Načini vožnje.
Spreminjanje načina vožnje s pritiskom na gumb.
BMW Motorrad pri modelu R 1200 GS prvič ponuja pet različnih načinov voženj za razne primere uporabe, na primer pri cestni vožnji, vožnji po mokrem cestišču ali terenski vožnji, v obliki tovarniško vgrajenega izbirnega dodatka. Slednji vključuje tri različna nastavitve e-plina, tri različne nastavitve ABS in štiri nastavitve ASC. Izberete jih lahko s pritiskom na gumb „Mode“ na desnem ročaju, ki ostane aktiviran, dokler na armaturni plošči ne izberete želenega načina vožnje. Če potegnete ročico sklopke ob zaprtem ročaju za plin in držalo za plin nastavite v položaj prostega teka, se vaša zahteva potrdi med vožnjo in način se preklopi. Ob ponovnem zagonu motornega kolesa se vklopi nazadnje izbrana nastavitev.
Izbirni dodatek vključuje ASC (samodejni nadzor stabilnosti) s posebno konfiguracijo Enduro za načina Enduro in Enduro Pro. Vključuje tudi posebno konfiguracijo enduro za standardni ABS BMW Motorrad, ki se prav tako uporablja v načinih Enduro in Enduro Pro. V to „okolje načinov“ je vgrajen tudi dinamični ESA, ki je na voljo izbirno. Razporeditev se optimalno prilagaja glede na način vožnje (glej razdelek Vzmetenje).
Med vožnjo po mokrem cestišču in v težavnih pogojih oprijema se obremenitev voznikov zmanjša s pomočjo načina „Rain“, ki zagotavlja zelo mehke značilnosti nadzora in odziva, vendar je kljub temu na voljo celoten potencial navora. Elektronski nadzorni sistem ASC (samodejni nadzor stabilnosti) se odzove hitreje kot v načinu „Road“. Če je GS opremljen z izbirnim dodatkom dinamični ESA, se blažilno delovanje sprednjih in zadnjih vzmetnih blažilnikov nastavi na mehko glede na pogoje.
V načinu „Road“ se nadzorni sistemi nastavijo tako, da zagotavljajo optimalno zmogljivost na suhih cestiščih. Ta način zagotavlja spontano in linearno odzivnost plina ter vključuje učinkovito, gladko možnost upravljanja s homogenim povečevanjem navora.
Način „Dynamic“ novemu modelu BMW R 1200 GS omogoča, da predstavi svoj cestni športni temperament. Še bolj spontan in neposreden odziv plina, omejeno posredovanje ASC in trda blažilna sila v primeru izbirnega dodatka dinamičnega ESA omogočajo, da se izkoristi celoten potencial motornega kolesa.
Model R 1200 GS v načinu „Enduro“ kar najbolje prikaže svoje zmogljivosti terenske vožnje. Mehak odziv plina, omejeno nadzorno posredovanje s strani sistema Enduro ASC, optimalna porazdelitev zaviranja in idealne značilnosti nadzora ABS skupaj z dinamičnim ESA z visokim oprijemom (izbirno) zagotovijo primernost motornega kolesa za nova okolja Enduro. Tako bodo celo vozniki z malo terenskimi izkušnjami Enduro lahko novega R 1200 GS hitro obvladali in izkusili užitek v vožnji z njim. Način je optimiziran za uporabo s standardnimi pnevmatikami.
Za ambiciozne voznike Enduro BMW Motorrad ponuja način „Enduro Pro“. Ta način vožnje s spontanimi zančilnostmi odziva motorja je zasnova za uporabo s pnevmatikami s profilom. Istočasno se ob pritisku na nožni zavorni pedal deaktivira funkcija ABS na zadnjem kolesu; dinamični ESA pa se uskladi z oprijemom in optimalnimi značilnostmi moči. ASC je usklajen za profesionalno uporabo Enduro in omogoča občutno večje drsenje. S to konfiguracijo lahko novi BMW R 1200 GS predstavi svoj športni temperament tudi pri terenski vožnji, kar razkriva povsem nov svet izkušenim voznikom Enduro ob hkratnem omogočanju odličnega nadzora motornega kolesa.
+ Izvedi več