Motor

Nazivna moč
107 kW (145 KM) pri 7.750 vrt/min
Tip
Vodno hlajen 2-valjni štiritaktni motor s štirimi ventili na valj, upravljanimi z nihajnimi vzvodi, dvema zgoraj ležečima odmičnima gredema in mazanjem s suhim oljnim koritom
Vrtina x gib
106,5 mm x 73 mm
Delovna prostornina
1300 ccm
Največji navor
149 Nm pri 6.500 vrt/min
Kompresijsko razmerje
13,3 : 1
Priprava goriva
Elektronsko vbrizgavanje v sesalno cev
Emisijski standard
EU 5

Doseg/poraba goriva

Največja hitrost
nad 200 km/h
Poraba goriva na 100 KM po WMTC
4,9 l
Emisije CO2 po WMTC
113 g/km
Vrsta goriva
Super neosvinčeni (maks. 15 % etanola, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI
Pospešek 0–100 KM/h
3,4 s

Električni sistem

Generator
Trifazni alternator 650 W (nazivna moč)
Akumulator
12 V / 14 Ah, , brez vzdrževanja, AGM

Prenos sile

Sklopka
Večlamelna sklopka v oljni kopeli, funkcija Anti-Hopping, hidravlično upravljanje
Menjalnik
Šeststopenjski menjalnik s parkljasto sklopko, vgrajen v ohišju motorja
Pomožni pogon
Kardanska gred
Nadzor oprijema
BMW Motorrad DTC

Pokažite svetu, iz česa ste narejeni

#SpiritOfGS

Podvozje/zavore

Okvir
Dvodelni okvir iz glavnega in privijačenega zadnjega dela, nosilni motor
Vodilo sprednjega kolesa/vzmetenje
BMW Motorrad EVO-Telelever, nagib krmila ločen preko flex elementa, centralni blažilnik DSA
Vodilo zadnjega kolesa/vzmetenje
BMW Motorrad EVO-Paralever, enostranska nihajna roka iz litega aluminija, prečno povezani ležaji nihajne roke, centralna vzmetna noga DSA, kompenzacija obremenitve
Hod vzmetenja spredaj/zadaj
210 mm/220 mm
Medosna razdalja
1.534 mm
Zamik sprednjega kolesa
118,8 mm
Kot krmilne glave
63,8 °
Kolesa
Platišča s križnimi naperami
Dimenzije sprednjega platišča
3,00 x 19"
Dimenzije zadnjega platišča
4,50 x 17"
Pnevmatika spredaj
120/70 R19
Pnevmatika zadaj
170/60 R17
Zavora spredaj
Dvojna kolutna zavora, polplavajoči zavorni koluti, premer 310 mm, 4-batne radialne zavorne čeljusti
Zavora zadaj
Enojna kolutna zavora, privijačena na obroč diska, premer 285 mm, 2-batna plavajoča čeljust
ABS
BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (optimiziran nagibni kot)

Mere/masa

Višina sedeža v neobremenjenem stanju
870 mm / 890 mm
Notranja dolžina razkoraka v neobremenjenem stanju
1.840 mm / 1.980 mm
Uporabna prostornina posode za gorivo
30 l
od tega rezerva
pribl. 4 l
Dolžina
2.280 mm (čez zaščito pred škropljenjem)
Višina
1.588 mm (nad vetrobranskim steklom, pri masi praznega vozila po DIN)
Širina
1.012 mm (čez ščitnik za roke)
Dovoljena skupna teža
485 kg
Obremenitev (s serijsko opremo)
217 kg
Teža brez obremenitve, vozilo pripravljeno za vožnjo, z napolnjenim rezervoarjem
269 kg
1)

1) V skladu s smernicami Uredbe (EU) 168/2013 z vso opremo, potrebno za delovanje, s serijsko opremo, pri čemer mora biti uporabna prostornina rezervoarja 90-odstotno napolnjena.

Oprema

Serijska oprema

  • Ogrevani ročaji 
  • Regulacija hitrosti DCC 
  • RDC 
  • Keyless Ride 
  • Razširjena zaščita za roke z integriranimi smerniki 
  • Dodatni žaromet 
  • Elektronsko podvozje DAS s kompenzacijo obremenitve 
  • Različne možnosti pritrditve dodatkov

Dodatna oprema

  • Prilagodljiva regulacija višine vozila 
  • Avtomatizirani asistent za prestavljanje 
  • Riding Assistant z radarskimi senzorji 
  • Kovana kolesa Enduro 
  • Paket Enduro Pro 
  • Držalo zgornjega kovčka z električnim vmesnikom 
  • Komfortno krmilo 
  • Dvojni glušnik

Posebni dodatki

  • Aluminijasti kovček 
  • Razširitev prostornine za aluminijasti kovček 
  • Aluminijasti zgornji kovček z električnim vmesnikom 
  • Plošča za prtljago na dodatnem sedežu 
  • Torba za rezervoar 
  • Razne torbe za prtljago 
  • Zaščita žarometa 
  • Pritrditev spojlerja za vetrobran
+ Izvedi več

Pustolovščina čaka na vas

Lahko se začne: Konfigurirajte model BMW R 1300 GS Adventure po lastnih individualnih željah in potrebah ter z njim izkusite številne pustolovščine.

Konfiguriraj zdaj
spinner