Kompaktno ohišje je umaknjeno med motor in sekundarni pogon (nihajno roko z vgrajenim kardanskim drogom). Celoten menjalnik tehta pičlih 13 kilogramov.
Močni, spiralno spodrezani zobniki v osnovi zagotavljajo nežnejše prepletanje, kar se izraža v tišjem delovanju prestavnih zobnikov in natančnem spajanju posameznih prestav. To natančnost lahko med prestavljanjem jasno občutite. V nasprotju z običajnimi menjalniki motornih koles, kjer se prestavljanje izvaja s pomočjo premikanja prestavnih zobnikov po oseh, se pri spiralnih menjalnikih BMW Motorrad prestave spreminjajo s pomočjo kleščastega elementa s tremi drsnimi obojkami, tako da se zobniki stalno prepletajo in se sprožajo neposredno. Drsne obojke so lažje in manjše od prestavnih zobnikov, kar omogoča, da se bolj gladko premikajo prek prestavnih vilic na ustreznih oseh. To zagotavlja zelo kratke, vendar natančne premike med prestavljanjem. Prestavni valj ima votlo zasnovo in je nameščen na kroglične ležaje, da se zagotovi optimalna teža in lažje prestavljanje.
Prosti prestavni zobniki so nameščeni na iglične ležaje z nizkim trenjem, osi pa tečejo po krogličnih ležajih. To so tako imenovani čisti ležaji, ki preprečujejo vstopanje plavajočih delcev, kar omogoča daljše intervale pregledov, zato je treba menjalniško olje zamenjati samo na vsakih 40.000 prevoženih kilometrov.
Prestavni drog sega skozi levo stran ohišja, kar olajša spojitev povezovalnih prestavnih elementov s prestavnim pedalom ob stopalki.
Optimalno prestavljanje zobnikov z aktivno 6. prestavo in kratko prestavno razmerje zagotavljata impresivne vrednosti vlečne sile. Menjalnik je standardno opremljen s potenciometrom za prikazovanje posameznih prestav na večfunkcijskem zaslonu. Tega se lahko zamenja brez odstranitve menjalnika, kar skrajša čas in zmanjša napor, potreben za vzdrževanje.
+ Izvedi več

Dodatne podrobnosti o tehnologiji

spinner