Tako kot pri teleskopskih vilicah je kolo še vedno poravnano s samimi vilicami, ki so sestavljene iz dveh opornih vezi z drsnikom in fiksnimi cevmi za vilice. To je dizajn z največjo možno pokritostjo, ki zagotavlja visoko raven stabilnosti. Delno sledilna roka, pritrjena na sprednji del okvirja, podpira vilice in sprednje kolo. Naloge vzmetenja in blaženja izvaja sredinsko vpet blažilnik. V nasprotju z običajnimi teleskopskimi vilicami morajo biti vilice v sistemu Telelever sposobne absorbirati samo majhne momente upogibanja med zaviranjem in vožnjo po neravnih površinah, kar pomeni, da se drsnik in fiksne cevi za vilice ne morejo zatakniti.
Dodatni prednosti tega dizajna, ki ima manjše premere drsnih cevi Telelever v primerjavi z običajnimi teleskopskimi vilicami, sta manjša teža in zelo občutljiv odziv. Poleg tega majhne nevzmetene mase in hitrost odziva vzmetenja zagotavljata odličen oprijem na neravnih cestah.
Sistem Telelever ponuja možnost oblikovanja geometrije na način, da se noge vilic in s tem sprednji del med močnim zaviranjem le malo posede. To vozniku zagotavlja boljši odziv. Nadaljnja prednost sistema Telelever je, da je omočil zasnovo elektronskega nadzora sistema proti blokiranju koles (ABS), zato je ta bolj občutljiv. Kljub pulzirajočim zavornim silam ne prihaja do vibracij zaradi upogibanja. Sistem Telelever na splošno prispeva k večjemu udobju vožnje in služi voznikom s športnimi ambicijami ob hkratnem izboljšanju varnosti v kritičnih situacijah na cesti.
+ Izvedi več

Dodatne podrobnosti o tehnologiji