800 ccm dvovaljni vrstni motor.
Vzporedno-dvojni motor z visokim navorom in delovno prostornino 798 kubičnih centimetrov je vgrajen v vse modele F. Njegove značilnosti visokega navora, ki so podobne kot pri proti-dvojnem motorju, edinstven zvok in takojšen sunek pri vsakem dodajanju plina združuje živahnost enega samega valja in nezadržno silo dveh. Poleg doseganja uravnoteženosti med močnim navorom in dinamično zmogljivostjo pospeševanja na novo razvit vzporedno-dvojni motor dokazuje, da odlične vozne zmogljivosti niso nujno povezane z visoko porabo goriva.
Na dvovaljnem vzporedno-dvojnem motorju je kompenzacija ročičnega zatiča ročične gredi nič stopinj. Zato motor, ki je nameščen vodoravno v smeri pogona, deluje z enotnim zaporedjem vžiga, pri katerem se en cikel moči izvede ob vsakem obratu ročične gredi. To povzroči zvok, ki je namerno podoben zvoku proti-dvojnih motorjev, ki prav tako delajo s kompenzacijo vžiga 360 stopinj. Vendar enolično zaporedje vžiganja podpira predvsem uravnoteženo izmenjavo plina z visokim donosom navora in skladnimi lastnostmi. S tem so izpolnjeni osnovni predpogoji za dinamično vožnjo.
Neizogibne masne sile dvovaljnih motorjev prvega in drugega reda so nevtralizirane z uporabo edinstvenega sistema za uravnoteženje. Namesto običajne kompenzacije vrtilnih masnih sil prek izravnalnih gredi ali protiutežnih gredi se uporablja kompenzacija prek sistema spojev, ki so centralno speljani po ročični gredi z vnaprej določeno razporeditvijo protiutežnih mas: ekscentrična gred, nameščena nasproti ročičnega zatiča na ležajih ročične gredi, kar se imenuje izravnalna ojnica. Ta ojnica je povezana z izravnalno nihajno roko.
Kinematika je zasnovana tako, da se izravnalna ojnica premika navzgor in navzdol v nasprotni smeri premikanja dveh ojnic motorja. Zaradi vodenja prek relativno dolge nihajne roke se konec droga bata premika praktično krožno. Porazdelitev mas po koncu droga bata in nihajni roki je bila izbrana tako, da masne sile krožnega gibanja v vsakem položaju ročične gredi nevtralizirajo ustrezne masne sile pogona ročične gredi (souporaba bata in ojnice). S tem se masne sile prvega in drugega reda praktično povsem odpravijo, kar zagotavlja nizke vibracije med delovanjem motorja. Nadaljnja velika prednost tega elegantnega dizajna je nizka stopnja hrupa, saj pogonski zobniki ali verige ne oddajajo značilnega pogonskega zvoka.
Krogotok olja se lahko prav tako pohvali s posebnimi tehničnimi lastnostmi, ki presegajo običajni standard v tem razredu. Za zagotovitev najmanjših izgub zaradi primesi je v motorjih serije F 800 vgrajeno mazanje s polsuhim koritom. Olje, ki odteka iz glavnega ležaja pogona ročične gredi, teče v pregrajeno gred izravnalnega mehanizma. Tam oljna črpalka posrka mazivo in ga porazdeli po menjalniku pred oljnih šob. Olje, ki odteče iz menjalnika skozi odprtine v oljnem koritu se skupaj z oljem, ki odteče iz glave valja prek verižne osi, zbira v preostalem praznem prostoru v oljnem koritu okoli gredi ojnice. Ta prazen prostor zato služi kot vgrajeni rezervoar za olje. Vsi ležaji se oskrbujejo iz tega rezervoarja s pomočjo druge črpalke.