1600 ccm šestvaljni vrstni motor.
Ta sistem za prenos moči 1.649 cc, ki ga je podjetje BMW razvilo na novo, zagotavlja 118 kW/160 KM pri približno 7.750 vrt./min. in največji navor približno 175 Newton metrov pri približno 5.250 vrt./min. Pri najmanj 1.500 vrt./min. je na voljo že več kot 70 odstotkov največjega navora. To zagotavlja mirno križarjenje in tudi odlično športno vožnjo.
Vrstni šestvaljni motor skupaj z alternatorjem, dovodnim sistemom, sklopko in menjalnikom tehta samo 102,6 kilogramov. Zaradi vsesplošno lahke zasnove, na primer votlih odmičnih gredi, je to najlažji šestvaljni vrstni motor, ki je trenutno na voljo v serijski izdelavi motornih koles. Širok je 555 milimetrov, kar je približno 100 mm manj od celo najbolj kompaktnih šestvaljnih vrstnih motorjev motornih koles, ki so bili pred tem na voljo v serijski proizvodnji. Majhna konstrukcijska širina je bila pridobljena predvsem zaradi rahlo subkvadratnega razmerja giba/vrtine 67,5 x 72 milimetrov (0,938) z relativno dolgim gibom in zelo kratkimi razdaljami med osmi valjev, tj. 77 milimetrov. Poleg tega so vsi električni podsestavi za ročično gredjo v razpoložljivem praznem prostoru nad menjalnikom.
Tako kot pri sedanjih štirivaljnih motorjih BMW je ohišje valjev nagnjeno naprej za 55 stopinj. To zagotavlja nizko težišče in uravnoteženo porazdelitev teže. Vgrajeno mazanje s suhim koritom, zaradi katerega običajno korito in rezervoar za olje nista več potrebna, omogoča nižji položaj namestitve. Ta nagib ustvari tudi prostor za aerodinamičen dovodni sistem neposredno nad motorjem.
Zaradi učinkovitega zgorevanja, nizke ravni hitrosti z visokimi pospeški in minimalnega trenja je to izjemno učinkovit šestvaljni motor s primerno nizko in sodobno porabo. Ob upoštevanju tega potenciala zmogljivosti ta motor dosega najboljše ocene na tem področju in vrednosti, ki so primerljive z motornim kolesom s štirivaljnim motorjem.