Po treh mesecih je močen model R 18 Dragster končno prispel na dirkalno stezo – ter je lahko pokazal, kaj nudi velik »Big Boxer« motor.

+ Izvedi več

Več o #Soulfuel

spinner