Štirivaljni sistem prenosa moči je opremljen z nadzorom sledilca naperka z dvema odmičnima gredema v glavi za optimalno izhodno moč in največjo moč hitrosti ob hkratnem izpolnjevanju meril glede trdnosti, minimalnih premikajočih se mas in optimalnega trajanja presekov na ventilih. Zagotavlja popolno kombinacijo največje trdnosti in najmanjše teže premikajočih se delov sestava ventila ob hkratni zelo kompaktni zasnovi glave valja.
Odmik ventila je izravnan z zelo majhnimi, lahkimi nastavitvenimi ploščicami, ki jih vodijo vzmetni nastavki. Vzmetni nastavki na strani dovoda so izdelani iz lahkega, močnega aluminija. Premikajoče se mase krmilja ventila sledilca naperka so nižje kot pri podobni rešitvi s črpalnim vzvodom-ročico. Nizke nihajne mase omogočajo visoke pospeške ventila po celotnih profilih naperka in velike preseke odpiranja ventila.
Omejitev hitrosti, opredeljena za to serijo motornih koles, je 14.200 vrt./min., vendar je povsem mehanska toleranca hitrosti veliko višja. Velika vrtina valja 80 mm je omogočila uporabo največjih možnih in zato najučinkovitejših premerov diskov ventilov. Ventili diskov na strani dovoda imajo premer 33,5 mm, na strani izpuha pa 27,2 mm, kar je zelo impresivno, saj je to največje možno polnjenje v superšportnem segmentu 1000.
Za sistem mazanja motor uporablja mazanje z mokrim koritom z oljno črpalko Eaton, ki je preizkušena rešitev v tem segmentu. Za hlajenje se namesto izmenjevalnika toplote uporablja ločen hladilnik za olje, ki je vgrajen v spodnjo okrasno stranico pod vodnim hladilnikom, kar pripomore k aerodinamiki pretoka. Uporaba hladilnika za olje preprečuje nastajanje neželenega dodatnega tlaka hladilne tekočine, s čimer omogoča uporabo manjše količine lažjega vodnega hladilnega sredstva in zato manj hladilne tekočine.
Pri tem smo se osredotočili na ožjo, kompaktno in predvsem lahko konstrukcijo in tudi na razporeditev električnih podsestavov ter njihovih pogonov. Na primer, generator izmeničnega toka je nameščen na konici leve ročične gredi in je opremljen s stalnim magnetom. Proizvaja moč 434 W pri 6.000 vrt./min. in je zasnovan za največjo hitrost 16.000 vrt./min. Zaganjalnik prenosa ima zmogljivost 800 W, tehta 1.050 g in je nameščen na levi zgornji polovici okrova ročične gredi za valji. Povezan je s prosto vrtečim kolesom in ima razmerje učinka zmanjšanja 1:24.61 na levi zunanji ročični plošči, ki je zasnovana kot koničast zobnik. Za zagotovitev manjše teže je levi stranski pokrov alternatorja in zaganjalnika izdelan iz lahkega magnezija.
Vbrizg goriva deluje povsem zaporedno, kar pomeni, da se gorivo vbrizgava v posamezno dovodno cev glede na dovodni gib ustreznega valja. Za zagotovitev izboljšanja krivulje navora je motor opremljen z izpopolnjeno, nadzorovano tehnologijo dovodne cevi. Odvisno od hitrosti se dolžina dovodnega lijaka nadzoruje z mapo lastnosti in se spreminja v dveh stopnjah prek servo motorja, ki je pritrjen na dušilnik dovoda. Ustrezna količina goriva se dodaja skozi štiri vbrizgalne šobe, ki so nameščene na vodilu za plin-ventil in nad dovodno cevjo, s čimer se zagotovi optimalno polnjenje. Glede na hitrost in zahteve po moči se vbrizgalne šobe goriva aktivirajo ločeno ali skupaj.