Tehnološki napredek je omogočil tudi zmanjšanje obsega vzdrževalnih del, ki so potrebna ob vsakem intervalu. Na podlagi pogovorov s trgovci in strankami je jasno, da slednje predpisanega letnega servisa poleg vzdrževanja na vsakih 10.000 prevoženih kilometrov in servisiranja na vsakih 20.000 prevoženih kilometrov ne izkoristijo vedno. To lahko negativno vpliva na tehnološko stanje vozil in pomeni, da se motorna kolesa na primer servisirajo le na vsaka tri leta. Pri tem pride do zastaranja širokega razpona materiala.
Z namenom upoštevanja sprememb vedenja strank in tehnološkega napredka je BMW Motorrad razvil koncept fleksibilnega servisiranja, v katerem so upoštevana tudi obdobja neuporabe motornih koles. To pomeni, da je obseg vzdrževanja bolj kot od števila prevoženih kilometrov odvisen od pretečenega časa.
Prikaz intervala servisiranja je del dinamične strategije vzdrževanja. Za vsa motorna kolesa BMW je potrebno eno vzdrževanje na leto, ne glede na število prevoženih kilometrov. Za tiste, ki veliko prevozijo, poleg obveznega letnega servisa obstajajo tudi elementi, ki so odvisni od števila prevoženih kilometrov. To pomeni, da je potrebno dodatno vzdrževanje ob več kot 10.000 prevoženih kilometrih v enem letu. Stranki se prek večfunkcijskega zaslona pravočasno posreduje obvestilo, da je treba motorno kolo servisirati.
+ Izvedi več

Dodatne podrobnosti o tehnologiji