Tehnični podatki

Motor
Tip
vodno hlajen štiritaktni štirivaljni vrstni motor, štirje ventili na valj, dve odmični gredi v glavi motorja
Vrtina x gib
80 mm x 49,7 mm
Delovna prostornina

999 cm3

Največja moč
121 kW (165 KM) pri 11000 min-1
Največji navor
114 Nm pri 9250 min-1
Kompresijsko razmerje
12,1 : 1
Vbrizgavanje goriva/krmiljenje motorja
elektronsko vbrizgavanje goriva
Prečiščevanje izpušnih plinov
emisijski razred EU4, zadnji dušilnik iz titana HP
Lastnosti vožnje/poraba
Najvišja hitrost
več kot 200 km/h
Poraba na 100 km po svetovnem preskusnem ciklu za motorna kolesa (WMTC)
6,7 l
Vrsta goriva
neosvinčeni super bencin z oktanskim številom 95–98 (ROŠ) (nadzor klenkanja; nazivna nosilnost za bencin z oktanskim številom 98)
Električni sistem
Alternator
406 W
Akumulator
12 V/9 Ah, brez vzdrževanja
Prenos moči
Sklopka
večlamelna sklopka v oljni kopeli s funkcijo proti zdrsavanju, mehansko upravljanje
Menjalnik
šeststopenjski sinhronizirani menjalnik z valjastimi zobniki
Pomožni pogon
veriga 17/45
Vzmetenje/zavore
Okvir
aluminijasti mostni okvir z nosilnim motorjem
Vodilo sprednjega kolesa/elementi vzmetenja
obrnjene teleskopske vilice, premer 46 mm, prilagodljivo blaženje pri povratnem gibu/stiskanju
Vodilo zadnjega kolesa/elementi vzmetenja
dvostranska nihajna roka iz aluminija, sredinsko vpet blažilnik, prilagodljivo blaženje pri povratnem gibu
Gib vzmeti spredaj/zadaj
120 mm / 120 mm
Medosna razdalja
1439 mm
Zaostajanje kolesa
98,5 mm
Kot krmilne glave
65,2°
Kolesa
lita aluminijasta platišča
Velikost platišča spredaj
3,50 x 17"
Velikost platišča zadaj
6,00 x 17"
Pnevmatika spredaj
120/70 ZR 17
Pnevmatika zadaj
190/55 ZR 17
Zavore spredaj
dvojna kolutna zavora, plavajoča koluta, premer 320 mm, štiribatne fiksne čeljusti, radialno vpetje, debelina 5 mm
Zavore zadaj
enojna kolutna zavora, premer 220 mm, enobatne plavajoče čeljusti, debelina 5 mm
ABS
BMW Motorrad Race ABS, delno integralen sistem, možnost izklopa
Mere/mase
Dolžina
2057 mm
Širina (z ogledali)
845 mm
Višina (brez ogledal)
1228 mm
Višina sedeža, brez obremenitve

814 mm (udobni sedež (dodatek): 840 mm)

Notranja dolžina razkoraka, brez obremenitve

1805 mm (udobni sedež (dodatek): 1865 mm)

Masa praznega vozila z napolnjeno posodo za gorivo, pripravljenega na vožnjo

205 kg

1)
Dovoljena skupna masa
407 kg
Največja dovoljena obremenitev (s serijsko opremo)
202 kg
Uporabna prostornina za gorivo
17,5 l
Rezerva (del prostornine posode za gorivo)
pribl. 4 l

1) V skladu z Direktivo 93/93/EGS; z vsemi tekočinami, potrebnimi za delovanje; posoda za gorivo napolnjena do najmanj 90 % uporabne prostornine

Serijska oprema

Oprema
  • ABS
  • ASC (nadzor oprijema)
  • zadnji dušilnik iz titana HP
  • dvodelni sedež (višina sedeža: 814 mm; dolžina razkoraka: 1805 mm)
  • isti ključ za ključavnico za vžig, krmilo, zapiralni čep posode za gorivo in sopotnikov sedež
  • vgrajena ključavnica za vžig in zaklepanje/odklepanje krmila
  • prilagodljiva zavorna ročica
  • majhen shranjevalni predal z orodjem pod sopotnikovim sedežem
  • priložena literatura

Posebne lastnosti
  • nov zadnji del glavnega okvirja je enak kot pri modelu S 1000 RR
  • manj bočnih obrob
  • pripomoček za prestavljanje
  • aluminijasta posoda za gorivo
  • večlamelna sklopka v oljni kopeli s funkcijo proti zdrsavanju, mehansko upravljanje
  • snemljiv nosilec registrske tablice
  • 2 motorna programa (»Rain« in »Road«), oba v kombinaciji s sistemoma ABS in ASC (Automatic Stability Control)
  • funkcija »Best Lap in Progress« za aktivni trening na dirkalni stezi

Električni sistem
  • sistem varnostnih utripalk in stalno vklopljene luči
  • asimetrično razporejeni žarometi in dolge luči
  • večfunkcijski zaslon s 5 stopnjami zatemnitve (indikator hitrosti s števcem skupno prevoženih kilometrov, števec dnevno prevoženih kilometrov, ura, časovnik za krog, analogni merilnik števila vrtljajev, prikaz trenutne prestave in dosega); dva serijska motorna programa »Road« v kombinaciji z dinamičnim nadzorom oprijema (DTC) in profesionalnimi motornimi programi (dodatna 2 programa, namesto sistema ASC je na voljo sistem DTC, ABS Pro, z nadzorom speljevanja in omejevalnikom hitrosti v prostoru pred boksi. Program Dynamic Pro postane uporabniški način, ki ga je mogoče konfigurirati); statistične funkcije za dirkalno stezo, na primer povprečni delež pospeševanja in zaviranja, število prestavljanj (Vmin/Vmax), funkcija zamrznitve; programirljiva lučka za prestavljanje, funkcija »Best Lap in Progress«
  • trifazni generator (406 W)
  • tipalo padca
  • podatkovno vodilo CAN s sistemom SWS (Single Wire System)
  • elektronska blokada zagona
  • diagnostični vmesnik
  • sivo tonirani smerniki in zadnja LED-luč
  • izboljšana berljivost armaturne plošče
  • prilagoditev nagiba
  • priključek za kabel OBD na zadnjem delu
+ Izvedi več

Več individualnosti

Posebna oprema in dodatki.

S širokim naborom posebne opreme in originalnih dodatkov znamke BMW Motorrad lahko model S 1000 R najbolje prilagodite svojim zahtevam.

Več informacij