Obrnjene vilice.
Sistem obrnjenih teleskopskih vilic, pri katerem imajo zgornje cevi (fiksne cevi vilic) večji premer kot spodnje (potopne ali drsne cevi), poveča torzijsko čvrstost ob hkratni preprečitvi torzije v mostu vilic.
Cev in most vilic sta izdelana iz aluminija, kar zagotavlja popolno spajanje površin pod pritiskom. Nevzmetene mase pa so hkrati nižje kot pri običajnih vilicah. Notranje potopne cevi v obrnjenem sistemu so manjšega premera kot običajne potopne cevi, vendar so izdelane iz zelo vzdržljivega jekla. Zato so praktično enako težke ali celo težje od običajnih vilic iz aluminija ali celo magnezija. Ključno prednost zagotavlja zelo dolgo vodilo potopne cevi skozi fiksno cev vilic.
Obrnjene vilice proizvajalca Marzocchi z fiksnimi cevmi vilic iz anodiranega aluminija in jekla iz manganove zlitine s stabilnim 45-milimetrskim premerom fiksne cevi na primer pri modelu F800 GS proizvajalca BMW Motorrad zagotavlja občutljiv odziv in največjo stabilnost celo pri visokih obremenitvah. Mostovi vilic vodijo zunanje cevi večjega premera, ki so bolj odporne na torzijo, saj tam delujejo večje vzvodne sile, kar je zelo uporabno pri terenski vožnji. V fazi stiskanja ali povratnega giba niti teleskopske niti obrnjene vilice niso prilagodljive.
Pri super športnem modelu BMW S 1000 RR sprednje kolo vodijo obrnjene vilice z radodarnim premerom cevi 46 mm. Ta velika dimenzija zagotavlja občutno večjo stabilnost zaviranja v primerjavi z običajno dimenzijo 43 mm in jasnejši odziv. Na krmilno glavo so nameščene prek lahke cevi krmilnega droga, ki jo vodita dva velika aluminijeva kroglična ležaja in dva mosta vilic iz kovanega aluminija z optimizirano težo.
Za prilagoditev višine sprednjega dela vozila se lahko uporabi prodiranje potopnih cevi vilic. Z uporabo največje dolžine 15 mm se lahko sprednji del zniža za največ 5 mm in poviša za največ 10 mm. V notranjosti obrnjenih vilic so vgrajeni tako imenovani vstavki. To je ločen sistem hidravličnih batnih valjev, ki se ga lahko nastavlja za fazo stiskanja/povratnega giba. Skupni hod vzmeti je 120 mm, od tega 75 mm pozitivni in 45 mm negativni hod vzmeti. Za preprosto nastavljanje prednapetosti vzmeti in blaženja v fazi stiskanja/povratnega giba so na voljo stopnje nastavitev od 1 do 10. To pomeni, da štetje klikov tako kot v drugih primerih ni potrebno in da se vedno uporablja trenutna nastavitev. Nastavitve faz povratnega giba in stiskanja se razlikujejo tudi po barvi.
+ Izvedi več