Pogon z zobatim jermenom.
Izjemno tih in tudi vzdržljiv.
Inovativen diferencial na zadnji osi, pri katerem moč motorja na zadnje kolo prenaša zobati jermen, zagotavlja čist prenos moči. To skupaj z eno samo nihajno roko, izdelano iz lahke zlitine, predstavlja inovacijo pri snovanju motornih koles. V tej kombinaciji je sekundarni pogon enakovreden čistemu pogonu kardanske osi, ki zahteva le malo vzdrževanja. Zobati jermen, ki je bil izdelan posebej za BMW Motorrad, ne zagotavlja le zelo tihega delovanja, ampak se je zaradi ojačanja z aramidnimi vlakni izkazal tudi za zelo vzdržljivega.
Po nastavitvi ustrezne napetosti ob prvem pregledu se naslednji pregledi izvedejo vsakih 10.000 kilometrov, zamenjava pa se izvede po 40.000 prevoženih kilometrih. Zobati jermen se napenja prek ekscentrične osi, na kateri se zadnje koli vodi prek ene same nihajne roke. Ta nihajna roka zagotavlja tudi popolno vzdolžno poravnavo zadnjega kolesa.
Zobati jermen je nenehno napet, zato se minimizirajo vse morebitne reakcije na spremembe obremenitve, kar predstavlja ogromno prednost pred običajnim pogonom z verigo. Reakcije na spremembe obremenitve so dodatno omejene z blažilnikom, opremljenim s štirimi elastomernimi bloki. Pogon zobatega jermena, ki je izdelan iz nerjavečega jekla, in izhodno zobato kolo menjalnika z notranjim jeklenim jedrom zagotavljata dolgo življenjsko dobo pogona. Prestavni obroč je izdelan iz sintrane kovinske zlitine. Ta kombinacija v splošnem zagotavlja najmanjšo možno obrabo. Zaradi manjše teže zasnove sekundarnega pogona so sredobežne sile nižje, kar izboljša učinkovitost prenosa moči.
+ Izvedi več