Dirkalni ABS BMW Motorrad je na novo razvit sistem, ki je spet občutno lažji od prej vgrajenih sistemov. Krmilni modul tehta le 1,5 kg, celoten sistem pa le 2,5 kg, zato je odličen za uporabo v super športnih motociklih. Sistem poleg majhne teže odlikuje tudi izboljšan odziv.
To omogočajo štiri tlačna tipala, ki so popolno usklajena med seboj in s celotnim sistemom. Sistem lahko v povezavi z zelo izpopolnjenim zaznavanjem dviga zadnjega kolesa bolje loči med neravno površino in blokiranjem zadnjega kolesa kot prejšnji sistem. Pri uporabi zavorne ročice se aktivira sprednji dvojni zavorni disk, na zavori zadnjega kolesa pa se vzpostavi le majhen zavorni tlak. Pri uporabi nožnega zavornega pedala se aktivira samo zavora na zadnjem kolesu. V načinih vožnje „Race“ in „Slick“ zaznavanje dviga zadnjega kolesa ne vpliva na zaviranje s strani voznika. Način „Slick“ izkušenim voznikom omogoča, da izvedejo tako imenovani zdrs med zaviranjem, ne da bi se morali pri tem odpovedati prednostim sistema ABS na sprednjem kolesu.
Uporaba četrtega tipala tlaka v tokokrogu sprednjega kolesa omogoča občutljivejše reguliranje zavornega tlaka na sprednjem kolesu v primerjavi s prejšnjim integralnim ABS II BMW, ker se lahko dejanske vrednosti tlaka v krmilnem tokokrogu in tokokrogu kolesa neposredno primerjajo. To omogoča opustitev uporabe odpiranja plina, kar zagotavlja optimalno tlačno točko in možnost popolnega nadzora. Za posebne potrebe se lahko dirkalni ABS BMW Motorrad ločeno izklopi.
Čeprav novi sistem, tako kot noben drug sistem ABS, ne more redefinirati fizičnih omejitev, novi dirkalni ABS BMW Motorrad zagotavlja dragoceno podporo in predstavlja ogromno prednost z vidika varnosti voznika.
+ Izvedi več

Dodatne podrobnosti o tehnologiji

spinner