Podatki in oprema.
R18 združuje številne ikone iz naše zgodovine, na primer odprto kardansko gred. Te značilnosti smo dosledno razvijali in jih prenašali v sedanjost. Tehnični podatki in serijska oprema so na voljo tukaj.
Tehnični podatki
Motor
Zračno/oljno hlajen štiritaktni dvovaljni bokser motor z dvema odmičnima gredema, ki se nahajata nad ročično gredjo
107,1 mm x 100 mm
1802 cm³
67 kW (91 KM) pri 4750 1/min
158 Nm pri 3000 1/min
9.6 :1
Elektronsko vbrizgavanje v sesalno cev/digitalno upravljanje motorja: Sistem BMS-O z elektronsko ročico za plin E-Gas
tristezni katalizator z zaprto zanko
Zmogljivost/poraba goriva
nad 180 km/h
5,6 l/100 km
neosvinčeno gorivo Super plus (največ 15 % etanol, E15) ROZ 95 90 AKI
Električni sistem
Generator s trajnim magnetom 600 W (nazivna moč)
12 V / 26 Ah, brez vzdrževanja
Prenos moči
Enokolutna suha sklopka
šeststopenjski sinhronizirani menjalnik v zasebnem ohišju menjalnika
Kardanski pogon
Podvozje/zavore
Jekleni okvir z dvojno zanko s privijačenimi spodnjimi zaščitami
Teleskopske vilice
Jeklena dvodelna nihajna roka s sredinsko vpetim blažilnikom
120 mm / 90 mm
1731 mm
150 mm
57,3°
Kolesa s prečkami (samo spredaj)
3,5" x 19"
5,0" x 16"
120/70 R 19
180/65 B16
Dvojna kolutna zavora, toga, premer 300 mm, štiribatno zavorno sedlo
Enojna kolutna zavora, toga, premer 300 mm, štiribatno zavorno sedlo
BMW Motorrad Integral ABS (delno integralen sistem)
Mere / Teža
690 mm
1630 mm
pribl. 16 l
pribl. 4 l
2440 mm
1126 mm
1232 mm
964 mm
345 kg
560 kg
215 kg
1) V skladu s smernicami Uredbe 93/93/EWG z vso opremo, pri čemer mora biti uporabna prostornina rezervoarja 90-odstotno napolnjena.