Na podlagi parametrov, ki jih izmerijo tipala, se blažilno delovanje prek električno vodenih nadzornih ventilov v nekaj milisekundah prilagodi trenutnemu voznemu manevru in pogojih na cestni površini. Na primer, HP4 voznikom zagotavlja optimalne nastavitve blaženja v vseh voznih situacijah, ki obdelujejo udarce s ceste dolge in kratke valovne dolžine na praktično popoln način, s čimer zagotavljajo najboljši oprijem in varnost. DDC se samodejno odzove na vozne manevre, kot so zaviranje, pospeševanje ali zavijanje, kar zagotavlja popoln stik s cestno površino.
DDC zagotavlja napredne informacije in funkcije, kot je prikaz menija za nastavitve DDC. S pomočjo navedenega lahko vozniki s pritiskom na gumb izberejo tri značilne mape osnovnih nastavitev: „Comfort“, „Normal“ in „Sport“ – povsem v skladu z njihovimi osebnimi potrebami in ustreznimi zahtevami cestnega odseka.
Meni z nastavitvami omogoča tudi nadaljnjo osebno prilagoditev blaženja potrebam voznika. Podobno kot z mehanskimi nastavitvami se lahko vzmetenje nastavi na mehkejše (-7) ali trše (+7). Vzmetna podlaga (prednapetost vzmeti) se kot ponavadi nastavlja ročno s 17-milimetrskim ključem.
V načinih „Rain“ in „Sport“ so nastavitve DDC osredotočene na polno in udobno blažilno delovanje, ki je potrebno na podeželskih cestah ali na slabo do dobro asfaltiranih cestnih površinah. V načinih „Race“ in „Slick“ pa nastavitve DDC dajejo prednost zmogljivosti in podpirajo zelo športen način vožnje, predvsem na dirkališču. Amortizerji so nastavljeni trdo in vozniku ves čas zagotavljajo jasne povratne informacije o trenutni vozni situaciji.
Pred začetkom vožnje ali vklopom vžiga se izvede preverjanje sistema in aktivira prenos informacij iz nadzora motorja, tipala kota in tipala hoda vzmeti v dinamični nadzor blaženja DDC. Nadzorna enota DDC obdela veliko različnih informacij, relevantnih za dinamično vožnjo, kot so hod zadnje vzmeti, hitrost motornega kolesa in položaj krmilnika obvoda. Poleg tega tipalo kota DTC zagotovi informacije o nagibu motornega kolesa in druge parametre.
Dva opornika vilic na obrnjenih teleskopskih vilicah DDC imata enako strukturo in se razlikujeta zgolj po tem, kaj se dogaja v fiksni cevi in potopni cevi. Mehanizem za nastavljanje vzmetene podlage (prednapetosti vzmeti), ki se lahko spreminja za 15 mm (RR 20 mm), je v desnem delu vilic. Ventil, ki zagotavlja dinamični razvoj blažilne sile, je skupaj z električnimi priključki nameščen v ohišju amortizerja v levem delu vilic. V kompenzacijskem območju na dnu levega dela vilic je plin pod visokim tlakom in prejema količino olja, ki jo iztisne drog bata amortizerja v zaprtem ohišju.
Standardno sprožanje blaženja teleskopskih vilic je celovito in ni ločeno glede na faze stiskanja ter povratnega giba. Nov blažilnik DDC je privit na okvir prek vstavka iz zlitine, ki se imenuje drsni blok. Motorno kolo je dostavljeno z 0-milimetrskim vstavkom. Z dvema priloženima vstavkoma (1,5- in 3-milimetrskim) se zadnji del vozila lahko zviša ali zniža, da se geometrijo vozila hitro prilagodi relevantnim pogojem na poti in zahtevam posameznega voznika. V primeru uporabe drugačnega drsnega bloka je treba tipalo giba zadnje vzmeti ustrezno umeriti prek menija za nastavitve. Višino sprednjega dela šasije se kot običajno prilagaja s premostitveno spono vilic.
+ Izvedi več

Dodatne podrobnosti o tehnologiji

spinner