Ustvarjeno z močjo in milino
Majice brez rokavov in dresi, čelade in orodja, kaligrafije in fotografije: spominki ter presenečenja vseh vrst zasedajo delavnico – ali bolje povedano, prečudovito urejen kaos – Shinye Kimure, enega izmed najbolj iskanih individualnih predelovalcev na svetu – in enega izmed najbolj zanimivih. Njegovih svetih delavnic ne zapusti več kot dve ali tri motorna kolesa na leto. Pri tem se pri svojih predelavah vedno osredotoča samo na eno motorno kolo, da se lahko povsem posveti projektu. Tok občutij in harmonija ter 'wabi-sabi' japonske estetike igrajo pri tem odločilno vlogo. Patina in živeti značaj običajno starih motornih koles sta mu prav tako pomembna kot značilnosti prihodnjega voznika. Šele v tem primeru naredi svoje delo popolno. Vse skupaj je še toliko bolj vznemirljivo, saj ima Shinya tokrat v svoji delavnici povsem novo motorno kolo R 18, voznik pa ni nihče drug kot on sam.
Moj pristop izhaja iz delanja, iz občutka. Povsem brez skic ali risb, osnutkov ali modelov.
“Shinya Kimura
Chabott Engineering
Od koder izvira ta občutek, s katerim dela Shinya? Njegova otroška soba je bila tovarna kovic njegovih staršev v središču Tokia z vsem njenim močnim vonjem po olju in jeklu ter neprestanim razbijanjem strojev. To vse je zaznamovalo njegovo podzavest. Nastale so prve smernice za delavnico. Njegov oče je bil tudi poet, mama pa umetnica kaligrafije. Tako je Shinyu že ob rojstvu bil podarjen smisel za estetiko. Zato pri vsakem motornem kolesu, ki ga predeluje, natančno preuči njegovo zapuščino, korenine ter značaj in ga ceni v vsem njegovem dostojanstvu. Pri motornem kolesu R 18 je to brez dvoma zelo veliko. To je Shinya prepoznal zelo hitro.
Prav tako mu je bilo hitro jasno, kaj veliki bokser pred njim predstavlja: preprost največji motor, na katerem je do zdaj imel priložnost delati. Začetno spoštovanje je zbledelo že po prvih nekaj metrih. Občutek vožnje je Shinyo spominjal na številne bokserje iz njegove kariere, predvsem na motorno kolo R 69 S. Hitro sta ga navdušila preprosta vodljivost in odziv motornega kolesa R 18. Ampak že prvi pošten zasuk zapestja mu je neukrotljiva moč 1800 ccm razkrila povsem novo doživetje bokserja. Obvladal ga je skorajda prvobiten užitek v vožnji, Shinya skoraj ni mogel iz sedeža. Pri tem je jasno občutil naslednje: »To ni bila kaotično nebrzdana moč – temveč moč polna suverenosti in elegantnosti. Nekaj, kar obvlada samo BMW.« Ime za predelavo je hitro našel »The Wal« – kombinacija čiste moči in dinamične miline.
In tako je bila hitro določena tudi usmeritev stroja: »The Wal« se je moral skladati s Shinyo in njegovim načinom vožnje. Poimenoval ga je »Sports Endurancer«. Iztegnjen, dinamičen položaj sedenja in nekaj oblog je bilo nujnih, da je potešil pravkar začuteno lakoto po dolgih progah z velikim bokserjem. Ena stvar pa je Shinyo še posebej razveselila: motorno kolo R 18 je lahko modificiral povsem po svojih željah, ne da bi se impresivne vozne lastnosti in občutek pri vožnji na stroju vsaj malo spremenili. Tako je motorno kolo R 18 celo gospodarja in mojstra čudovito urejenega kaosa pustilo odprtih ust.
Podrobnosti motornega kolesa
Okvir in vzmetenje sta enaka kot pri originalu. Shinya tukaj ni videl potenciala za izboljšanje svojega motornega kolesa »Sports Endurancer«.
Shinya vse dele, ki jih je treba prebarvati, najprej obdela s kladivom, da dobijo enakomerno teksturo. Nato sledi prašni premaz v bronastem odtenku.
Sedež je zasnoval Shinya sam. Izdelavo je prevzelo podjetje BACKDROP Leathers iz Japonske. Po zaslugi globokega školjkastega sedeža se človek povsem zlije s strojem.
Ikonična kapljasta oblika je morala svoje mesto odstopiti nekaj dodatnim kapljicam: s svojo raztegnjeno škatlasto obliko rezervoar zdaj sprejme pribl. eno galono več.
Potem ko je opravil celotno delo na karoseriji, je Shinya po dolgem premisleku prišel do zaključka: ikonografske linije cevi ne potrebujejo več kot črni premaz.
Sestavni del je kot vsi ostali deli karoserije ročno oblikovan iz aluminija. Dopolnjuje harmonične linije in izraz stroja ter obdaja vpadljivo okroglo zadnjo luč.
In kako boste vi oblikovali svoje motorno kolo R 18?
In kako boste vi oblikovali svoje motorno kolo R 18?
Zaradi zgradbe in ikonografije motornega kolesa R 18 srce vsakega individualnega predelovalca bije hitreje. Vendar tudi naš konfigurator zanesljivo poskrbi za visok pulz.
Zavrnitev odgovornosti
Prikazana vozila je mogoče modificirati in opremiti z dodatno opremo tretjih dobaviteljev in/ali lastnimi deli, ki jih podjetje BMW ne proizvaja, prodaja ali preizkuša. Podjetje BMW ne prevzema odgovornosti za modifikacije (vključno z montažo in uporabo prikazane dodatne opreme). POZOR: Modifikacija serijskih vozil (vključno z montažo in uporabo delov tretjih oseb in lastnih delov) lahko vpliva na vozne lastnosti! Vožnja naših vozil v modificiranem stanju poteka na lastno odgovornost.