Dinamični ESA ne deluje kot samostojen sistem, ampak komunicira z uporabo drugih nadzornih sistemov – BMW Motorrad ABS in samodejnega nadzora stabilnosti ASC. Osnovne nastavitve dinamičnega ESA so tudi povezane z načini vožnje „Rain“, „Road“, „Dynamic“, „Enduro“ in „Enduro Pro“, ki jih voznik lahko preprosto izbere s pritiskom na gumb. V vsakem načinu vožnje se za voznika vklopijo nastavitve blažilnikov, ki jih priporočajo strokovnjaki podjetja BMW Motorrad. Voznik lahko prilagodi usklajevanje med dinamičnim ESA, nadzorom motorja (značilnostmi), ABS in ASC glede na vozno situacijo z izbiro želenih načinov, torej nastavitev. Poleg tega se lahko nastavitve blaženja v vseh načinih osebno prilagodijo glede na želje voznika, od „Soft“ do „Normal“ ali „Hard“. Glede na potrebe voznika se lahko obremenitev nastavi za eno osebo, eno osebo s prtljago ali dve osebi.
V načinu „Rain“ vzmetni elementi delujejo z mehkimi osnovnimi nastavitvami. ASC se v načinu „Rain“ nastavi tako, da omogoča zelo zgodnje posredovanje, kar zagotavlja največjo možno varnost. ABS se konfigurira za cestno uporabo.
Če voznik izbere način „Road“, se dinamični ESA nastavi bolj čvrsto. ASC zagotavlja optimalen oprijem na suhih cestah in ABS se konfigurira za cestno uporabo.
V načinu „Dynamic“ dinamični ESA BMW zagotavlja še čvrstejše nastavitve amortizerjev, ki so povsem primerne za športno vožnjo po cestah. S tem profilom uporabe ima ASC celo čvrstejše značilnosti in izkušenim voznikom dopušča celo majhno prekomerno zavijanje. Nastavitve ABS so v tem načinu prav tako prilagojene cestni uporabi ob istočasnem večjem dinamičnem odzivu motorja na dodajanje plina.
Način „Enduro“ je bil ustvarjen za terensko vožnjo, pri čemer je nastavitev amortizerjev prilagojena za visok oprijem. S tem ASC dopušča večje spodrsavanje zadnjega kolesa, kar omogoča rahlo prekomerno zavijanje na grobem terenu. Nastavitve ABS so prilagojene za vožnjo po makadamskih cestah s cestnimi pnevmatikami, s čimer se zagotovi visok nivo spodrsavanja. ABS deluje z uporabo delno integrirane funkcije, tako kot na cestah, kar pomeni, da se ob uporabi sprednje zavore del zavorne sile prenese tudi na zadnjo zavoro. Strategija nadzora je zasnovana tako, da se prepreči blokiranje koles, vendar se kljub temu doseže dober nivo upočasnjevanja.
Vozniki lahko do načina „Enduro Pro“, ki je zasnovan za zahtevno terensko uporabo, dostopijo prek dodatnega kodirnega vtiča. Ta omogoča nastavitev z občutno večjimi rezervami moči. V tem načinu, ki je zasnovan samo za terensko uporabo s pnevmatikami s profilom, lahko izkušeni vozniki namerno povzročijo spodrsavanje zadnjega kolesa zaradi posredovanja ASC, ki je usklajeno s profesionalno uporabo Enduro. To je posebna različica značilnosti ABS, ker se nadzor koordinira posebej za vožnjo po rahlih površinah s pnevmatikami s profilom. Poleg tega se nadzor ABS na zadnjem kolesu ob uporabi zadnje zavore deaktivira, kar omogoča tudi zdrse med zaviranjem, na primer pred ostrimi ovinki.
+ Izvedi več

Dodatne podrobnosti o tehnologiji

spinner