Ta dizajn prinese predvsem prednosti glede uravnoteženosti in tudi značilnosti vrtenja. Menjalnik ima kompaktno, lahko konstrukcijo, poleg tega pa ni več potrebno dodatno olje za menjalnik, ki je bilo prej potrebno za mazanje menjalnika. Tako kot prej je na zobnikih menjalnika uporabljeno močno, spiralno spodrezano zobovje, ki zagotavlja blago prepletanje, tiho delovanje in večjo gladkost. Prav tako imajo menjalniške gredi pri novem pogonu še vedno ležaje, ki preprečujejo trenje, medtem ko menjalniška kolesa (prosta menjalniška kolesa) tečejo na igličnih ležajih, ki zagotavljajo majhno trenje. Menjalniška kolesa, torej prestave, se premikajo prek jeklenega izbirnega bobna, ki je nameščen na kroglične ležaje, treh z železom impregniranih prestavnih vilic s trdimi kromiranimi zaključki in drsnih manšet, ki zagotavljajo povezavo parov menjalniških koles brez trenja.
Pogon, ki je pri modelu R 1200 GS uporabljen prvič in je prvi serijski proti-dvojni motor podjetja BMW Motorrad, ima večdiskovno sklopko v oljni kopeli z osmimi trenjskimi diski namesto prejšnjega suhega spajanja z enim diskom. Prednosti te rešitve sta manjši vztrajnostni navor zaradi občutno manjšega zunanjega premera 147 milimetrov(prej pri R 1200 GS: 180 mm) in na splošno bolj kompakten dizajn. Prvič pri proti dvojnem motorju je sistem sklopke opremljen z mehanizmom proti poskoku. S tem se hitro se vrteče zadnje kolo prenese manj navor zaviranja, zato motorno kolo med zaviranjem ostane še bolj stabilno in varnejše za upravljanje.
+ Izvedi več

Dodatne podrobnosti o tehnologiji