Podatki in oprema
BMW R 12 S
S svojo obsežno serijsko opremo lahko z modelom R 12 S optično znova doživite duh 1970-ih let, obenem pa je tehnično posodobljen na najnovejše stanje. Ikonično motorno kolo seveda poganja prav tako legendaren motor Boxer, ki navdušence že desetletja navdušuje s svojim pospeškom. O vsem, kar spada med obsežno tehnično opremo motornih koles #Soulfuel, izveste na tej strani.
Tehnični podatki
Motor
Nazivna moč
80 kW (109 KM) pri 7.000 vrt/min
Prečiščevanje izpušnih plinov
Regulirani 3-potni katalizator
Tip
Zračno/oljno hlajen štiritaktni dvovaljni bokser motor z dvema zgoraj ležečima odmičnima gredema, štirimi radialno razporejenimi ventili in centralno izravnalno gredjo
Vrtina x gib
101 mm x 73 mm
Delovna prostornina
1170 ccm
Največji navor
115 Nm pri 6.500 vrt/min
Kompresijsko razmerje
12,0 : 1
Priprava goriva
Elektronsko vbrizgavanje v sesalno cev / digitalno upravljanje motorja: BMS-O z električnim regulatorjem dušilne lopute
Emisijski standard
EU 5+
Doseg/poraba goriva
Največja hitrost
215 km/h
Poraba goriva na 100 KM po WMTC
5,1 l
Vrsta goriva
Super neosvinčeni (maks. 15 % etanola, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI
Emisije CO2 po WMTC
119 g/km
Električni sistem
Generator
Permanentni magnetni generator s 660 W (nazivna moč)
Akumulator
12 V/14 Ah, brez vzdrževanja
Prenos sile
Sklopka
Enokolutna suha sklopka, hidravlična
Menjalnik
Šeststopenjski menjalnik s parkljasto sklopko ,v ločenem ohišju menjalnika
Pomožni pogon
Kardanska gred
Nadzor oprijema
BMW Motorrad DTC
#Soulfuel
Podvozje/zavore
Okvir
Mrežasto ogrodje
Vodilo sprednjega kolesa/vzmetenje
Obrnjene vilice, premer 45 mm, nastavljiva prednapetost vzmeti, nastavljiv odboj in stiskanje
Vodilo zadnjega kolesa/vzmetenje
Enostranska nihajna roka iz litega aluminija z oporo Paralever, osrednja progresivna vzmetna opora, nastavljiva prednapetost vzmeti, nastavljivo blaženje odboja
Hod vzmetenja spredaj/zadaj
120 mm/120 mm
Medosna razdalja
1.511 mm
Zamik sprednjega kolesa
110,7 mm
Kot krmilne glave
62,3°
Kolesa
Aluminijasta kolesa z naperami
Dimenzije sprednjega platišča
3,50 x 17"
Dimenzije zadnjega platišča
5,50 x 17''
Pnevmatika spredaj
120/70 ZR17
Pnevmatika zadaj
180/55 ZR17
Zavora spredaj
Dvojna kolutna zavora, plavajoči zavorni koluti, premer 310 mm, 4-batna Monobloc radialna zavorna čeljust
Zavora zadaj
Enokolutna zavora, premer 265 mm, dvobatno plavajoče zavorno sedlo
ABS
BMW Motorrad Integral ABS Pro (delno integralen)
Mere/masa
Višina sedeža v neobremenjenem stanju
795 mm
Notranja dolžina razkoraka v neobremenjenem stanju
1.765 mm
Uporabna prostornina posode za gorivo
16 l
od tega rezerva
pribl. 3,5 l
Dolžina
2.130 mm (čez zadnje kolo)
Višina
1.070 mm (brez ogledal)
Širina
870 mm (nad ročico)
Teža brez obremenitve, vozilo pripravljeno za vožnjo, z napolnjenim rezervoarjem
220 kg
1)
Dovoljena skupna teža
430 kg
Obremenitev (s serijsko opremo)
211 kg
1) V skladu s smernicami Uredbe (EU) 168/2013 z vso opremo, potrebno za delovanje, s serijsko opremo, pri čemer mora biti uporabna prostornina rezervoarja 90-odstotno napolnjena.
Oprema
Serijska oprema
- Rezervoar iz ščetkanega aluminija
- Načini vožnje Rain/Road/Dynamic
- Povsem nastavljiva obrnjena vilica z blaženjem, odvisnim od poti
- Dinamično uravnavanje potisnega momenta motorja
- Delno integralen zavorni sistem BMW Motorrad ABS PRO
- Dinamične nadzor vleka
- Sistem Hill Start Control
- Headlight Pro
- Asistent za prestavljanje Pro
- Enosedna različica
- Kolo Option 719 Rad Classic II
- Športne pnevmatike
- Ogrevani ročaji
- Regulacija hitrosti
- Paket rezkanih delov Option 719 Shadow
- Paket rezkanih delov Option 719 Shadow II
- Črne vilice + črno krmilo
- Posebno lakiranje v kovinski barvi Lavaorange
- Plaketa Airbox modela R 12 S
- Obloga kokpita iz dodatkov vklj. s temno toniranim vetrobranom
- Keyless Ride
Dodatna oprema
- Nadzor tlaka v pnevmatikah
- ConnectedRide Control
- Zaslon Digital Display
- Alarmna naprava proti kraji
Posebni dodatki
- Torbe in torba za rezervoar kolekcije Soulfuel
- Zadek, kratek
- Končni glušnik, iz titana
- Navigator ConnectedRide
- in še veliko več
+ Izvedi več