Tehnični podatki

Motor

Tip
vodno/oljno hlajen štiritaktni vrstni šestvaljni vrstni motor, štirje ventili na valj
Vrtina x gib
72 mm x 67,5 mm
Delovna prostornina

1649 cm3

Največja moč
160 KM (118 kW) pri 7750 min-1
Največji navor
175 Nm pri 5250 min-1
Kompresijsko razmerje
12,2 : 1
Vbrizgavanje goriva/krmiljenje motorja
elektronsko vbrizgavanje goriva
Prečiščevanje izpušnih plinov
regulirani tristezni katalizator v skladu z emisijskim razredom EU4

Lastnosti vožnje/poraba

Najvišja hitrost
več kot 200 km/h
Poraba na 100 km po svetovnem preskusnem ciklu za motorna kolesa (WMTC)

5,9 l

Emisije CO<sub>2</sub> po WMTC

138 g/km

Vrsta goriva
neosvinčen bencin z oktanskim številom 95 (ROŠ)

Električni sistem

Alternator
700 W
Akumulator
12 V/19 Ah, brez vzdrževanja

Prenos moči

Sklopka
večlamelna sklopka v oljni kopeli s funkcijo proti zdrsavanju, mehansko upravljanje
Menjalnik
šeststopenjski sinhronizirani menjalnik
Sekundarni pogon
kardanski pogon

Vzmetenje/zavore

Okvir
aluminijasti mostni okvir z nosilnim motorjem
Vodilo sprednjega kolesa/elementi vzmetenja
BMW Motorrad Duolever; sredinsko vpet blažilnik
Vodilo zadnjega kolesa/elementi vzmetenja
BMW Motorrad Paralever
Gib vzmeti spredaj/zadaj
115 mm / 135 mm
Medosna razdalja
1618 mm
Zaostajanje kolesa
106,4 mm
Kot krmilne glave
62,2°
Platišča
lita aluminijasta platišča
Velikost platišča spredaj
3,50 x 17"
Velikost platišča zadaj
6,00 x 17"
Pnevmatika spredaj
120/70 ZR 17
Pnevmatika zadaj
190/55 ZR 17
Zavore spredaj
dvojna kolutna zavora, premer 320 mm, štiribatne fiksne čeljusti
Zavore zadaj
enojna kolutna zavora, premer 320 mm, dvobatne plavajoče zavorne čeljusti
ABS
BMW Motorrad Integral ABS (delno integralen sistem)

Mere/mase

Dolžina
2324 mm
Širina (z ogledaloma)
1000 mm
Višina (brez ogledal)
1440 mm
Višina sedeža, brez obremenitve

810/830 mm (enodelni visok sedež (dodatek): 810 mm; enodelni nizek sedež (dodatek): 750 mm)

Notranja dolžina razkoraka, brez obremenitve

1830/1870 mm (enodelni visok sedež (dodatek): 1830 mm; enodelni nizek sedež (dodatek): 1720 mm)

Masa praznega vozila z napolnjeno posodo za gorivo, pripravljenega na vožnjo

334 kg

1)
Suha masa
306 kg
2)
Dovoljena skupna masa
540 kg
Največja dovoljena obremenitev (s serijsko opremo)
206 kg
Uporabna prostornina za gorivo
26,5 l
Rezerva (del prostornine posode za gorivo)
4,0 l

1) v skladu z Direktivo 93/93/EGS; z vsemi tekočinami, potrebnimi za delovanje; posoda za gorivo, napolnjena do najmanj 90 % uporabne prostornine (vključno s kovčkom)

2) Masa praznega vozila brez tekočin, potrebnih za delovanje (GT brez kovčka)

Serijska oprema

Oprema
  • BMW Motorrad Integral ABS (delno integralen sistem)
  • dinamični nadzor oprijema (DTC)
  • tempomat
  • pomoč pri vzvratni vožnji
  • brezstopenjsko električno nastavljiv vetrobran
  • prilagodljiva zavorna ročica in ročica sklopke
  • ogrevana ročaja in sedeža
  • dvodelni sedež z nastavitvijo višine voznikovega sedeža
  • vgrajena ključavnica za vžig in zaklepanje/odklepanje krmila
  • nosilec za prtljago
  • vgrajena stranska kovčka, pokrova kovčkov v barvi motocikla
  • shranjevalni predal z možnostjo zaklepanja in priložena literatura
  • sredinsko stojalo

Posebne funkcije
  • večnamenski upravljalnik
  • servo sklopka, ki zahteva samo majhno silo
  • 3 motorni programi: »Rain«, »Road« in »Dynamic«

Električni sistem
  • armaturna plošča s kromiranimi poudarki in posredno osvetlitvijo merilnikov
  • dve vtičnici
  • podatkovno vodilo CAN s sistemom SWS (Single Wire System)
  • elektronska blokada zagona
  • diagnostični vmesnik
  • sistem varnostnih utripalk, beli LED-smerniki in zadnja LED-luč
  • ksenonski žarometi
  • sistem prilagodljivih žarometov
+ Izvedi več

Več individualnosti

Posebna oprema in dodatki.

S širokim naborom posebne opreme in originalnih dodatkov BMW Motorrad lahko model K 1600 GT povsem prilagodite svojim željam.

Izvedi več
spinner