Tehnični podatki

Motor

Tip

Oljno/vodno hlajen šestvaljni štiritaktni vrstni motor s štirimi ventili na valj

Vrtina x gib
72 mm x 67,5 mm
Delovna prostornina
1.649 cm3
Nazivna moč

118 kW pri 6.750 vrt./min

Največji navor

180 Nm pri 5250 vrt/min

Kompresijsko razmerje
12,2: 1
Priprava goriva

Elektronsko vbrizgavanje v sesalno cev / digitalno upravljanje motorja: BMS-O z E-Gas

Prečiščevanje izpušnih plinov

Tristezni katalizator z zaprto zanko v skladu z emisijskim standardom EU-5

Doseg/poraba goriva

Največja hitrost

Nad 200 km/h

Poraba goriva na 100 km po WMTC

5,9 l

Emisije CO2 po WMTC

137 g/km

Vrsta goriva

Neosvinčeno gorivo Super (največ 15 % etanola, E15)/ROZ 95/90 AKI

Električni sistem

Generator

Generator trifaznega toka s 700 W (nazivna moč)

Akumulator

12 V/16 Ah, brez vzdrževanja

Prenos moči

Sklopka

Večlamelna sklopka v oljni kopeli

Menjalnik

Šeststopenjski sinhronizirani menjalnik

Pomožni pogon
Kardanska gred

Podvozje/zavore

Okvir

Aluminijasti mostni okvir z nosilnim motorjem

Vodilo sprednjega kolesa/vzmetenje
BMW Motorrad Duolever; osrednja vzmetna noga
Vodilo zadnjega kolesa/vzmetenje

Enoročna nihalka iz aluminijeve zlitine za BMW Motorrad Paralever, centralna vzmetna noga

Hod vzmetenja spredaj/zadaj

115 mm/135 mm

Medosna razdalja
1618 mm
Zamik sprednjega kolesa
106,4 mm
Kot krmilne glave
62,2°
Kolesa

Aluminijasto lito kolo

Dimenzije sprednjega platišča
3,50 x 17"
Dimenzije zadnjega platišča
6,00 x 17"
Pnevmatika spredaj
120/70 ZR 17
Pnevmatika zadaj
190/55 ZR 17
Zavora spredaj
Dvojna kolutna zavora, toga, premer 320 mm, štiribatno zavorno sedlo
Zavora zadaj

Enojni zavorni kolut, premer 320 mm, 2-batno plavajoče zavorno sedlo

ABS

BMW Motorrad Integral ABS Pro (delni integral, z optimizacijo naklona)

Mere/masa

Višina sedeža v neobremenjenem stanju

810 mm/830 mm

Notranja dolžina razkoraka v neobremenjenem stanju

1830 mm/1870 mm

Uporabna prostornina posode za gorivo

pribl. 26,5 l

Od tega rezerva

pribl. 4 l

Dolžina (vključno z nosilcem prtljage)
2324 mm
Višina (prek vetrobranskega stekla, v neobremenjenem stanju (v skladu s standardom DIN))

1440–1600 mm

Širina (s kovčkom)
1000 mm
Teža brez obremenitve, vozilo pripravljeno za vožnjo, z napolnjenim rezervoarjem

343 kg

1)
Največja dovoljena masa
540 kg
Obremenitev (s serijsko opremo)

197 kg

1) V skladu s smernicami Uredbe (EU) 168/2013 z vso opremo, potrebno za delovanje, s serijsko opremo, pri čemer mora biti uporabna prostornina rezervoarja 90-odstotno napolnjena.

Oprema

Serijska oprema

  • 10,25-palčni barvni zaslon TFT v kombiniranem instrumentu s funkcijo povezljivosti in z integrirano navigacijo po zemljevidu (z aplikacijo BMW Motorrad Connected)
  • Polnilni predal (USB-C)
  • Žarometi s tehnologijo LED s svetlobno ikono in prilagodljivo lučjo za zavoje
  • Hupa z dvojnim tonom
  • 4 nastavljive tipke za priljubljene
  • Dinamični nadzor oprijema (DTC)
  • 3 načini vožnje Rain, Road in Dynamic
  • Dinamična zavora motorja (DBC)
  • Dynamic ESA (elektronsko nastavljivo podvozje z izravnavanjem obremenitve)
  • Pomoč pri speljevanju po klancu navzgor (HSC Pro)
  • Nadzor tlaka v pnevmatikah (RDC)
  • Gretje ročic
  • Gretje sedeža
  • Sistem kovčkov


Dodatna oprema

  • Paket Comfort (sestavljen iz Keyless Ride, centralnega zaklepanja, asistenta za prestavljanje Pro in alarmne naprave proti kraji (DWA))
  • Paket Touring (vključuje zvočni sistem 2.0 z npr. DAB+ in profili zvoka, dodatnim žarometom LED in zaščitnim lokom motorja)
  • Talna razsvetljava
  • Nizek sedež
  • Sedež Option 719
  • Kovana kolesa Option 719


Dodatna oprema

  • Zgornji kovček
  • Notranja torba za zgornji kovček in kovček
  • Torba za na rezervoar
  • Športni dušilnik
  • Kromirani deli
  • Nizki vetrobran
+ Izvedi več

Opremi svoje motorno kolo K 1600 GT

Spoznaj naš širok izbor dodatne opreme in originalnih dodatkov BMW ter po svojih željah opremi motorno kolo 1600 GT.

Na individualizacijo
spinner