Po nastavitvi ustrezne napetosti ob prvem pregledu se naslednji pregledi izvedejo vsakih 10.000 kilometrov, zamenjava pa se izvede po 40.000 prevoženih kilometrih. Zobati jermen se napenja prek ekscentrične osi, na kateri se zadnje koli vodi prek ene same nihajne roke. Ta nihajna roka zagotavlja tudi popolno vzdolžno poravnavo zadnjega kolesa.
Zobati jermen je nenehno napet, zato se minimizirajo vse morebitne reakcije na spremembe obremenitve, kar predstavlja ogromno prednost pred običajnim pogonom z verigo. Reakcije na spremembe obremenitve so dodatno omejene z blažilnikom, opremljenim s štirimi elastomernimi bloki. Pogon zobatega jermena, ki je izdelan iz nerjavečega jekla, in izhodno zobato kolo menjalnika z notranjim jeklenim jedrom zagotavljata dolgo življenjsko dobo pogona. Prestavni obroč je izdelan iz sintrane kovinske zlitine. Ta kombinacija v splošnem zagotavlja najmanjšo možno obrabo. Zaradi manjše teže zasnove sekundarnega pogona so sredobežne sile nižje, kar izboljša učinkovitost prenosa moči.
+ Izvedi več

Dodatne podrobnosti o tehnologiji