Z vidika kinematike je sprednje vzmetenje Duolever sestavljeno iz veznega člena s štirimi drogi, pri katerem sta dve delno sledilni roki, izdelani iz kovanega jekla, pritrjeni na okvir z valjnimi ležaji. Ti vodijo drsnik vilic, ki je izredno odporen na torzijo in izdelan iz gravitacijsko litega aluminija, ki je na videz podoben običajnim vilicam. Sredinsko vpeti blažilnik, ki je povezan s spodnjo delno sledilno roko in podprt na okvir, izvaja vzmetenje in blaženje.
Škarjasti sklep v obliki trapeza, ki sloni na krmilni glavi in drsniku vilic, je povezan s krmilom. Ta prenaša premikanje med zavijanjem. V nasprotju s teleskopskimi vilicami v konstrukciji Duolever ni nobenih drsnikov in fiksnih cevi za vilice. Hkrati ločuje funkciji zavijanja in blaženja celo v večji meri kot preizkušen sistem Telelever. Ta učinek ločitve zavijanja in blaženja voznikom zagotavlja maksimalno udobje in cestni oprijem, zato lahko v tem smislu odkrijejo povsem novo področje.
Prednost tega sprednjega vzmetenja, ki je trenutno najbolj inovativno na trgu motornih koles, je njegova očitna odpornost na torzijo. Pri običajnih teleskopskih vilicah se drsniki in fiksne cevi vilic med stiskanjem/povratnim gibom vzmeti in krmila upogibajo prečno in vzdolžno, pri sprednjem vzmetenju Duolever podjetja BMW Motorrad pa se ti negativni učinki ne pojavljajo. Dve delno sledilni roki absorbirata sile, ki nastanejo pri stiskanju in povratnem gibu, in ohranita stabilnost drsnika vilic. S tem se prepreči torzija in sprednje vzmetenje je zelo natančno. Zavijanje voznika se ustrezno izvede in odziv sprednjega kolesa je povsem jasen v vseh pogojih na cestišču.
Usmerjena razporeditev vzdolžnega ležaja krmila prav tako doseže kinematični nadzor preprečevanja posedanja, tako kot Telelever pred tem. Običajne teleskopske vilice se med nenadnim zaviranjem zelo stisnejo ali celo povsem otrdijo, pri sistemu Duolever pa se celo v teh situacijah ohrani zadosten preostali hod vzmeti, zato lahko voznik zavira zelo pozno in kljub temu ohrani stabilno smer v zavojih.
Duolever je omogočil tudi izvedbo smeri izogibanja sprednjega kolesa med vožnjo po neravnih površinah, zato se vede podobno kot teleskopske vilice. Manjše nevzmetene mase in majhne izbežne sile sistema zagotavljajo izredno občutljive in udobne značilnosti odziva.
Sprednje vzmetenje Duolever podjetja BMW Motorrad združuje funkcije, ki so bile doslej nezdružljive, in sicer smerno stabilnost pri visoki hitrosti, živahno vodljivost, občutek natančnega zavijanja in smerno stabilno zavorno učinkovitost v vseh razponih hitrosti.
+ Izvedi več

Dodatne podrobnosti o tehnologiji

spinner