Podatki & Oprema
R 18 Classic spominja na ikone naše zgodovine in lastnosti prvih potovalnih motornih koles, primernih za potovalne vožnje. Te mejnike smo znova obudili. Tehnični podatki so na voljo tukaj.
Tehnični podatki
Motor
Zračno/oljno hlajen štiritaktni dvovaljni bokser motor z dvema odmičnima gredema, ki se nahajata nad ročično gredjo
107,1 mm x 100 mm
1802 cm³
67 kW (91 KM) pri 4750 1/min
158 Nm pri 3000 1/min
9.6 :1
Elektronsko vbrizgavanje v sesalno cev/digitalno upravljanje motorja: Sistem BMS-O z elektronsko ročico za plin E-Gas
tristezni katalizator z zaprto zanko
Zmogljivost/poraba goriva
nad 180 km/h
5,6 l/100 km
neosvinčeno gorivo Super plus (največ 15 % etanol, E15) ROZ 95 90 AKI
Električni sistem
Generator s trajnim magnetom 600 W (nazivna moč)
12 V / 26 Ah, brez vzdrževanja
Prenos moči
Enokolutna suha sklopka
šeststopenjski sinhronizirani menjalnik v zasebnem ohišju menjalnika
Kardanski pogon
Podvozje/zavore
Jekleni okvir z dvojno zanko s privijačenimi spodnjimi zaščitami
Teleskopske vilice
Jeklena dvodelna nihajna roka s sredinsko vpetim blažilnikom
120 mm / 90 mm
1731 mm
150 mm
57,3°
Kolo z naperami
3,00" x 16"
5,00" x 16"
130/90 B16
180/65 B16
Dvojna kolutna zavora, toga, premer 300 mm, štiribatno zavorno sedlo
Enojna kolutna zavora, toga, premer 300 mm, štiribatno zavorno sedlo
BMW Motorrad Integral ABS (delno integralen sistem)
Mere / Teža
710 mm
1655 mm
pribl. 16 l
pribl. 4 l
2440 mm
1342 mm
1397 mm
964 mm
365 kg
560 kg
195 kg
1) V skladu s smernicami Uredbe 93/93/EWG z vso opremo, pri čemer mora biti uporabna prostornina rezervoarja 90-odstotno napolnjena.