V proti-dvojnem motorju, ki je prvič vgrajen v nov model R 1200 GS, se uporablja tudi nov digitalni sistem za upravljanje motorja BMS-X. Njegove glavne značilnosti so povsem zaporedni vbrizg goriva, kompaktna razporeditev in nizka teža. Upravljanje motorja na podlagi alfa/n z navornim vmesnikom upošteva številne dejavnike vpliva. Omogoča preprost nadzor prenosa navora in prilagajanje značilnosti odziva, ki se prek značilnosti e-plina dodeljujejo različnim načinom vožnje, najbolj raznolikim mejnim pogojem. Osnova tega upravljanja je količina vsesanega zraka, ki se posredno določi s kotom odprtine in hitrostjo vrtenja. Sistem za nadzor motorja oblikuje posamično koordinirane vrednosti količine vbrizga in časa vžiga z uporabo dodatnih parametrov motorja in okolja (vključno s temperaturo motorja, temperaturo zraka, tlakom zraka v okolici) ter značilnimi shranjenimi matrikami in korekcijskimi funkcijami.
Mešanica se pripravlja s pomočjo elektronskega vbrizga goriva skozi elemente plina z širino odprtine 52 milimetrov namesto prejšnjih 50 milimetrov. Na novo zasnovani ustniki, ki imajo namerno visoko kapaciteto sesanja zraka, in velik sesalni dušilec zagotavljajo dovod hladnega zraka in s tem optimalno polnjenje.
Ventili plina se sprožijo z električnim motorjem v obliki sistema e-plina. Zahteve motorista se prek senzorja na ročici za plin posredujejo povsem elektronskemu nadzoru motorja in pretvorijo, glede na izbrani način vožnje, v ciljni položaj ventila plina, ki se nato elektronsko nastavi.
E-plin pri novem BMW R 1200 GS izboljša voznost in optimizira gladkost delovanja v območju blizu prostega teka, ker nadzor motorja zazna morebitne razlike med dvema valjema v razponu srednjega tlaka in jih izravna s pomočjo selektivnega nadzora ventila vplina. Zato so z izbirnim dodatkom „ASC in načini vožnje“ možni različni odzivi plina (mehak, optimalen, neposreden) glede na relevantno področje uporabe. Zaradi velikega izboljšanja nadzora se je kot krmilne ročice plina lahko zmanjšal s 85 na 70 stopinj. Ta tehnologija se lahko uporablja tudi z izbirnim udobnim dodatkom tempomata. Pri BMW GS je zato prvič na voljo tudi elektronski sistem tempomata kot izbirni dodatek za R 1200 GS, kar na primer poveča udobje dolgih voženj po avtocesti.
+ Izvedi več

Dodatne podrobnosti o tehnologiji

spinner